Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 december

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal

Sorry, kwam thuis van mijn werk en heb meteen met Will gebeld natuurlijk, we zijn ruim twee uur aan de telefoon geweest.

Kortom we zijn er nog niet.

Ben echt wel gaar nu, als een sudderlap;)

Dus ga mijn bedje maar in

het is beter om naar je gevoel te luisteren dan koste wat het kost op te blijven omdat het weekend is niet waar?

ik heb nog twee dagen.

Fijne avond nog (met the voice)

ik ga naar dromenland

truste:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vandaag trouwens een kleine 2e overwinning.:2e niet-binge vrijdag, 14 dagen zonder alcohol. Mijn familie bood vanavond een kop thee aan ipv bier.

Fijn toch dat sommige dingen niet hardop uitgesproken hoeven worden.

Wat ik gisteren wel hardop heb uitgesproken naar mijn partner is dat ik 1. echt gestopt ben met drinken en het doel heb niet meer te drinken

2. een internet behandeling ben gestart om me daarbij te helpen

3. dagelijks hier op het forum zit

Gelukkig heb ik een hele lieve man, en hij staat voor 100% achter me. Vanaf 1 januari gaat hij minderen. Dus op naar een alcoholvrij (voor mij) en alcoholarm (voor hem) 2012!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Soothe
Haddock, bevalt je nieuwe stekkie?
Of wil je terug?quote>

Bevalt prima, ouwe! Gouwe stek.
Was wel jammer dat we de ouwe stek moesten verkopen, dat was 'n prima plek om ons later terug te trekken als de knapen de deur uit zijn. Zo'n godverlaten plekkie vind je niet snel weer in Nederland. C'est la vie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond,

Sha, sterkte, weet niet zo Goed wat te zeggen. Ik ken natuurlijk ook de voor geschiedenis niet.

Ben altijd nogal geneigd om te zeggen van dat iedereen het recht heeft om over z'n eigen leven te beschikken. Maar dat is idd te makkelijk.

Hannah, hoe heet die mooie jonge rapper ook alweer?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Soothe
Plekkies zat, zo lijkt me.quote>

In Nederland, zo verlaten? Nie veul.
De stukkies grond in t buitenland worden weer aardig goedkoper, zelfs in Normandie aan de kust. Vanuit Nederland makkelijk in 1 dag te doen.

Pize, slapers.

De vigilante
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha junge lui en natuurlijk uwe ouwe Haddock, alles eerst lezen kost wel veel tijd zeg, pff ff inloggen en daar ben je dan wel ff mee bezig zeg. Nou Sha sterkte zeg, Borrr gefeliciteerd, weer top gedaan en Bolll ook gefeli "Tante" leuk zeg ben benieuwd naaar je lip nu ;)

Nou beter te lezen en te snappen hoop ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...