BamBam Geplaatst 17 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Yeah Igor, wil ik graag achterop:devil: oehaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Dat hoeft niet Bam, hoewel ik wel ben opgegroeid met het ideeniet gewenst te zijn en dat gevoel is altijd nogal sterk aanwezig gebleven. Daarom probeer ik toch altijd wel te achterhalen of men het écht leuk vindt dat ik ergens kom, ook nu nog dus. Ik weet het, het is onzin en ik moet daar anders mee omgaan, maar jahet is er.Verder heb ik nog wel meer redenenom niet naar dergelijke bijeenkomsten te gaan.Best jammer, want het lijktme wel spannendNatuurlijk zou ik jou ook eens willen ontmoeten. Dat heb ik al eens eerder gezegd toen ik in het Noorden was.Wie weet komt het er ooit nog eens van, ik kom daar vast nogwel eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 quote: Originally posted by: AlfDat hoeft niet Bam, hoewel ik wel ben opgegroeid met het ideeniet gewenst te zijn en dat gevoel is altijd nogal sterk aanwezig gebleven. Daarom probeer ik toch altijd wel te achterhalen of men het écht leuk vindt dat ik ergens kom, ook nu nog dus. Ik weet het, het is onzin en ik moet daar anders mee omgaan, maar jahet is er.Vind je het dan gek lieve vriend, dat je vaak last hebt van depressies?Als een kind het gevoel heeft niet gewenst te zijn, blijft dat de rest van z'n leven hangen. Je mag er eigenlijk helemaal niet eens zijn. Het lijkt me dan ook ontzettend moeilijk om van dat rotgevoel af te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Martens gaat er bij zijn. Kind is onderdak zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Alf en Wil zijn jullie er ook bij??????? pleasssssssseeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Hoi allemaal,Ik kom zaterdag met de auto vanuit het midden van het land. (omgeving Amersfoort/Utrecht) Als er mensen zijn die een lift nodig hebben, stuur dan effies een PB'tje om af te spreken. Samen rijden is wel zo gezellig nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Ik kom ookNet beslotenWeet nog niet hoemaar dat zoek ik wel uitAdam berg je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 nou marjo ik ben wel heeeeeeel nieuwsgierig naar jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Wat vind ik het jammer dat ik niet kan komen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 weersverwachting zaterdag een dikke 8!beetje zon, beetje wind en beetje bewolkingbeetje veel sfeer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Ik kom ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 wie niet weg is wordt gezien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 als iemand met mij wil meerijden, buurt uitgeest-amsterdam?even een berichtje via mijn pb.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Mag mijn hond eigenlijk ook mee? Als iemand even met hem het strand op wil zou hij dat geweldig vinden denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Martens, hoe meer zielen hoe meer vreugd. En die wandeling met nont komt vast goed.Jahaaaa Jet, je blouse al gestreken? Permanentje gehaald en wimpers geverfd????:DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Dank BamBam, ik wou het alleen even zeker weten. Ik vind het zelf zo jammer dat ik niet met 'm het strand op kan of het bos in, terwijl hij daar altijd zo blij van wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Lieve Marten een pagina of wat terug, heb ik geschreven dat ik met je op de boulevard ga wandelen hoor. Gaan we lekker met z'n tweetjes reacen maar wij blijven echt niet de hele dag zitten. Ik denk dat het inderdaad moeilijk is om op het strand te gaan lopen maar we doen in ieder geval iets met z'n tweetjes. Goed? Misschien is daar wel een bos in de buurt wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Goh, dat klinkt hartstikke gezellig!Ik had best ook mee willen gaan, alhoewel ik nog zo 'nieuw' ben op het forum...Maar we hebben zaterdag een familiereünie, dus ik had sowieso niet gekund.Maar als het zich nog eens herhaalt lijkt het me heel leuk om ook mee te gaan.In ieder geval allemaal veel plezier en een fijne ontspannen dag aan het strand en zo.Lekker uitwaaien en kletsen.Liefs, Tobpertje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Nou dat is een hele opkomst.Klinkt allemaal goed.Jetset goed geregeld hoor!!!Chapeau.Tot zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 De wandelclub, hilarisch. Nou, ik heb mn wandelschoenen aan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Ik ga niet mee, maar zeker de webcam in de gaten houden zaterdag. (Gaan jullie zwaaien? )En wens alvast de wandelclub veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Jammer Mup!als jet de webcam weet te vindenkunnen we wel een tijd pben dan komenwe daar even voor zwaaien, kun jij raden wie wie is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Mupke kun je niet? of durf je niet dan hou ik je hand vast ik wil wel heel graag even scootvliegeren met drup d'r in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Leuk Jane, ik wacht jullie bericht af voor het zwaaimomentje. Ik kan niet zaterdag Igor. En bovendien is Zanvoort voor mij toch al gauw meer dan 2,5 uur rijden (enkele reis). Toch ook wel een beetje jammer want een aantal mensen zou ik best eens willen ontmoeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Hoog water in Zandvoort is nooit een probleem, er is altijd meer dan genoeg strand over daarBij Bloemendaal is het strand een stuk smaller.Als je Zandvoort binnenkomt heb je meerdere duingebieden waar je ook met de hond zou kunnen lopen op de verharde fietspadenZowel aan de Noordkant als aan de Zuidkant van Zandvoort mogen hondenmaar ik wil met alle liefde elke hond meenemen het strand op, die van mij is niet zo ondernemend dus een hond echt blij maken is altijd leuk!Ik zal wel even een kaartje zoeken van Zandvoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden