Spring naar bijdragen

zondag 11 december 2011

toine

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Zou de Kerstman alles voor me oplossen.

Laat tie fijn zijn.

gewoon de wirwar van het leven Mar, wir en war.

En war en wir.

Ik ga mn vermoeide hoofd nog ff weken in

bad en dan te ruste leggen. Het gaat nou

toch allemaal niet meer anders worden.

Misschien morgen, misschien overmorgen.

We sulle sien he.

Per dag en nu even niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja oldtimer, maar dat weet je toch nog beter dan ikke Haddock sir, ik kom van een wat latere tijd, dus ik hoefde geen hamer, beitel en stuk marmer ter hand te nemen om een bericht te willen versturen zoals jij. Was dat nu dan ook de reden dat je miss naar Bretangne wil, daar wel stenen platen voor handen ?? ;)

Nee hoor ikke ook nog maar 10 jaar een beetje prutsen met pjoeter en snap er soms helemaal nix van, is echt mijn ding niet. Net zoals post ophalen of bezorgen, trouwens reden er vroegeuh stukke minder bussies om pakketen te bezorgen, die werden door de bodes gewoon op de fiets meegenomen, tenminste bij ons dan he. Wel hadik vroegeuh een gans voor de veren zodat ik kon schrijven met een potje ink erbij, oja en papier hadden we toen ook al ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Bol, ik zit thuis alleen. Gisteren kon ik het net opbrengen om 3 keer 5 minuten met de hond te lopen. Vandaag alweer 5 keer 10 minuten. Maar ja had ik maar niet weer moeten beginnen. Wie zich brandt moet op de blaren zitten. Trouwens ben ook maar weer gelijk met roken getopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...