igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 quote: Originally posted by: BamBamStien, die nont van mij is ook heeeel lief:devil:ik ben benieuwd hoe die nont eruit ziet, een hond zonder mond of zonder kont? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 N'een hele lieve nonti, met snuit én kontie. gnagniffellllll. Oke werken nu, doei, latermazzeldaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 mijn buik alleen al vult de hele foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 quote: Originally posted by: DesiZou hetleuk vinden als jullie foto's zouden kunnen plaatsen. Kan ik toch nog wat meegenieten! Ik ga foto's maken (als mensen dat goed vinden) en op een verborgen plekje beschikbaar stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Vrees niet, anonimiteit is gewaarborgd hoor! Ik maak vooral natuurfoto's en van mijn hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijn Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Hallo allemaal,Ik heb ook veel zin in morgen, maar die honden vind ik wat minder. Ik ben niet echt bang voor honden maar ik houd er gewoon niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Nijn, ik zal er met mijn hond zeker rekening mee houden. Ik snap best dat er mensen zijn die er niets van willen weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Martens,is het eventueel mogelijk voor jou om via gouda te rijden?ik ben niet helemaal gerust op de NS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 OK Yah is eruit,pff na weken twijfelen!!Moet morgennochtend wel eerst werken,ik ga echt zeker zwaar m,n best doen maar proberen erbij te zijn!MET doggie natuurlijk he!Zal later worden dus zou iemand me een mob nr via pb kunnen sturen zodat ik weet waar jullie te spotten zijn??Moet tot 13 uur werken dus zal pas rond half 4 a 4 uur daar kunnen zijn!!!kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzpppfffffffff weer overwinning zeg!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 pssss by da way!!!!!vind het DOOOOODENG!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Yajala, ik ook, dat maakt twee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Heb gisteren de eer gekregen incontinent te raken. Al 8 jaar de angst van de neuroloog.Zou meteen de HA moeten bellen als het zover was en heb ik gedaan. Nu medicijnen en volgende week op het spreekuur komen want moet nu weer naar de neuroloog.Dacht ik in Amsterdam daar te laten maar mooi niet dus.Kom niet met een piesluier want schaam me dood en jank nog veel harder.Wens jullie een heel fijne dag en zal het volgen hoor. Eens komt de dag dat ik er ook bij ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Druppeltje, Meid, wees sterk! Gewoon overal naar toe gaan!! En noem het geen piesluier...het is een extra zekerheid voor jou, zoals een kunstgebit voor een ander. Die gene moet er ook niet aan denken dat ie het vergeet in te doen. Meid, ik ken best wel een paar vrouwen die hetzelfde euvel hebben, maar die laten zich door niks en niemand op de kop zitten! Leuk is het niet, dat snap ik best. Maar sterkte Drup!! Flink zijn! Je zal wel moeten, toch? Niet afzonderen hoor!!Mensen, iedereen die morgen naar de meeting gaan: veel plezier!! stuur me een paar fotos via de pb aub.Mocht iemand zich uitgeven voor Beate....geloof haar niet! Ik kom niet! Uitgelegd hier eerder. Dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Drup meid, wat een klapsjonge, benijd je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 lol JaneIk wil jullie morgen allemaal een hele fijne dag toewensenen wat een goeie zin Beate.Dus als iemand zich voor Witte uitgeeft, ook niet geloven hoor!!Ik hoop dat al jullie verwachtingen die je hebt van een meeting uit zullen komen. Have fun en kom terug met mooie verhalen voor de achterblijvers;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Tot morgen allemaal !!! ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Fijne dag morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Hee Dhendrokom jij niet dan:Dthnxot moan Blondieof zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 mmmm beetje kort dag voor een vliegticket Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 alhoewel, misschien sneller dan de trein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 november 2010 Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Allemaal heel veel plezier en n goeie reis(?) en meeting straks.De nietkunner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Goedemorgen,ik kom niet naar de meeting vandaag,dit vanwege persoonlijke omstandigheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 jammer albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Jammer Tina, ik had je erg graag ontmoet,ik hoop dat je het je zo goed mogelijk gaat vandaagen wie weet tot ooit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 ben vast even naar het strand geweest,om het parcours uit te zetten voor het scootmobielvliegeren, nou dat wordt niet wat vandaag! kunnen we de honden er niet voor zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden