Lytse Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Vandaag kerststukjes gemaakt. Nu heel moe. Ik moet nog de kerstkleden neerleggen en dan is het eindelijk klaar. Voor allemaal, welterusten en morgen gezond weer op. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stoppertje Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Hallo ben hier nieuw, ga binnenkort ook stoppen want minderen gaat denk ik niet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 @Kirky Droeve werkslaven, da's wat we slechts zijn, m'n waarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 *Hallo ben hier nieuw, ga binnenkort ook stoppen want minderen gaat denk ik niet lukken.* Je heet niets voor niet Stoppertje. Aanp, lettertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Stoppertje welkom in onze viruele huiskamer. Persoonlijk ondervond ik grote rust na het stoppen. Er kwam wel héél veel moeheid uit van alle pogingen te minderen, te stoppen, weer te minderen. En makkelijk is het nooit, wat je ook kiest. maar alle energie die we in het drinken, plannen, sjoemelen, katers verwerken enz enz enz stoppen, kunnen we echt beter besteden. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stoppertje Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 kirky hoefde nog niet van de stopcoach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stoppertje Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 hou niet van lange verhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Succes, Stoppertje. Sterkte Aicha. De rest, wie weet tot later. Om 'n lang verhaal kort te maken; ik ga zo naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 In een rechte lijn Haddock. (naar huis) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Blij voor je Bor dat je je zoontje gezien hebt en een verlaat Sintfeestje hebt kunnen vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Borretje, mooi vrouwtje. Zonder drank loopt het een beetje smoothe, toch. Respect voor je Borretje. Je kwam van ver en krijgt langzaam de benen er weer onder. We gaan voor de Decembermaand en dat redden we. Een soort kanjer ben je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Soothe, dat vind ik nu de juiste woorden voor onze Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Aicha! Even doorzetten. Zo'n stopcoach zal het weten, stopper. Ik ga er van uit dat hij, zij wil dat je er naar toe werkt. Dat je er klaar voor bent zeg maar. Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Ga nu ook mijn mandje inrollen. Trusten lieverds Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Aicha, Mag best weleens gezegd. Mooi dat je dat ook vindt Pas goed op jezelf Aicha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Hoi Jaap, Ik las dat het leuk was en dat je het droog hield. Chapeau. Was dat stuk. "Het laatste nippertje". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Oké, ik zag dat de kritieken goed waren. Lekker scherp, over de "gekheid' van de mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 nighty night. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Actione Borretje. Drank is de weg terug. Believe me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Daar zijn we voor! Woef roept. Waf Waf. laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Wisten jullie bijvoorbeeld dat er nog altijd meer mensen niet dan wel geboren worden. Dat lucht dan weer op. Gekheid, en dan nog komisch ook. Ik heb me er heel goed mee vermaakt. Nu ga ik dan ook maar slapen, het bed is al warm. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Wisten jullie bijvoorbeeld dat er nog altijd meer mensen niet dan wel geboren worden. Staan volksstammen in de wacht, die nooit aan de beurt komen. Da's mooi, ik vind het druk zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Roept Woef nou waf Of Waf woef..? Hop Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden