Jan1000 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Kohtje, wat lees ik je toch graag! Ik herken wat je beschrijft en meemaakt. Wel heel fijn dat jullie weer bij elkaar zijn en niet gescheiden waren en u dan 20 jaar getrouwd! Is wel veel water voor door de Rijn gegaan begrijp ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Daar moet je vanuit gaan Leen dat alles voorbij gaat, anders blijf je onzeker over de toekomst. Ikzelf ben, als ik terug kijk op mijn leven, altijd tegen dingen aangelopen waar ik van moest leren, heel stom maar voor mij waar. De dingen die op mijn pad kwamen waren er niet voor niets. Ik heb b.v. echt moeten leren om me aan te passen aan een ander. Lukte dat niet werd ik uit gekotst. Net zolang tot ik geleerd had, toen kwamen die dingen niet meer op mijn pad. En zo zijn er veel dingen die ik heb moeten leren. Nu is het allemaal een stuk rustiger, en voelt het voor mij een beetje aan van voldaan zijn en weten hoe ik moet reageren op bepaalde dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hoi allemaal, ben thuis maar ga even editie nl kijken tot zo en wat eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Nog niets gelezen maar de kabel naar telefoon en internet was kapot... wel heel rustig zeg. Eerst maar eens lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 O Ap, ik was zo benieuwd of het vandaag een beetje redelijk gegaan is met je. Maar ga eerst lekker eten. Ik hoop dat je straks nog ff terug komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: bolletjeDaar moet je vanuit gaan Leen dat alles voorbij gaat, anders blijf je onzeker over de toekomst. Ikzelf ben, als ik terug kijk op mijn leven, altijd tegen dingen aangelopen waar ik van moest leren, heel stom maar voor mij waar. De dingen die op mijn pad kwamen waren er niet voor niets. Ik heb b.v. echt moeten leren om me aan te passen aan een ander. Lukte dat niet werd ik uit gekotst. Net zolang tot ik geleerd had, toen kwamen die dingen niet meer op mijn pad. En zo zijn er veel dingen die ik heb moeten leren.Nu is het allemaal een stuk rustiger, en voelt het voor mij een beetje aan van voldaan zijn en weten hoe ik moet reageren op bepaalde dingen.quote> klopt helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goede avond, nog ff op de vraag van AR, toen ik hier in't begin kwam was jij iemand waar ik echt tegen opkeek (nu nog hoor). Zo standvastig, zo'n regelmaat. Elke ochtend aanmelden en elke avond droog afmelden. Nu ben je idd miss wat speedyer bezig maar toch weer consequent. Leuk om te lezen! Sterkte! Welkom terug Lenie!! Ok Dhen ik snap em, dus eigenlijk vooral paniek voor het nuchter alles "onder ogen zien" zeg maar. Trouwens heel cool nog steeds hoe jij dat proces weet te verwoorden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Bol en Zuske! Ja heel bijzonder!! Dank voor jullie reactie op mijn berichtje! :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 mensen....alles is klaar hier, ik ga lekker banken. koppie koffie er bij...mmmm misschien tot latersss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hoi lenie fijn dat je dr weer bent:rose: en ook goed de draad weer bij te lezen van alles komt er voorbij, ontroerend vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Graag gedaan made:) Rust lekker uit leen. Hey kanjers weten jullie dat er drie dagen achter elkaar The lord of the ring films komen? Ik dacht ik waarschuw maar ff. Heb ze allemaal al tig x gezien maar voor vanavond ben ik toch weer onder de pannen. Verder ben ik weer met mijn ledlamp begonnen want ik voel toch dat de herfst weer wat deprigevoelens bij me oproept. nu maar hopen dat het weer helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Dank je Nina da`s nou precies hetgene wat ik bedoelde. Valt het op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Bol het is vandaag prima gegaan ik heb nergens last van. Ik doe gewoon mijn ding om niet aan de alcohol te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ja idd AR, dat het opvalt! Heb je tussendoor nog zo wel es vluchtig zien verschijnen maar dat was toch anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 nu ga ik even terug lezen je kan vragen stellen maar een antwoord krijg je dan wat later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 AR, waarom wil je het zo graag weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Gaan we nu grappen maken over vrouwen die van de fiets worden getrokken? Pffff... ik neem even afstand, kan er niet zo goed tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Avond allen Ik heb net een heerlijk dutje achter de rug. :$ Eind van de middag veel gedachten aan vanavond te gaan drinken. Waarom zou ik niet? Niet dat de smaak me trok maar wel voor wat ontspanning. De keus had ik nog niet echt gemaakt. En toch ook wel. Want ik doe het vandaag gewoon niet! Gek genoeg werd ik wakker net voordat op tv een stukje was over Jeroen van Koningsbrugge. Die vertelt in één of ander blad over zijn jeugd met een alcoholistische moeder. Treurig verhaal. En hoewel mijn zoon me nooit dronken gezien heeft, zet zo'n verhaal me weer extra aan het denken. Wat ik nou eigenlijk wilde gaan schrijven ben ik alweer kwijt trouwens. Ik kan maar beter geen lange verhalen proberen te schrijven. Dat is wel weer duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 zitten jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 als je niet zit moet je dat NU doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 IK EET EEN SINAASAPPEL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 AR, de wijsheid komt met de jaren? Wat zul jij je straks gezond voelen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Toch diclofenac gekregen van de apotheek. Lagere dosis is zonder recept verkrijgbaar. Merk meteen verlichting. vanavond ergonomisch op de bank met kussens onder mn knieeen en hopelijk eindelijk eens een goede nacht slapen. Alleen nog doggies uit en vuilnis buiten zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoIK EET EEN SINAASAPPELquote> Doe niet zo eng AR!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Peops?...ik ga me klaar maken. ( bedoel ik mee ... m'n joggingbroek uit/ spijkerbroek aan etc) geen Lord off the Rings for me....mama gaat op sjouw. ik ga lekker weer een nachtje mee met broer-lief op de vrachtwagen. ik word met een uurtje opgehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden