Spring naar bijdragen

woensdag 26 oktober 2011


lady jane

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

He Diesel!!!

Ik val niet op knapperds!!!

Dat komt ook voor hoor!!

Enne Hannah, ik rook me suf nu, tot ik vrijdag de uitslag krijg van mijn longfoto's....

Kan toch niets meer veranderen aan het feit, of er nu wel of niet iets is.

Maar de wil om te stoppen is aan het groeien en groeien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag Hannah! Heb je nog wat koffie en versgebakken croissants over. Of is het weer een slappe bak en hap. En ga eens opzij uit die douche :D

Soothe gestopt met roken? Ik val van verbazing.... Gisteren een valse start ;) Vandaag een echte start? Zet um op.

Desi, mooi gedaan een jaar, geniet van je feestje volgende week, zal wel ontroerend worden. :musicnote:

Borretje goed gedaan gisteren :present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga aan de macaroni met kaas en uien, heeeerlijk 's ochtends. Met een flinke homp currysaus erop. Nog een glaasje jus d'orange, versgeperst natuurlijk voor de vitamientjes.

Zo he, wat een stoom komt er uit die zevenkoppige douche. Nog lekker even in mijn badjas daarna. Nu moet ik rennen. Oh nee, niet in badjas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yalala, Madelief en alle andere zieken: sterkte, wat duurt het lang hè?

Ik heb het al een paar weken, maar niet zo erg als jullie, meer hoofdpijn en het gevoel door een bus overreden te zijn. Laten we hopen dat dit virus deze winter blijft en niet verandert, dan zijn we daarvoor immuum.

Gisteravond na een vergadering 2 blikjes bier gedronken, zomaar, had genoeg van al die thee en sap. Ben eigenlijk geen bierliefhebber en had dan ook genoeg na 2. Er stond nog 1 in de koelkast, die staat er nog.

Wat ik eigenlijk wil, daar ben ik nog niet uit. In ieder geval dat bingedrinken niet meer een 's morgens hersteldrinken. Dat is werkelijk vreselijk. Ik ben er heel goed in om dat te verbergen.

Denk dat ik ernaar streef door de week (bijna) niets te drinken.

Het lijkt mss dat ik sinds ik me hier heb aangemeld niet veel ben opgeschoten, maar nu ik dit zo schrijf, is dat toch wel zo. Het automatisme van elke dag drinken is er af en daar hoef ik ook niet tegen te vechten, want is een beetje gewoon geworden.

Het gekke was dat ik in het weekend wel had gedronken, maar het niet roken wel heb volgehouden, dat is me nooit eerder gelukt.

Hoef jullie niet uit te leggen hoe dat komt en het verband tussen beide verslavingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...