BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: kirkyHoe zou dat gaan bij een internetverslaving ? ook via een forum ? quote> LOL. Dat heb ik me ook al afgevraagd, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: marjoHet is een oud toetsenbordDus er is wel eens wat over heen gegaan..Zo nu en dan..quote> Gna, gniffel. Ik snap het woordje nog steeds niet.Zonet? zonder zeker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ik zou het erg waarderen dit niet allemaal te hoeven lezen heb 12 jaar een relatie gehad met een Fries en snap een beetje de strekking, maar voel me toch buitengesloten. Open een Fries draadje en houd het hier graag open en transparant en met respect graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: BamBam Originally posted by: marjoHet is een oud toetsenbordDus er is wel eens wat over heen gegaan..Zo nu en dan..quote> Gna, gniffel. Ik snap het woordje nog steeds niet.Zonet? zonder zeker...quote> Muts!Ik zeg het tochZo nu en dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ha Jane Ben je al fan van The Closer? Ik las laatst dat je gekeken had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ja Jane Was niet mijn bedoeling Slaat ook nergens op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Borretje, ik begrijp je reactie niet zo goed. Als je het over je zoontje en de rechtzaak wilt hebben kan je dat gewoon zeggen. Niet via zo'n omweg overal tegenaan schoppen, dat is nergens voor nodig. Daar bereik je alleen maar het tegenover gestelde mee. Zowel voor jezelf als voor een ander. En als ik je zo lees klink je helemaal niet zo blij. Als laatste, wat hebben anderen mensen hiermee te maken? Ik neem aan dat een ieder hier voor zich schrijft en niet uit naam van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Jaja, hebt ut wel geleesd Mar. Jane, ik was lief aan het schelden op Marjo omdat ze me een trekje aanbood. Opsokkebolje is n lief woord voor opzouten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Thirteen street!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 OOOhhhhhhhhhhh, muts ikke. Dank Kirk, dank. Ik begreep het echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hoi Tina Alles goed? Ik heb niet alles gevolgd de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hey Bor, wat is dit nou joh? Calm down, kanjer. Je bent een voorbeeld voor velen van ons, echt waar! Heel veel verloren, een zielig hoopje was je toen ik hier net binnenviel. Wat een strijd was het voor je. Sorry ik kan het alleen maar schrijven, niet met mijn stem tegen je zeggen, maar ik zeg het met liefde. Dat ik het goed bedoel dus. Was jij het niet die zonder ingelicht te zijn door je buddy naar de detox werd gereden? Dat was niet voor niets! Nu heb je het al zo lang zo goed gedaan, daardoor word je sterker. Dat blijkt wel. Je reacties komen nu een beetje bozig over en dat is jammer. Mag wel maar is niet echt nodig. Kom op hoor, je blijft gewoon hier want een dag forum zonder borretje - dat bestaat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Mupsie! Ik ga stille voort. Dank je. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ik ga ook stille voort. Daarom hoor je me hier niet. Nee, gaat goed hoor. Te veel achter de pc en het forum geeft me veel onrust. Dus heb ik weer even wat afstand genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Zo ik ga afsluiten. Net gebeld door een vriendin dat de dochter van mijn psych. zelfmoord gepleegd heeft. 17 jaar. verschrikkelijk zeg ik ben er een beetje kapot van. Bah. Ga nu afsluiten en wens jullie een fijne nachtrust toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Mups, goedzo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Kan dat Friese gepraat onderling ook niet zo waarderen. Kan dat niet via een chat o.i.d Mag ik wel even laten weten wat jullie ook tegen Bor aan schoppen dat je je geen beter maatje kan wensen als haar. De meeste van jullie krijg ik weinig steun van of een opbeurend woordje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: SmikkieHoe krijg ik trouwens die rare avatar weg? Zie nu pas dat ik een badmuts ofzo op heb haha. Sorry voor degene die dezelfde avater hebben. Kun je zelf avatars kiezen?quote> En bedankt Smikkie. :DT is niet eens een badmuts. Het is een verpleegsterskapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ik neem liever een turks bad. Of friese dumkes. En nu ga ik slapen, ik wil mijn boek nog uitlezen. Oude rommel Bordewijk Bint. Krijg je echt weer zin om naar de schoolbankjes te gaan. Het is bijna uit, het is ook maar een dun boekje. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 fout gezien Mupseflups The Closer nog nooit gezien zelfs solly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 En weg ben ik weer. Er hangt een beetje explosieve sfeer geloof ik. Geen zin an. Lekker slapen straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Trust! Jaap ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: jane4fout gezien MupseflupsThe Closer nog nooit gezien zelfssollyquote> Nou ja zeg! Weet je het zeker? Toch eens doen dan Jane. Echt een leuke serie. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Jaap, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Aicha, ik zag je gisteren en heb ook niet gereageerd. Niet express of zo. Gisteren liet je ook weten dat Borretje een fijn maatje is voor je en dat is super! Hoop dat het goed gaat met je vandaag. En morgen wel! Liefs, J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden