BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Nou Kirk, als ik dat zo lees is het een wonder dat postzegels niet nog veel duurder zijn. Wat een werk voor al die post. Toch blijft het fijn, post krijgen. Nou ja, kaartjes dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Doeiiiiiiiiiii. Ik ga voor rood:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Ja hoor zned best nog wel Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Dus de kerstman is een Tukker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 En ach en wee, dat er nou toch niemand is die mn problemen voor me oplost. Ik snap dat niet. Zou zooooo fijn zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Niet verder vertellen Marjo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Probs Bam? De kerstman!!! (Mouth shut..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Zou de Kerstman alles voor me oplossen. Laat tie fijn zijn. gewoon de wirwar van het leven Mar, wir en war. En war en wir. Ik ga mn vermoeide hoofd nog ff weken in bad en dan te ruste leggen. Het gaat nou toch allemaal niet meer anders worden. Misschien morgen, misschien overmorgen. We sulle sien he. Per dag en nu even niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Originally posted by: jopiejij bent nog steeds lief marjoen ik kan ut wetenWijfie al wat minder lijkt me Waar zit ze trouwens??Avond btw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Originally posted by: kirkyWat wel iet's minder is is dat ik nu al weet dat ik tweede kerstdag ook voor postbode mag spelen .quote> Ach, Kirk, ik heb de nacht met de kerst, beide dagen.De bovenbaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Bam misschien kunnen we problemen ruilen? of wordt het dan nog meer huilen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Teveel , fijn te lezen dat je goed gaat!! Ik mis teveel mensen hier de laatste tijd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Ja oldtimer, maar dat weet je toch nog beter dan ikke Haddock sir, ik kom van een wat latere tijd, dus ik hoefde geen hamer, beitel en stuk marmer ter hand te nemen om een bericht te willen versturen zoals jij. Was dat nu dan ook de reden dat je miss naar Bretangne wil, daar wel stenen platen voor handen ?? Nee hoor ikke ook nog maar 10 jaar een beetje prutsen met pjoeter en snap er soms helemaal nix van, is echt mijn ding niet. Net zoals post ophalen of bezorgen, trouwens reden er vroegeuh stukke minder bussies om pakketen te bezorgen, die werden door de bodes gewoon op de fiets meegenomen, tenminste bij ons dan he. Wel hadik vroegeuh een gans voor de veren zodat ik kon schrijven met een potje ink erbij, oja en papier hadden we toen ook al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Ha die bellefleur al weer wat verder dan puree? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Aich. pffftt lieverd toch. Bah zeg, hé maar je heb toch wel een partner hé? je zit toch niet helemaal alleen af te kicken? goh wat vind ik dat beroerd voor je. Wat doe je nu zo heel de dag? Kom je nog wel tot iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 @ Bor, Was je vandaag bij je zoon? Zo ja, hoe was het? @ Aicha, Succes meis en vooral veel sterkte. @ Bol en de anderen: hartelijke groeten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Wat je allemaal niet in werking zet dan Kirky, en dat met maar 1 postzegel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Ik moet nog beginnen aan de puree Jane . Nog één week vloeibaar en dan mag ik....jieeeeeeeeeehaaaaaaaaa!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Pffffffff Aicha, lijkt me niet zo een lolletje om in je eentje te doen. Anderzijds geeft het wel aan hoe gedreven je bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Hee die Fleur, Hoe gaat het meis? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Aicha, sterkte meis het loont:heart: just for today:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Zo lieve mensen ik ga weer stoppen. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Nee Bol, ik zit thuis alleen. Gisteren kon ik het net opbrengen om 3 keer 5 minuten met de hond te lopen. Vandaag alweer 5 keer 10 minuten. Maar ja had ik maar niet weer moeten beginnen. Wie zich brandt moet op de blaren zitten. Trouwens ben ook maar weer gelijk met roken getopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 aan de puree uit de puree:rose: slaap wel mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden