Jaap Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 En links blijft links Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 @ Woman, Veel succes met je optreden. Ik ben benieuwd naar de foto's van je kostuums. @ Fleur, Lekker genieten van de feestdagen hoor. Ik zie altijd op tegen het versieren van het huis en de kerstboom, maar als ik het niet doe, ik was er een keer te zieke voor, ben ik ook niet blij. Na jarenlang mijn moeder en schoonmoeder opgevangen te hebben, nu samen relaxed thuis, met lekker en gemakkelijk eten. Wel op bezoek bij schoonma natuurlijk. Maak het gewoon knus in je huisje en cocoon lekker met je dochter. @ AR, Fijn dat je een nacht beter geslapen hebt. Als je wilt, houd ons dan op de hoogte van jullie situatie. Veel sterkte voor jou en Wil. Mijn kerstboom staat nu (hij staat scheef, nee dié kant, staat hij weer sceef enz. enz.) uit te hangen. Vanavond ga ik hem versieren. Morgen allemaal verplichtingen, maar zondag de diverse kerststukjes. Het komt wel, langzaam maar zeker. Geen stress heb ik me voorgenomen. Alle anderen, zoals Kirk en Madelief, veel sterkte met alle toestanden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Klein Openbaar Vervoer betekent het dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Bol, jij mag niet meer raden..... En Woman, goed te horen dat het goed gaat, firm as ever! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Héhé een hele tijd met schoonzus aan de tel. gehangen, dus het wordt een latertje met het eten. Het is vanmiddag akelig stil geweest opt frum. Hopelijk heeft iedereen het gewoon gezellig druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 He, Soothy boy, ook al allitereerd 't, niet teveel de Sombermans uithangen hoor. Ooit was er hier eentje die veelal zei: tel je zegeningen! De gezegende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Amen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Dank voor de boost Haddock. Vind mijn gejammer meestal wel meevallen. Maar..ik zal ze tellen. Houd je ook bijeen ouwe. De moeilijkert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Haddock, bevalt je nieuwe stekkie? Of wil je terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Goeieavond allemaal, Je valt ook best mee hoor Soothe Zolang je nog oog hebt voor andere frummers, ken t lang an... naar mijn idee Alhoewel het wel altijd goed is je zegeningen te tellen dat dan weer wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Olle heeft me in m'n lip gebeten, en ik heb hem toch een rotschop verkocht:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Haha zo is dat tante Bol Het ken te gek ook, jou bijten... Moet niet gekker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Hee Bor weltrusten voor straks en nog van harte gefeliciteerd met je twee maanden:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Goedenavond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Borretje ook van mij nog van harte met je 2 maanden:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Ik kom maar heel even binnen wippen heb erg de behoefte om te willen gaan drinken had ik al toen ik thuis kwam omdat ik erg verdrietig was vanmiddag gelukkig zo wijs om meteen mijn refu te nemen bij thuiskomst kreeg ik nog geen 5 minuten later bericht dat een van mijn liefste collega's en tevens vriendin een zelfmoordpoging woensdagmiddag heeft gedaan is gelukkig goed afgelopen en vandaag opgenomen op een afdeling niet binnen mijn eigen instelling maar dit ook mede vanwege haar achterdocht nu ben me echt helemaal rot geschrokken zonet om over haar partner maar niet te spreken ik ga de rest van de avond in mijn nest liggen met mijn hoofd onder de dekens heel ver weg van de drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Kirky, afschuwelijk, las net het artikel, 3 x in de borst geschoten... Wat bezield zo iemand om dat te doen??? Waanzin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Trusten Borrie, Goeie avond Ans Witje, Sha en Captain, Inderdaad Witje, het is dan ook de laaste keer dat ie dat gedaan heeft. Ik kan niet meer praten heb een lip als een kauwgombal enzo. Nee hoor grapje, hij is nog steeds zo ontzettend lief. Knabbelt ie aan m'n tanden en kijkt me dan vragend aan met van die kraalogies zo van "Lekker? Nog een keer, nou moet je het er van nemen hoor zus"" Ben zo benieuwd hoe het volgende week zal gaan met het nieuwe hondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Shahire, jeetje wat erg! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent... Doe lekker rustig aan vanavond. Drinken maakt het alleen maar erger, hé? En je collega/vriendin leeft! Zij kan zich nu concentreren op haar herstel en jij kan haar steunen, maar jouw herstel is net zo belangrijk, toch? Goed dat je ondanks de drang toch refu hebt genomen. Sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Hee Bolletje, wat las ik nu? Krijg je gezinsuitbreiding? Ik heb even gemist om wat voor hondje het gaat, maar wel dat je haar uit de opvang hebt gered, klopt dat? Heb vanmiddag op 't werk vlug een beetje meegelezen, maar het was heel druk, dus was echt 'koppen snellen'. Maar wat heerlijk zeg, nog een woef erbij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Hoi Kirky, ik dacht nog aan je. Ik had het gezien. Hot nieuws zeker daar in Twente! Eerst schrok ik. Zou Kirky doorgedraaid zijn. Gelukkig niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Borretje blijft het twee maanden? Ik had je al gefeliciteerd, toch. Nou vooruit. Knap werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Goeienavond allemaal! Wat een berichten weer, goed en minder goed. Allereerst Borretje, van harte met het behalen van 2 maanden droog! Geef jezelf een mooi kadootje meid, voor dit lustrum. Je hebt aardig wat accijns uitgespaard:-) Bolletje, harstikke leuk dat het gelukt is met het hondje. Hij/zij zal het goed krijgen bij jou:present: Ben benieuwd naar de foto Sha, goed van je dat je je verzet hebt. Net op tijd zo blijkt. Wat een trigger was dat geweest zeg. En je collega/vriendin is ook net op tijd gered. Gelukkig maar. Ik hoop dat het met Knuffie een beetje gaat vandaag. Voor iedereen in ieder geval liefs van mij. J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2011 Rapport Share Geplaatst 9 december 2011 Ja kirky, een hoop mensen, die van het pad zijn. Een rare maatschappij is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden