Spring naar bijdragen

woensdag 26 oktober 2011

lady jane

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Bol,

Yah snot nog lekker door hier,

weinig verbetering,loop rond met een kop als een kater:huh: en heb een dikke rode neus:(,

dan maar niet te spreken over m,n lodderige snotogen:angry: en m,n haar wat heel zielig langs m,n hoofd hangt.;)

Verder niks te klagen,

wel gezellig is dat m,n prinsesje nu ook ziek naast me ligt dus ben ik niet alleen!

Wel zielig maar stiekem gezelliger dan alleen ziek zijn:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, nog effe bijlezen, eerst koffie en dan weer aan de banenjacht, personal branding (auww) etc.

Borretje, Bollie heeft helemaal gelijk, wordt echt makkelijker.

Maar ehhhh drie wekennnnnnnnn, for jou :sun:

:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Ya, de kleine meid ook ziek? Das altijd rot als je kinderen ziek ziet. Zeker als het je eigen kinderen zijn. Nu kan ze wel zeggen waar ze pijn heeft of zo maar die hummies van amper 1 jaar kunnen dat niet. Dat lijkt me dan altijd zo moeilijk voor ouders. Hoop maar dat jullie gauw beter worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou als het bij jou overgaat dan mag dat nu ook eens bij mij wat minder worden hoor, want we lopen ongeveer gelijk op. Want voor mijn gevoel lijkt het wel of het op het ogenblik een soort levenstaak is en een baan van als je wakker bent dat je ermee bezig bent. Nou ja hou je ook haaks Borr "ut giet zoals ut giet"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je de trek Diesel? Dat dat over gaat?

Zo ik ga weer een nieuw portret opzetten op papier. Ik doe dat eerst want als ie op doek staat kan ik hem er niet meer afhalen.

Ik had hem gisteren ook al getekend maar ik vind een schilderij van 40-60 cm. eigenlijk veel te klein.

Wil hem graag 60-80cm. hebben. Dus maar weer opnieuw dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Bedoel je de trek Diesel? Dat dat over gaat?

Yah die erge aandrang om gewoon weer te drinken, zodat je er niet meer konstant ermee bezig bent, wat je ook aan het doen bent. Ach ja nu maar volhouden, anders waren afgelopen weken toch ook weer voor nix, das het nu niet waard meer.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan het een beetje vergelijken met een rouwproces Diesel. Als je iemand verliest denk je er ook regelmatig aan, wil je hem graag terug hebben. De alc. (onze grote vriend) moet je nu ook los laten en dat gaat niet van vandaag op morgen, dat heeft veel tijd nodig. We hebben ons zo vaak vast gehouden aan (vriend) alcohol, en als het ons soms even te zwaar wordt, denken we maar al te graag terug aan de tijd waarin alles wat (makkelijker) was.

Ikzelf voelde me best erg onzeker toen ik met stoppen begon, want, wat doe ik als het leven te zwaar word, hoe reageer ik, en vooral, kan ik het aan zonder mijn vriend.

Toch merkte ik na verloop van tijd dat het hoe langer hoe makkelijker werd, en ik durfde de alc. wat meer los te laten.

Nu weet ik dat ik het aan kan ook zonder de alc. Dingen komen harder binnen maar ik kan het nu op een eerlijke manier, verwerken. En krop niet meer zo gauw op. Dus als ik verwerkt heb, leef ik weer een stukje ontspannen:)

Dat gaat jou zeker ook lukken kerel heb vertrouwen in jezelf, dan denk je ook minder aan de alc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halllo allemaal,

Dit is de eerstekeer op ditjes en datjes en ik heb gisteren

ondanks de trek niet gedronken. Ik weet niet of ik het goed doe

op ditjes en datjes want dit is ook nieuw voor mij. Ik heb ontzettende last van trek dus zou graag horen wat anderen daar mee doen.

Nou een kort berichtje maar in ieder geval iets.

thera

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Thera,

Heb je vanochtend al gegeten? Flink eten helpt de trek minder te worden. Verder veel water drinken en iets gaan doen wat je echt leuk vind. Iedere keer wanneer je denkt aan de alc. heel krachtig tegen jezelf zeggen "nee vandaag drink ik niet". Verder toch uitzitten hoor, het duurt niet zo lang voordat je in ieder geval die lich. behoefte kwijt bent. En veel praten hier over je gevoelens. Heel belangrijk want dan schrijf je van je af en deelt met ons.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Thera,

Thera, ten eerste voldoende afleiding zoeken.

En heel veel water drinken, houdt ook een volle maag.

En dan het belangrijkste, weerstand bieden.

Niet toegeven!

Op den duur wordt het beter.

Sterkte.

Verder weet ik het ook niet.

Er is geen geheim recept. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thera, :present:

Ik:

- doe afleiding met sporten, fietsen, wandelen en omhoog kijken naar de huizen.

- doe eten en veel water drinken, wat Bolletje zegt!

- doe mijn gedachten afleiden door ipv drinken aan leuke dingen, gedachten trainen ergens anders aan te denken

- investeer in zelfvertrouwen, door zaken op te pakken die ik goed kan doen

- mijdt in bestaande omgeving mensen die drinken of die energie kosten

- zoek mensen die energie geven

- investeer in dit forum, de nieuwe omgeving, en leerde veel, virtuele en echte wereld ineen

- leer omgaan met situaties waar anderen dronken en ik niet, etentjes, zakenbijeenkomsten, etentjes etc

- onderken sneller situaties of ze goed of slecht zijn voor me en mijdt ze of omarm ze

- loop een andere route in supermarkt

- meldt als het nie lekker gaat en fijn te lezen wat men ervan vindt

- en vooral wat Soothe zegt, niet toegeven. Je gaat veldslagen winnen die korter worden gevochten op gegeven moment en dan begin je de oorlog te winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thera, welkom hier! :present:

Ik hoop dat je je draai kunt vinden.

Er zijn hier veel mensen, maar we hebben allen hetzelfde probleem.

Maar elk mens is verschillend, en gaat er ook verschillend mee om.

Ik ga zo kijken bij "wie is wie". of heb je je nog niet voorgesteld?

Ik ben een beetje achter de feiten aan het aanlopen omdat ik ziekjes ben, dus ik moet nog veel teruglezen.

Hier in onze virtuele huiskamer gaat het er bijna net zo aan toe als in het echte leven.

Niet iedereen kan het met elkaar eens zijn.

Maar probeer als je niet word gehoord het evt. in grote hoofdletters te zetten.

Dan zal er altijd wel iemand reageren hoor!

Er zijn mensen die er juist in de ochtend zijn, soms alleen s'avonds of zelfs s'nachts.

Het ligt aan het werk en evt. kids....

Zo nu eerst een tosti maken met veel kaas en bieslook.

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...