Ans Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goedenavond allemaal, @Nancy, goed je weer te lezen de laatste paar dagen. Had nog een berichtje bij je geplaatst bij wie is wie. Heel veel sterkte en succes, ik heb het idee dat je goed bezig bent Ben benieuwd naar het resultaat van je tentamen! @Harry, leuk je weer te lezen, en dat het goed met je gaat! Meld me weer droog af Ik ga nu mijn 3e ADB week in, voel me op zich goed, maar man, man, man, Wat ben ik moe. Kruip echt rond op mijn wimpers zo ongeveer. Hoop dat dat snel overgaat. Las een keer dat iemand aanraadde vitamineB te slikken, Weet iemand of dat helpt? ff spelfoutjes aangepast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Slaap lekker Madelief, En, dat schip van je vader, wat stond daar voor motor in? Stomme vraag waarschijnlijk aan een meisje. Het schip van mijn vader daar stond een Deutz in. Direct omkeerbaar en open, dus om de 2 uur tuimelaars en startventielen smeren. Dat was toen "mijn" motor, mijn vader had er niet zoveel mee, had in zijn jeugd nog op zeilschepen gevaren... Maar die motor, zo mooi vond en vind ik die. Nou ja, kan niemand iets mee, maar kwam zomaar in me op :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Madelief weltrusten:lips: En wat is er met Fleur gebeurd dat ze alleen maar soep kan eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hoi Ans! Ja, bedankt voor je berichtjes! Net als jij vergeet ik wel eens te kijken bij Wie is Wie en ben al blij als ik tijd kan vinden om hier te komen, maar zó graag! Lees graag jullie ervaringen, goed om nu te lezen dat het zo goed met je gaat, chapeau!!! Wat helpt tegen die extreme vermoeidheid? Kweenie, in ieder geval de tijd, na ong. 3 weken is dat over, tenminste dat is wat ik mij kan herinneren van eerdere drooglegpogingen van mijn kant. Maar vitamine slikken is natuurlijk nooit weg. Vitamine B wordt vooral aangeraden aan alc. verslaafden vanwege het gevaar op Korsakoff. Omdat die nogal eens slecht eten. Lekker slapen straks, op die moeie wimpers van je, sterkte en succes!!!Jij gaat goed!!!! Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Vandaag weer aan het bier, Murphys Law. Maar het is ook positief want uiteindelijk komt het allemaal goed. En Tactus ?????? 3 weken later nog geen begeleiding, * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ga dadelijk een fantasy-kerstfilm kijken tot 23.55, the Hogfather en daarbij heerlijk op m'n gemakkie hondenjasjes voor de D.A. breien. Mensen wat hebben we het toch goed hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Verhuizen, huis verkopen, nieuw huis zoeken , geen baan, schulden, maar * het leven gaar door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: bolletjeGa dadelijk een fantasy-kerstfilm kijken tot 23.55, the Hogfather en daarbij heerlijk op m'n gemakkie hondenjasjes voor de D.A. breien. Mensen wat hebben we het toch goed hé?quote> Uh ff niet eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Gretsch begrijp ik het nu goed? Doordat Tactuse 3 weken nog niet gereageerd heeft zit jij nu aan het bier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hoezo, als ik Gretsch lees heeft ze het effe helemaal niet zo goed. Wat is er abnormaal aan als ze dat antwoordt op iemand die het wel lekker heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Heee Wilders in tha house... Grettz geen schulden is mooi, geen huis minder. Weer drinken * en geen hulp ook. Het gaat niet altijd meteen, dat is zo. Niet leuk maar realiteit. Wil je klagen, ff zeuren, mopperen, alles mag. Aai over je bol, zeg het maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Sorry Bor, je bedoelde natuurlijk dat bier drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Nee hoor maar ik vraag de hulp niet voor niets aan. Wegens drukte duurt het wat langer en ik doe normaal hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 @ Bam er staat niet geen schulden btw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Voor de feestdagen schijnen er veel meer hulpaanvragen te zijn. Las ik in krant. Dat ging over aanvraag voor opname. Vanaf januari moet er veel meer eigen bijdrage betaald worden. Het is wel balen als hulp niet meteen gegeven kan worden, dat is zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: Gretsch99@ Bam er staat niet geen schulden btw.quote> Oooohhhh, sorry:$ Das minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Geeft niet maar ff beetje de rottigheid eruit gooien daar is dit forum toch voor onder andere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: borretjeGrets; Mij maakt het niet uit, zou het wel jammer vinden voor jou.Maar heb je gedronken nu?quote> (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 En trouwens Gretsch is een hij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Klaag ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Borretje, is dit nu werkelijk nodig? Er zo bovenop zitten? Ik mag toch hopen dat je zelf niet bent vergeten waar je vandaan komt. Wat mij betreft mag iemand hier zijn hart luchten. Er zijn daarin velen voorgegaan. Ook jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ik vraag helemaal niets, ik vertel iets over mijn situatie meer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Gretsch weet je al hoe je het na vandaag aan zou willen pakken? Ik bedoel, het zou toch fijn zijn als je, voordat je hulp krijgt van Tactuse, je al wat dagen gestopt zou zijn, maar daar moet je natuurlijk ook kracht voor hebben, en das vandaag niet gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden