Spring naar bijdragen

woensdag 26 oktober 2011


lady jane

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moggeuh Prim & Toine, tjah wordt vandaag maar hokken schoonmaken en hout hakken voor de houtkachel die nu blijkt te lekken :-(, dus moet een houtkachel gaan maken, begint toch al wel koud te worden al. Maar ik heb dat nog nooit gedaan, dus weer een uitdaging om materiaal te vinden als de binnenkant gescheurd blijkt te zijn. Nou als me dat gaat lukken dat ijzere dametje uit elkaar te halen als eerste dan vind ik dat genoeg voor vandaag, naast al de dieren verzorgd te hebben dan. Maar eerst ff wat geinigs doen met onze 3 puppie, dat Rapalje, is vandaag precies een jaar geleden geboren, dus vorig jaar zaten we , met een pot bier erbij, na een nacht vol puppies (9) rond deze tijd helemaal verliefd rond de werpkist, trost op mama en papa. Wat anders zijn die 3 puppelz nu geworden, want zoveel zijn er nog, met papa en mama erbij 5 vloerkleedjes ;-) en papa pubert net zo vrolijk mee met zijn gebroed :-), ach eigenlijk aan die al een dagtaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frummels!!

Ben al even wakker hoor!

Hier doet de kachel het ook niet goed....

Hij is van slag zeg maar, gelukkig heb ik een openhaard en heel veel hout!

Nog steeds niet opgeknapt, snotter de snotter en hoofdpijn.

Ik moet nog heel veel teruglezen.

Ga ik vandaag echt doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madelief
Diesel, ja hij staat nu dagelijks aan, heerlijk hoor!
Maar nu nog iemand laten kijken naar de thermostaat, die is van slag, we hebben overal vloerverwarming, maar het is nu 17 graden hier.... beetje koud aan mn voetjes hihi!quote>


Wij alleen vloerverwarming in de woonkamer, ook altijd in het begin ellende mee als hij aangaat. Is ook sneu voor onze sint-Bernard, die vindt dat maar nix , te warm. Maar ik vind het ook heerlijk hoor.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...