Martens Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Laatste kans voor mensen die niet met NS mee kunnen. Ik rij vanuit Driebergen via Gouda naar Zandvoort en heb nog een zitplaats en een plek voor een hond over. Om 11:30. Zal ik het forum nog even checken. Tot straks allemaal!!! Jammer Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 hier staan er al wat te trappelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Hoor je mij trappelen Igor...Zou goed kunnen.Heb er zin in !!! Mensen op de route Apeldoorn-Zandvoort, ik heb nog plek voor 3;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 vanuit arnhem nog 1 plaatsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Ok lui, ik ga rijden, moet m'n ex nog even in Utrecht afzetten. tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Ik wens jullie allemaal mega veel plezier. Hou ons op de hoogte want wil niks missen ook al ben ik er niet bij.Knuffels voor jullie en pootjes voor de doggy's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 gaan ze/jullie nog zwaaien voor een webcam ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Wat jammer dat ik er niet bij kan zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Ai, nog even een latertje hier. Elke dag is voor mij een nieuwe dag met nieuwe kansen. Ik was zeer benieuwd wat deze dag mij zou brengen. Voor mij was het goed om er weer eens bij stil te staan waarom ik 4 jaar geleden gestopt ben met drinken. Ook was het fijn mijn verhaal zo mogelijk met anderen te delen. Al heb ik met de één meer kunnen delen als met de ander. Ik heb altijd al moeite gehad met namen onthouden maar een aantal zijn mij nu goed bij gebleven. Dat maakt het voor mij plezieriger om hier op het adb forum te lezen al schrijf ik nog maar sporadisch. Het lezen blijft zo nu en dan nodig en eens per jaar een meeting houdt mij scherp. De nerveusiteit die ik in het verleden had voor een meeting is verledentijd voor mij geworden. Ik ben wie ik ben, ik ben goed zoals ik ben, ik mag er zijn evenals ieder ander. De beestebende vandaag had ik wat minder mee maar heb het niet als hinderlijk ervaren. Helaas werkte de NS vandaag tegen waardoor ik veel tijd kwijt was aan het reizen. Ik hoop écht dat ook de mensen die vandaag voor het eerst geweest zijn de drempel over zijn. Een tweede meeting bleek bij mij vruchtbaarder, de eerste bracht te veel spanning mee. Een meeting kost bij mij toch wel tijd, tijd om te laten bezinken. En dan weer terug thuis, mijn oppas kind wachtte op mij en vloog mij om mijn hals. Een kind dat mijn leven mede heeft veranderd, dat mij heeft doen inzien dat het leven de moeite waard is. Het leven zonder drinken dan, dat geen drempel te hoog is, dat de tijd heelt, dat oplossingen er wel degelijk zijn en wonderen niet de wereld uit zijn. Kortom, je moet het zelf willen! Een waardevolle dag, dank jullie wel. Tapas, knap gedaan de foto's TOPPIE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Fijne en gezellige meeting...Jammer genoeg niet met iedereen kunnen babbelen, volgende keer dan maar...Eindelijk eens de gezichten bij de mensen achter die PC zien Volgende keer ben ik er zekers weer bij !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Stien:heart:niets aan toe te voegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Bij Bol dus Blondiein het voorjaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Joehoe lieve Kanjers,De Bol is ook weer heel veilig thuis gebracht door die geweldig lieve Jet.Wat was het vandaag een geweldig fijne dag met allemaal lieve mensen.Alleen Sailor was ineens weg. Heb hem helemaal geen afscheidsknuffel kunnen geven:( maar wel hebben wel een km. gelopen langs het strand met hem. Heerlijk was dat. Veel gelachen met de groep, iedereen leren kennen en een hele hoop hele lieve dieren gezien. Zowie was wel ontzettend leuk om te zien, en de rest van de honden ook allemaal geweldig.Mensen ik heb intens genoten van iedereen, heerlijk gegeten en het was er warm en behagelijk, kortom een dag om nooit meer te vergeten.Dank jullie allemaal. Ja en wat mij betrefd mag het het volgend jaar bij mij hier hoor. Geen probleem.Zo ik ga slapen en wens jullie een hele fijne nachtrust toe en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 quote: Originally posted by: jane4Stien:heart: niets aan toe te voegen Toch wel. Ik wil apart benoemen, fantastisch georganiseerd! Mijn petje af. Uit ervaring weet ik dat er behoorlijk wat bij komt kijken, al is het alleen al elke dag het forum op MOETEN om alles bij te benen. Superrrrrrrrrrrrrrrrrr! Jetset Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Leuk dat je t zo naar je zin gehad hebt Bol.Weltrusten:lips:Nou snap ik ook waarom jetset nog niet online is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Ja Stienalweer gelijkJet: dankjewel lief mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Jane, Mijn vriend is al menu's aan het bedenken voor de daarop volgende meeting... Hahaha !!! Jammer jou niet of nauwelijks te hebben gesproken...Keer tijd voor een bakkie thee bij jou ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Jet, je bent een kanjer !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Laat maar weten wanneer je in de buurt bent meisje bent welkom hoor!Ja wij waren laat en jij moest weer vroeg weg he, jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Hoi lui, net veilig thuis gekomen en wou nog even zeggen dat ik het een geweldige ervaring vond om jullie te ontmoeten! Ik sta aan het begin van een nieuw leven en daar horen nieuwe vrienden(innen) bij. Die heb ik vandaag ontmoet. Slaap lekker tot spreeks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Nog vroeg maar heerlijk geslapen.Heb gisteravond en vanochtend nog veel gedacht aan de meeting, de mensen die er waren en wat er over is geschreven. Er valt nog zoveel over te zeggen maar ik laat het allemaal maar 'ns bezinkenJetset: Dank je wel voor de uitstekende organisatie! Je zag er, btw, ook erg leuk uit Pfff, en wat een geheugen, belabberd! Dat ik dacht dat Dhendro naar de meeting zou komen terwijl ik weet dat ze niet in Nederland woont. Dan toch (af)vragen of ik haar nu wel of niet heb ontmoet Tapas, leuke foto's! Je kunt zien hoe mooi het weer was en de opspringende hond, goed momentopname. Past precies bij het karakter van de hond.Martens, jammer dat we elkaar niet hebben gesproken. Hoop dat je de volgende keer er weer bij bent.Was fijn om Blondie te zien en te spreken, mensch wat ben je toch een doorzetter!Eigenlijk is het niet te doen iedereen bij naam te noemen want elke ontmoeting was bijzonder en open.Wil nog van mn hart hoe moedig ik het van mensen vind dat ze er waren, zonder opsmuk. Heb gezien hoe sommigen echt een flinke drempel hebben genomen en dat is iets om trots op te zijn.Mensen die nog en/of net midden in hun nieuwe leven zijn gestapt, met alle onzekerheden van dien en je dan openstellen....mijn bewondering hebben jullie. Ik weet niet of ik, als de meeting een paar maanden eerder zou zijn gehouden, die drempel had durven nemen. Denk het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Fijn dat het zo'n goede meeting was!Ik heb er één mee mogen maken en daar wasik ook van onder de indruk.De volgende keer zal ik er weer bij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Leuk te lezen dat de meeting zo geslaagd was en jullie zo genoten hebben van elkaar en de doggy's.Ben blij voor jullie dat het een onvergetelijke dag is geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Ik lag er gisteren (of vanmorgen) laat in, moest alles laten bezinken en dat duurt evenps is iemand gisteren een witte muts vergeten? dan ligt die nu hierwas wel erg lekker op de terugweg tegen de koude oren De dag na zo'n meeting ben ik toch altijd wel wat van slag, al die mensen, al die indrukkendus vandaag doe ik het allemaal heeeeeel rustig aaaaaaan.bedankt nog iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst 21 november 2010 Tap. goeie morgen, las ik het nu net goed. Had jij al wat foto's geplaatst? kan toch haast niet zo vlug?Hoe is het met die slagroom-vlaaisteler van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden