Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 oktober 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 521
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Daar moet je vanuit gaan Leen dat alles voorbij gaat, anders blijf je onzeker over de toekomst. Ikzelf ben, als ik terug kijk op mijn leven, altijd tegen dingen aangelopen waar ik van moest leren, heel stom maar voor mij waar. De dingen die op mijn pad kwamen waren er niet voor niets. Ik heb b.v. echt moeten leren om me aan te passen aan een ander. Lukte dat niet werd ik uit gekotst. Net zolang tot ik geleerd had, toen kwamen die dingen niet meer op mijn pad. En zo zijn er veel dingen die ik heb moeten leren.

Nu is het allemaal een stuk rustiger, en voelt het voor mij een beetje aan van voldaan zijn en weten hoe ik moet reageren op bepaalde dingen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Daar moet je vanuit gaan Leen dat alles voorbij gaat, anders blijf je onzeker over de toekomst. Ikzelf ben, als ik terug kijk op mijn leven, altijd tegen dingen aangelopen waar ik van moest leren, heel stom maar voor mij waar. De dingen die op mijn pad kwamen waren er niet voor niets. Ik heb b.v. echt moeten leren om me aan te passen aan een ander. Lukte dat niet werd ik uit gekotst. Net zolang tot ik geleerd had, toen kwamen die dingen niet meer op mijn pad. En zo zijn er veel dingen die ik heb moeten leren.
Nu is het allemaal een stuk rustiger, en voelt het voor mij een beetje aan van voldaan zijn en weten hoe ik moet reageren op bepaalde dingen.:)quote>



klopt helemaal.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond,

nog ff op de vraag van AR, toen ik hier in't begin kwam was jij iemand waar ik echt tegen opkeek (nu nog hoor). Zo standvastig, zo'n regelmaat.

Elke ochtend aanmelden en elke avond droog afmelden.

Nu ben je idd miss wat speedyer bezig maar toch weer consequent.

Leuk om te lezen! Sterkte!

Welkom terug Lenie!!

Ok Dhen ik snap em, dus eigenlijk vooral paniek voor het nuchter alles "onder ogen zien" zeg maar.

Trouwens heel cool nog steeds hoe jij dat proces weet te verwoorden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag gedaan made:)

Rust lekker uit leen.

Hey kanjers weten jullie dat er drie dagen achter elkaar The lord of the ring films komen? Ik dacht ik waarschuw maar ff. Heb ze allemaal al tig x gezien maar voor vanavond ben ik toch weer onder de pannen.

Verder ben ik weer met mijn ledlamp begonnen want ik voel toch dat de herfst weer wat deprigevoelens bij me oproept. nu maar hopen dat het weer helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond allen :)

Ik heb net een heerlijk dutje achter de rug. :$ Eind van de middag veel gedachten aan vanavond te gaan drinken. Waarom zou ik niet?

Niet dat de smaak me trok maar wel voor wat ontspanning. De keus had ik nog niet echt gemaakt. En toch ook wel. Want ik doe het vandaag gewoon niet!

Gek genoeg werd ik wakker net voordat op tv een stukje was over Jeroen van Koningsbrugge. Die vertelt in één of ander blad over zijn jeugd met een alcoholistische moeder. Treurig verhaal. :(

En hoewel mijn zoon me nooit dronken gezien heeft, zet zo'n verhaal me weer extra aan het denken.

Wat ik nou eigenlijk wilde gaan schrijven ben ik alweer kwijt trouwens. Ik kan maar beter geen lange verhalen proberen te schrijven. Dat is wel weer duidelijk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch diclofenac gekregen van de apotheek. Lagere dosis is zonder recept verkrijgbaar.

Merk meteen verlichting. vanavond ergonomisch op de bank met kussens onder mn knieeen en hopelijk eindelijk eens een goede nacht slapen.

Alleen nog doggies uit en vuilnis buiten zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peops?...ik ga me klaar maken.

( bedoel ik mee ... m'n joggingbroek uit/ spijkerbroek aan etc)

geen Lord off the Rings for me....mama gaat op sjouw.

ik ga lekker weer een nachtje mee met broer-lief op de vrachtwagen.

ik word met een uurtje opgehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...