Ans Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Haha, gezinsuitbreiding mbt de viervoeters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Hoi allemaal Sorry, kwam thuis van mijn werk en heb meteen met Will gebeld natuurlijk, we zijn ruim twee uur aan de telefoon geweest. Kortom we zijn er nog niet. Ben echt wel gaar nu, als een sudderlap;) Dus ga mijn bedje maar in het is beter om naar je gevoel te luisteren dan koste wat het kost op te blijven omdat het weekend is niet waar? ik heb nog twee dagen. Fijne avond nog (met the voice) ik ga naar dromenland truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Heb vandaag trouwens een kleine 2e overwinning.:2e niet-binge vrijdag, 14 dagen zonder alcohol. Mijn familie bood vanavond een kop thee aan ipv bier. Fijn toch dat sommige dingen niet hardop uitgesproken hoeven worden. Wat ik gisteren wel hardop heb uitgesproken naar mijn partner is dat ik 1. echt gestopt ben met drinken en het doel heb niet meer te drinken 2. een internet behandeling ben gestart om me daarbij te helpen 3. dagelijks hier op het forum zit Gelukkig heb ik een hele lieve man, en hij staat voor 100% achter me. Vanaf 1 januari gaat hij minderen. Dus op naar een alcoholvrij (voor mij) en alcoholarm (voor hem) 2012! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Sterkte AR en weltruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Witte:heart: Ik tel me suf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Dank je, Fibo! Het is fijn dat hij het nu weet... Ben even de deur uit, moet Von Woefensteine even uitlaten.. A bien tot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Goed plan Ans. Ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Thanks, Soothe, Hoe gaat het nu met jou? Al bezig met remedies tegen je winterblues? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Ans; toppie meid dappere dodo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Dank u Jane! Hoe gaat het met jou? Heb je je broodmes inmiddels opgeborgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Originally posted by: SootheHaddock, bevalt je nieuwe stekkie?Of wil je terug?quote> Bevalt prima, ouwe! Gouwe stek.Was wel jammer dat we de ouwe stek moesten verkopen, dat was 'n prima plek om ons later terug te trekken als de knapen de deur uit zijn. Zo'n godverlaten plekkie vind je niet snel weer in Nederland. C'est la vie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Sha, bah, vreselijk nieuws. Hou 't droog heh, duik maar lekker onder. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Lieve allemaal, De vermoeidheid slaat toe. Ik duik mij mand in. Fijne avond nog en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Avond, Sha, sterkte, weet niet zo Goed wat te zeggen. Ik ken natuurlijk ook de voor geschiedenis niet. Ben altijd nogal geneigd om te zeggen van dat iedereen het recht heeft om over z'n eigen leven te beschikken. Maar dat is idd te makkelijk. Hannah, hoe heet die mooie jonge rapper ook alweer????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Haddock, Komt tijd komt raad. Misschien ga je tegen die tijd weer op zoek naar een godverlaten plekkie. Plekkies zat, zo lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Ans, ik heb een lamp tegen the blues. Zijn we trouw mee bezig. De drank is in de ban. Alles naturel. En..ik tel m'n zegeningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Originally posted by: SoothePlekkies zat, zo lijkt me.quote> In Nederland, zo verlaten? Nie veul.De stukkies grond in t buitenland worden weer aardig goedkoper, zelfs in Normandie aan de kust. Vanuit Nederland makkelijk in 1 dag te doen.Pize, slapers.De vigilante Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Slaap lekker Had! Al es aan Montenegro gedacht trouwens?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Bye haddock. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Nee Ans ze vonden het hier een uitdaging en zijn vannacht nog terug geweest dus ik blijf paraat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Hahaha, VM en Soothe, ik wenste de slapers welterusten (Ans), maar blijf zelf vigilant. Wellicht wat onduidelijk gebracht... En Montenegro, nee, niet echt. Hou van de Atlantic, spreek graag de taal van waar ik ben, én lekker naast de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Ha junge lui en natuurlijk uwe ouwe Haddock, alles eerst lezen kost wel veel tijd zeg, pff ff inloggen en daar ben je dan wel ff mee bezig zeg. Nou Sha sterkte zeg, Borrr gefeliciteerd, weer top gedaan en Bolll ook gefeli "Tante" leuk zeg ben benieuwd naaar je lip nu Nou beter te lezen en te snappen hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Pfff, Jane, hou ze derbuiten, ouwe flinke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 SLAAN Jane:devil: Pak ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Nou lekker deze pjoeter alle teksten schieten door elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden