Francesca Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 En nu hou ik op!Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Ha Jet eaHet idee van een meting vind ik erg leuk, ook nog steeds wel een beetje eng.Maar voor mij lijkt november geen haalbare kaart.Het gaat niet goed met mijn vader, dus ik probeer elk weekend naar hem toe te gaan omdat het door de week niet kan.Maar misschien prik je een datum en plaats die ik kan regelen (of combineren)?!Ik hou dus een paar slagen om de arm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Jetset, leuk initiatiefik kan zondag 21 november. Een strandtent is voor mij wat lastig, maar dat is op te lossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 heyyy mensen als er een meeting komt kom ik natuurlijk ook lijkt me echt leuk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Martens een strandtent is voor mij ook een drama maar een station nog meer. We kunnen het proberen en dan zal het een grote overwinning zijn.Ik kan dan wel maar zoals ik schreef beloof ik niets. Op een zaterdag zou kee zijn want dan laat ik me door TNT bezorgen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Hoppakee, dus zaterdag 20 november is de datum? Of zondag?En Zandvoort de place to be?Wie gaan er komen? Is leuk mensen een meeting, altij leuk om die 'gekken' in het echie te zienB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 den Bambam se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Haa die Niwi se. Kom je ook? Leuk man. Lekker colaatjes drinken, koffietje erbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 zou wel leuk zijn he....lotgenoten op een hoopje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Zandvoort 20 november zal mij wel lukkenWaar in zandvoort?bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 ik weet eigenlijk niet wat ik daar kan vertellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Hebben jullie wel eens geprobeerd om een schepje suiker, een scheutje koffieroom in een glas te doen en daar heeeeel voorzichtig wat cola bij te doen. Mmmmmmmmm heerlijk. Ijs en ijskoud drinken hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Leuk, dagje Zandvoort!!Zullen we allemaal iets meenemen en een buffetje creeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 en Jan Boezeroen uitnodigen he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Ja leuk, ken Drup met haar racekar aan strandsurfen doen, hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Ja kee, ben voor alles te porren en sleep Caro aan de trekhaak mee. Stelletje plaagkoppen hahaha.Mogen de honden mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Zaterdag de 20e kan ik ook Kids bij mijn ex... Kan een dagje uit wel gebruiken , dus count me in !!! Vertrek vanuit het midden des lands dus kan evt. ook mensen meenemen in mn autootje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Tralalalalalaaaaaa.Ik wil Drup zien strandsurfenB)Count me in! Vrouw en hond gaan ook mee.Ik zou zelf wel iets eerder willen afspreken. Maar ik kan natuurlijk zelf ook eerder komen en met de vrouw en hond gaan wandelen.We gaan naar Zandvoort al aan de zeewe nemen broodjes en koffie meehee Pom, pom, pom, trallalalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Nou, een heleboel lijkt me zo.Kom op frummers, leuk, wandelen in Zandvoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Te snel, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Oeps, 'k had niet goed gekeken... Dit is de hele reis per HST...Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Jetset ik weet niet of Caro wil want heb het nog niet besproken. Ze is weer erg aan de sukkel met haar oren en hoort nu bijna niets meer dus ik weet niet of ze het prettig zal vinden te zijn in gezelschap die ze niet horen kan. Ze zou dan ook haar hond meenemen dus kunnen we elkaar wel gezelschap houden dat is het punt niet want we verstaan elkaar wel maar ze heeft allerlei ontstekingen waardoor ze zich niet goed voelt dus kan niet voor haar spreken en trouwens dat doe ik ook niet. Miss heeft ze dit alles ook niet gelezen na haar ban maar ook dat weet ik niet want we houden onze vriendschap zoveel mogenlijk buiten ADB maar zal het eens aankaarten. Gelukkig hebben we nog even tijd want ik weet ook niet van tevoren hoe ik me voel maar zou erg teleurgesteld zijn als ik niet kon om gezondheidsreden want ben hier zaterdag 3 jaar en heb alles al misgelopen.BB plaagkop. Een survende scoot hahaha maar ben er al wel 2 keer mee omgevallen. Sneeuwkettingen moeten er komen maar nu dus iets om in het zand te racen. Of ik geef gewoon een demonstratie hoe je met een scoot van 110 kilo met extra vering om kunt vallen hahahaHuh? Is de tijd niet een beetje laat? Tis al vroeg donker maar dat is het punt niet alleen wordt het ook snel kouder. Het is maar een gedachte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Ik ga wel achterop, stuur ik de vlieger wel:DIk vind vier uur ook te laat.Voorstel 13.30 uur. Yoho, yoho. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 leuk ik kom ook met de scootmobiel ( dus twee vliegers meenemen gaarne!)ik woon hier dus dat is voor mij een klein kwartiertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Malle BB wat zou ik je graag eens live willen zien.Jetset hoe denk je mijn scoot in je auto te krijgen hahaha. De 1e keer had ik de meeting gemist omdat invalidevervoer 2 1/5 uur te laat was en ik nog 2 uur moest reizen. Was nog op de heenweg toen ze me daar al weer kwamen halen.Naja als ik het red dan kom ik wel met mijn eigen auto en gooi de rollator er wel in. Die heeft ook een vlieger nodig in het zand maar kan heus nog wel stukjes lopen hoor.Dus BB niet achterop maar voorop in dat geval hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden