Otje Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Ik wil ook graag komen....Even onder voorbehoud nog......als mn Arabische Prins vrij heeft dat weekend dan kom ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 Goed idee Jetset, had ik niet eens aan gedacht. Zag het al voor me dat iedereen elkaar daar begluren zou van wie in nu een alci en wie niet hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 JJJAAAAAA Honden zeker welkom hoor. Mag ik m'n hengeltje mee nemen? Ga ik wel vissen, kunnen we naderhand nog gaan barbequen;)Goh das trouwens lang geleden dat ik aan het strand ben geweest. Heerlijk lijkt me dat, lekker die zeelucht opsnuiven, en door m'n nuchtere hersens laten waaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 solly,ik wilde vroegermaar BB was me weer voor(zoals gewoonlijk:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2010 Tja...sorry Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst 7 november 2010 Hee Akelei, wat leukzo zie je maar weer, net op tijd hier.Hoop je te zien:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Tip : Lieslaarzen mee;)Klinkt leuk en gezellig Jet en ik weet eigenlijk wel zeker dat de dag zich vanzelf vormt naar wie er komen... Planning komt dan niet veel meer van terecht vrees ik, dus gewoon lekker de dag op z'n beloop laten dan komt het vast goed !!! Ik heb er zin in om jullie te gaan zien:DSpannend, maar ook heel benieuwd of mijn voorstelling die ik bij jullie heb in gedachten overeenkomt met de werkelijkheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Jetset...prima idee, ik zou komen. Maar ik woon in het buitenland, een aantal uren vliegen van nederland.Ik hoop voor iedereen dat het een geslaagde dag is, en voor jou als initiatiefnemer...een dikke pluim verdien je! Heel knap! wat hebben we tenslotte voor elkaar te verbergen? Op een AA meeting zien de mensen ook elkaar. En op al die dieet-clubs...en de fitness-clubs. Iedereen doet zn best ergens voor, dan ken je toch geen schaamte of schroom? Veel plezier met zn allen in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Borderliner1964 Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Leuk initiatief. Voor het prikken van een datum heb ik ook wel eens gebruik gemaakt van datumprikker.nl Misschien handig voor een volgende keer?Anyway veel plezier de 20e! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Hi jetset,ik wil ook naar zandvoort komen. zet me maar op de lijst..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 Meeting in Zandvoort dus, dat kan ik niet overslaan, dat is op fietsafstand voor mij.Dus ik kom met hond op de spartamet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 motor uit dus Tapsen fietsen maartot dan jullie 2:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Leuk Tapas!Hoi Jane, ook leuk om jou nog eens te zien!Ben ook benieuwd naar de mensen die ik nog niet gezien heb, trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Ik kan jammer genoeg niet want ik heb dan een 50 jarige bruiloft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Hoi Jetset,Ik ben door omstandigheden even niet op het forum geweest. Jammer dat de meeting naar zateredag is verplaatst, als ik nog opvang kan regelen voor mijn kind dan kom ik. Maar dan nog iets, is er op Zandvoort ook een boulevard? Met mijn rolstoel op het strand is helaas geen optie, scootmobielvliegeren? lijkt mij heel interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Wow wat een animo!Is wel eens anders geweest.Ik wens jullie een heel prettig samenzijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 ik wens jou er ook wel bij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Mogen leden met een ban ook komen?dat vroeg Adam zich af, dus bij deze leg ik de vraag hier neer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Ik dacht dat die maar tot 6 okt. was taps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Zit nu al als een dame te zeiken want wil er zo graag eens een keertje bij zijn. Jullie live zien, scootvliegeren op het strand, samen praten, lachen en miss wel huilen. Uitwaaien in de wind en schrreeuwen dat we gewone mensen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Ik heb er ook veel zin in, maar toch vind ik het ook een beetje eng, zoveel (nieuwe) mensen te ontmoeten. Maar ja daar zal iedereen wel wat last van hebben. Voordeel is, we komen met z'n tweetjes binnen, en ik ga gewoon achter Jet staan, en roep hard Kiekeboe. Dan weten jullie dat ik het ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Pas jij daar ongezien achter????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 En jij dan Igor?Ik mis jouw naam er tussen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 ik durf niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden