Soothe Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Welkom op het forum Nancy. Ik ben altijd rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Hoi Soothe en Madelief! Hé, gelukkig, twee ingelogd! Klinkt lekker Madelief en ach die kilo's, wat kan ons het schelen! Moet nog bedenken wat ik ga eten, wel een beetje aan de late kant zie ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Hoi Nancy! Ik geef niet zo heel erg om de kilo's hoor! Ja ik wil er nog wel een beetje aantrekkelijk uitzien, dat wel. Soms lijkt het of er niemand is ingelogd, maar als je bijvoorbeeld zo'n 15 minuten niets doet op het forum staat je naam niet meer in het rijtje, althans dat is mij zo ooit verteld. Ik sta meestal de hele dag ingelogd. Ik had je al eerder gelezen, maar bij deze nog een hartelijk welkom op deze draad! Hopelijk kunnen we met elkaar wat betekenen in het stoppen of minderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Ik heb helemaal geen honger. Vanmiddag 4 brownies op. Ja Bol zo kan ie wel weer hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 goeiesafus, HenkT kijkt even om het hoekje, het gaat ons goed hoor, we drinken nog steeds niet en ik mag wel zeggen, dat gaat al makkelijker op naar de drie jaar! vriendelijke groeten allemaal van HenkT en Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Ik heb helemaal niet gedronken maar zie inene 2 Jane's in het rijtje staan een grote en kleine jane. Henk, altijd goed te laten weten hier dat er mensen zijn die het nog steeds vol houden om adb. te blijven. Chapeau hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Zo ik heb er weer een verslaving bij. Een LEGO verslaving. Ben ik klaar ga ik al weer op zoek naar een mooiere en grotere doos. Het kind in mij komt weer helemaal boven. En de vuurwerkfolders zijn ook binnen. Daar kun je je geld ook goed aan kwijt. De puber in mij komt ook weer even boven. En veilig zal het zijn zo nuchter je pijlen afsteken. Klinkt lekker Madelief, ik ga eens aan de boerenkool vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Dom doen daar zijn we mensen voor. Oh ja als je nog een goede reden zoekt om niet te drinken Het is crisis. Krijg je gelijk te horen dat de crisis wel meevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Eet smakelijk. Als je nog moet eten. Ik ga in ieder geval even aan tafel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Ik heb niks te melden dus ik ga mijn bed maar in lekker slapen:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Hoi Albert, slaap lekker. Zo vroeg .... kun je dan wel slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Vlaamsmeisje van harte met je verjaardag meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Vlaams Meisje van harte gefeliciteerd Dat je nog maar lang in drogers en andere procesapparatuur mag rondwandelen. Hoop je nog steeds een keer tegen te komen... Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Heb de laatste tijd niets kunnen volgen. Hoe is het met Madelief? aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 En hoe is het dan met onze Harry? Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Hallo Aicha, Met Harry is het goed, heel goed durf ik wel te zeggen. En met jou? Denk nog wel eens aan je als ik dat liedje hoor... Zie je hier niet zo vaak meer. Nou ja, kom zelf ook niet meer zo vaak op het forum. Lees nog wel, niet alles, niet altijd, benieuwd of het een beetje goed gaat met hen die me na aan het hart liggen. Niet verkeerd begrijpen hoor, wens elke probleemdrinker het beste... Trouwens iedereen wens ik dat: het beste, drinker of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Originally posted by: AichaHeb de laatste tijd niets kunnen volgen. Hoe is het met Madelief?aichaquote> Ha Aicha! Met mij gaat het de goede kant op hoor!Lief dat je naar me vraagt!Ik wil niemand iets verwijten, dat zit niet in mijn aard, maar als je ziet hoe weinig er naar je gevraagd word, dan word je toch een beetje triest.Ik kan ze nog niet op 1 hand tellen.Ik probeer zoveel mogelijk alles bij te houden en er op te reageren, wat mij ook niet lukt, omdat er zoveel mensen hier zijn.Maar ik doe mijn best tussen mijn werk door.Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Grappig, ik ben nooit zo van het schrijven, de laatste tijd ook niet gelezen. Maar het lijkt me nu wel erg stil hier. Meldt dan toch maar even dat het met mij goed gaat. Zelfs best wel goed, Drink al tijden niet en ook geen behoefte aan drank. En gun dat jullie allen ook. Het is een bijzonder prettig gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Kruimel, Mooi te horen Kruimel. Altijd mooi, een positieve tijding. Ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 En... een goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Hannah1 die wil ik ook graag even apart groeten. Gewoon voor je mening uitkomen. Niet bang voor die boegbeelden, in vind je geweldig. Ga vooral goed Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Soothe, Dank, dat is wel de bedoeling, het voelt goed, zelfverzekerder. Hoe ga jij, droog dat weet ik, maar verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Aich hoe is het verder met jou meisie? alles nog steeds goed? Kruimel heel fijn te horen dat het met jou nog steeds goed gaat. Zo kun je fijn het nieuwe jaar in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Kruimel, Beetje up en down. Vandaag gaat het wel. Ik werk aan mezelf, dus het zou goed moeten komen. In drank ligt de oplossing niet. Het beste Kruimel. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Allen nog een fijne avond en voor straks lekker slapen, Real life roept, belt aan om precies te zijn... Bye... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden