Spring naar bijdragen

dinsdag 13 december


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal,

@Nancy, goed je weer te lezen de laatste paar dagen. Had nog een berichtje bij je geplaatst bij wie is wie. Heel veel sterkte en succes, ik heb het idee dat je goed bezig bent :present: Ben benieuwd naar het resultaat van je tentamen!

@Harry, leuk je weer te lezen, en dat het goed met je gaat!

Meld me weer droog af :) Ik ga nu mijn 3e ADB week in, voel me op zich goed, maar man, man, man, Wat ben ik moe. Kruip echt rond op mijn wimpers zo ongeveer. Hoop dat dat snel overgaat. Las een keer dat iemand aanraadde vitamineB te slikken, Weet iemand of dat helpt?

ff spelfoutjes aangepast...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 413
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Slaap lekker Madelief,

En, dat schip van je vader, wat stond daar voor motor in?

Stomme vraag waarschijnlijk aan een meisje.

Het schip van mijn vader daar stond een Deutz in.

Direct omkeerbaar en open, dus om de 2 uur tuimelaars en startventielen smeren.

Dat was toen "mijn" motor, mijn vader had er niet zoveel mee, had in zijn jeugd nog op zeilschepen gevaren...

Maar die motor, zo mooi vond en vind ik die.

Nou ja, kan niemand iets mee, maar kwam zomaar in me op :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ans!

Ja, bedankt voor je berichtjes! Net als jij vergeet ik wel eens te kijken bij Wie is Wie en ben al blij als ik tijd kan vinden om hier te komen, maar zó graag! Lees graag jullie ervaringen, goed om nu te lezen dat het zo goed met je gaat, chapeau!!!

Wat helpt tegen die extreme vermoeidheid? Kweenie, in ieder geval de tijd, na ong. 3 weken is dat over, tenminste dat is wat ik mij kan herinneren van eerdere drooglegpogingen van mijn kant. Maar vitamine slikken is natuurlijk nooit weg. Vitamine B wordt vooral aangeraden aan alc. verslaafden vanwege het gevaar op Korsakoff. Omdat die nogal eens slecht eten. Lekker slapen straks, op die moeie wimpers van je, sterkte en succes!!!Jij gaat goed!!!!

Nance.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...