Spring naar bijdragen

woensdag 7 december 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Diesel
Ja hier ook slecht weer, maar ach we hadden dit soort weer ook de hele maand november kunnen hebben.

November dit jaar was een kadootje :sun:
maar nu komt het gure weer toch echt opzetten, november redelijk ''makkelijk'' doorgekomen, ook niet zo somber als anders, misschien omdat we meer zonuren hadden,
tsja december....


Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Aan het werk, alweer de nodige dosis caffeine binnen, maar nog moe....

Het is inderdaad deprimerend weer, het wil hier ook maar niet licht worden... :angry:

Nou ja, tanden in het werk, Tactive antwoorden (zie gisteravond) en doorwerken.

Morgen een dag vrij dus vanavond naar huis. Zal voorzichtig rijden Boll en me vanavond melden :)

En morgen begin ik aan de kerstverlichting. Eerst de eetkeuken, daar wonen we toch het meest, en dan snel de achtertuin. Is zo gezellig als die door allerlei lampjes verlicht wordt. beetje sneeuw erbij en dan heb je zo Winter Wonderland.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie stormachtige morgen mensen

ik werd gewekt door knalharde donderslagen.

Oei de 1e fietsdag vanaf maart/april dat ik denk

zal ik spijbelen? Maar kan dat niet maken vind ik

dus als we niet wegwaaien wordt het maar een korter rondje.

De Mac. die het dichtstbij is:D

en dan thuis hier pannekoeken bakken of zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen zorgen Bor, iets in mij heeft me Refusal doen nemen en de trek neemt nu al af. Het kan gewoon niet. Punt uit. Ook al heeft een deel van mij spijt dat ik die pil genomen heb. Das altijd zo als ik Refu slik. Alleen heb ik dit keer te lang gewacht, gevaarlijk spelletje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik weet waar je het over hebt. Ik heb douche genomen, koffie gedronken en het leek net alsof het al vast stond om naar de winkel te gaan. Nu zit Refu erin en kan het gewoon niet. Trek is vervangen door een gevoel van verbazing. Weet wel van mezelf, ik ben nog niet sterk genoeg om zonder Refu te leven, zonder had ik de strijd verderop in de dag verloren. Ook al moet ik zeggen dat droog staan verschrikkelijk veel loont. Op de 'long run' is een nuchter leven zo veel fijner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allemaal,

Herkent iemand deze klachten? Pijn tussen de ribben (borstkast) en tussen de schouderbladen, ben nu bezig om adb te worden maar zit nog wel aan oxa. 2 verslavingen tegelijkertijd afbouwen leek mij niet zo handig, zou het kunnen omdat ik op dezelfde dosis oxa zit per dag de klachten eigenlijk bijwerkingen zijn. Iemand?

greetz M

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk trouwens wel dat het enorm opklaart in mijn hoofd en dat is lang geleden, als ik aan drank denk voel ik me al schuldig. Maar goed iedere dag is er 1. Wat ik al snel merk is dat als je niet drinkt mensen snel gaan zeuren van: acht 1 tje kan toch wel dat is toch niet zo erg of 2 a 3 hooguit, en daar ben ik nog niet sterk genoeg voor merk ik en vermijd die plaatsen, maar dat maakt het wel weer wat saai en eenzaam eigenlijk.

Voor iemand zonder handrem is de eerste het begin van 25 bier of meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag :)

Amai ik heb raar gedroomd.

Ik droomde dat ik op een feestje was en daar besloot toch iets te drinken. Heb bleef natuurlijk niet bij één biertje maar dat kom me eigenlijk niet zo schelen. Het werden er uiteindelijk vier. Had me enorm geamuseerd en de volgende dag wist ik niet goed of ik het hier zeggen moest. Ik vond het eigenlijk absurd dat mensen zouden verwachten dat mijn teller terug op nul moest staan. Ik had de dag erop helemaal geen trek of neiging tot. Het was zoals vroeger, een weekendje uit zonder verdere consequenties.

Wat me vooral bijbleef uit de droom is de tweestrijd die ik voelde rond het al dan niet vernoemen hier en het absurde van het terugtellen.

Toen ik wakker werd moest ik echt ff nadenken of ik echt niets had gedronken :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat me ook wel doet denken aan..

Ben het al weer vergeten maar iemand vroeg zich af of ie na een slippertje, moest terug tellen. Als je jezelf als stopper benoemd wordt dit denk ik veel vlugger van je verwacht. Aangezien je niet de intentie heb ook maar iets te drinken, dat je doel is. Een slippertje is dus een fout en terug tellen zou kunnen verwacht worden. Ander zou je jezelf wel een kunnen bedriegen of speel je het spel niet correct.

Bij een minderaar komt het de baas zijn meer op de voorgrond. Aangezien een minderaar wel mag/kan drinken is zijn/haar doel het aantal/de drang onder controle te houden. Zij tellen de dagen minder dan de aantallen.

Hmmm

Ik heb niet het doel nooit meer te drinken ongeacht ik niet drink. Dat heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken. Voor mezelf, ook al heb ik een stopdatum, heb ik na deze droom beslist niet terug te tellen moest dit voorvallen. Ik zie me als een adb' er, niet als een geheelonthouder.

Slaat miss op geen bal maar is een resultaat van teveel soep en yoghurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...