Gast Hannah1 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goedemorgen, douchen is eigenlijk niet meer nodig. en de hond is ook zeiknat. Wat een weer zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hihi, je hebt helemaal gelijk Hannah, hier van hetzelfde, alleen heb ik de hond nog niet uitgelaten,. Ik mik straks wat shampo op mijn haar en ga dan met het hondje: twee in één... is dat niet een vorm van time-management? En volgens mij is het de hele nacht door blijven regenen, na november krijgen we vast in december een nieuw regenrecord. Goedemorgen overigens... ik ga eerst maar even een bakkie inschenken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Kom toch nog heel even terug op de discussie van gisteravond. Zijn veel wijze woorden neergezet, waar ik achter kan staan. En ja, we hebben hier allemaal eenzelfde doel. En ja, het mag niet uitmaken uit welke laag je komt. En ja, wel of geen geld, heeft niets met geluk te maken. Wat ik ik eigenlijk bedoelde gaf Soothe in zijn posting van 21.45 goed aan: "Niet omdat ze dat niet mag hebben, maar ze zou het iets minder kunnen adverteren." Dat zou voor sommigen best moeilijk kunnen zijn. En wat mij betreft is dat het laatste wat ik daarover schrijf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 heb toch maar besloten gewoon de douche te pakken... Haar mag dan lekker gewassen terugkomen van een wandeling met het hondje, de rest moet ook nog en om nou in mijn nakie met een flacon douchegel over straat te gaan? Afgezien van het feit dat het strafbaar is vind ik het net ff te koud daarvoor... Douche is dus vanaf nu een kwartiertje bezet lui.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Pffff , wat een regen en storm... Ik ga er vandoor.. Doe voorzichtig als je naar buiten moet vandaag.. Voor iedereen een fijne dag, laterrrrrrrrrr. LANGSLAPERS !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goede morgen allemaal DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goedemorgen, Ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat hier forummers zitten op te scheppen over hoeveel geld ze wel niet verdienen. Het is maar een indruk. Ik let er niet zo op, het raakt me ook niet als het wel zo zou zijn. Maar goed te veel geld kan ook een zorg zijn. Daar (te veel geld) heb ik dan gelukkig geen last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Morgen vroege vogels en Jaap de vrolijke aap. Dagpact: Albert Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 mogge, wat een weer zeg.. donker en veel wind. krantje lezen enzo eve eitje bakken enz... jullie lekker geslapen? 'k niet beh. gedag maak er wat van:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Morgen Toine. Ik heb ook slecht geslapen maar wel lekker knus tegen hondje aangelegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Borrieknorrie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goeie morgen lieve kanjers. ik heb heerlijk geslapen zeg, draaide me op kwart over 6 nog ff om , en voor ik er erg in had was het 7.30:) Zo ik ga vandaag niet schilderen maar weer eens aan de poets hiero. Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goedemorgen op deze donkere morgen. Dagpact: Albert Aicha Borretje Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goedemorgen, wat een rust hier voor een doordeweekse ochtend. Ik heb zelf ook niet zoveel bijzonders te melden. Een beetje saai, alles kabbelt rustig voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Maar verder Tinus? Gaat het verder wel een beetje met je? Kun je je deze dagen wel een beetje vermaken of verveel je je ook als je zo weinig te melden hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goedemorgen allemaal (nou ja, jullie 4 dan...), Het is inderdaad rustig hier. Als ik niet hoefde te werken dan draaide ik me de hele dag om en kwam er alleen maar uit om te eten..... Denk ik.. Maar ja, het werk wacht en moet af. Fijne dag en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Werk ze Beertje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Werk met plezier Beer. Moghu Aich. Ook al vroeg uit de veren? Ga je vandaag nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ja hoor, zijn ze hier de balkons enz. met een hogedrukreiniger aan het schoonspuiten. Wordt niet even van te voren even gemeld. Dus nu regent het hier binnen ook omdat ik niet alle ramen dicht had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goedemorgen, Wat een weer zeg. Ik ga me ingraven. Hogedrukreinger is niet nodig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hahaha, hier ook niet. Wat een noodweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: AichaDus nu regent het hier binnen ook omdat ik niet alle ramen dicht had.quote> Ai....dat is echt niet leuk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 goeiemorgen mensen of zoiets:( tijd om de schildpad van Fleur gezelschap te gaan houden denk ik Han. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 iemand in voor de regendans:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Een hele Goedemorgen Frummers hier ook noodweer, ''gelukkig'' heb ik maar op 2 plaatsen in huis lekkage, en ik als vrouw alleen, had dat prima 'opgelost' met siliconenkit en ducktape , maar zag nu dat alle ducktape weggewaaid is, er hangt nog 1 sliert te wapperen, en gister trok ik het halve kozijn van de achterdeur eruit (verrot), voorheen zou ik het op een zuipen zetten, maar nu zie ik de voordelen, oke kan nog niet met de badkamer beginnen, en daar had ik al voor gesloopt, dus zit in de troep, geen muren enzo...geen kasten, ff lastig maar..... als ik van het voorjaar een nieuwe aanbouw neem, en ik ga eens goed zoeken op marktplaats naar tweedehands deuren etc, dan kan ik mijn eigen paleisje verwezenlijken beetje zitten rekenen, en als ik niet meer ga drinken en roken, en vanaf nu alleen water drink en droog brood moet het lukken en dan wordt mijn huisje inene echt mijn huisje , waar ik eerst weg wou, oud, vervallen, te grote tuin, rotburen etc... is het nu, tuin opgeknapt, dus super tuin, nieuwe aanbouw betekent, oud huisje maar met moderne badkamer, en huis buren staat te koop! Halleluja wat een mogelijkheden , kreeg ik vorige week een mailtje dat ik in 2012 minder uren krijg op mijn werk (bezuinigingen), oeps normaliter DRANK!!! nu slikken, verdrietig, bang, wat nu??? inmiddels vol ideeen, al gesprekken gehad, toch het verhaal van 1 deur dicht, honderd deuren open, ik plaats dit niet om anderen de ogen uit te steken, (n.a.v de discussie van gister) maar omdat ik bij mezelf bemerk, dat ik nu veel meer oplossingsgericht ben, ik heb vertrouwen, en waar ik me nog het meest om verwonder is dat het december is, en ik vrolijk ben ,normaliter ben ik mega down in deze tijd, en nu zit ik vol nieuwe plannen, ik hoop dat ik dit gevoel mag vasthouden, ben er heel dankbaar voor, en ik heb nu een hobby voor de winter, het zoeken naar goedkope materialen voor mijn aanbouw , als dat me niet van de drank houdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden