Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Yajala, dat klinkt heel confronterend wat je daar schrijft. Dat je jezelf eigenlijk ziet. Maar jij ontspringt de dans, toch? Je doet je uiterste best opdat jouw kinderen het niet mee zullen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Hoi allemaal! Heb net de laatste pagina's doorgelezen en las het berichtje van Ans over een bedrijfsuitje deze week. Die van mij gaat gelukkig niet door vrijdag, want die zou ook met een borrel beginnen en daarna elders een diner. Wel heb ik volgende week dinsdag een lunch waarbij de gulle gever gelijk al begon te tellen hoeveel flessen wijn dit zouden gaan worden. Met zijn vijven dacht ie twee. Ik riep gelijk: ja, per persoon! Grapje. Ik wil niet drinken en ik ga het ook niet doen. Dan het smoezenboek maar open. Heb nog een vergadering vanavond, of inderdaad ff rustig aan, het worden toch al zware weken - zoiets. Hetzelfde geldt voor de kerstborrel, nieuwjaarsborrels (in meervoud jaja). De verleiding is dan wel erg groot, de weerzin van het uiteindelijke effect moet groter zijn. Dus inderdaad een mantra hanteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Lieve frummers, Ik ga nog even wat nuttigs doen en meld me hier straks weer. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Tuurlijk Lyts, maar die man heeft dezelde strijd gehad als wij, en helaas....hij heeft hem niet gewonnen! Top vader voor zijn kids, vol met liefde, maar helaas. Vorig jaar ging alles nog top met hem, nu is hij er niet meer... door de drank... Besef gewoon dat alles soms zo ok kan gaan en je altijd op je hoede moet blijven omdat het ook zo weer om kan slaan! Wel een goede les hoe ik het NIET wil BTW!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Dag Lytske, Fijne avond nog. Ik ben met een kwartiertje foetsie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Hoi Jeannet, Lekker he, al die werkfeestjes? Over een jaartje zal het niet zo'n probleem meer zijn (hoop ik) maar nu is het allemaal erg vers. Ik vermijd de meeste diners en borrels, maar die van morgen kan ik echt niet onderuit. Op het moment druk ik zoveel mogelijk mijn snor als het een avondje met drank betreft, met name uit zelfbescherming.... Maar we redden het wel! Heb jij nog een mantra in de aanbieding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Yajala, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Originally posted by: AnsYajala, quote> Lief! Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Ook ik ben zo foetsie! Ga nog een beetje lezen en dan mn bedje in. Truste allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 truste Madelief, en mooie dromen over je hondje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Ans, ik zit er zwaar over te denken. Het is toch erg ook dat we ons zo moeten bewapenen. Iemand een mantra voor ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Lieve luitjes, Even :lips:zeggen. Toch nog een halve dag gewerkt. Yalala: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Ik ga ook trusten zeggen. Morgenvroeg werken dus duik ik er vroeg in. Slaap lekker allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Yalala: wat een naar bericht. Veel sterkte, ook met je vriend die nu veel verdriet heeft. Gelukkig was deze man, zijn vader, nog heel liefdevol ondanks zijn alcoholisme. En dat is heel mooi! Sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Jeannet, googlen op 'inspirerende mantra' levert alleen het kunnen kopen van CD's op. Kunnen we beter eerst een cursus Tibetaans en klankschalen spelen doen. (Ook gezellig, misschien kunnen we het wegschrijven onder 'bedrijfscursus') Ik houd het maar op Monthy Python's 'Always look on the bright side of life' Zonder mezelf aan het kruis te nagelen uiteraard:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Lieve allemaal, Ik meld me af voor vandaag. Nogmaals bedankt weer voor de steun. Hoop dat ik voor jullie ook iets kan betekenen. Welterusten voor nu of voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Jeannet, wat denk je van "iemand een Bob nodig?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Ben ook naar mijn mandje, lange dag gehad. En er nog 2 voor de boeg, plus de avonden bezet (morgenavond vergaderen, helpen inpakken in verband met een verhuizing vrijdagavond). Meld me wederom droog af. Iedereen voor nu en straks welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Jane4, dat zou ook heel goed kunnen:-). Als ik een mooie heb bedacht, laat ik het uiteraard weten! Maar ik stort nu om, vanavond opfriscursus reanimatie gehad. Fijne avond nog. Liefs, Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 jeannet, je ken altijd nog zeggen dat je een frisse adem wilt houden voor het geval je moet reanimeren... weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Originally posted by: BamBamjeannet, je ken altijd nog zeggen dat je een frisse adem wilt houden voor het geval je moet reanimeren...weltrusten ....Sorry hoor Bam maar love your humor!Zelfs vandaag! haha! Droge Doos!!! ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Haha, tja. Hoef je je niet voor verontschuldigen hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 goede avond luitjes, alles okee hier??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Prima. En met jou? Hoe gaat het met Adb worden. Las dat je het moeilijk vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2011 Rapport Share Geplaatst 14 december 2011 Goedenavond Dames, Heren ook. Laatste paar uurtjes dienst hier, dan paar dagen vrij, pffffffff, wel zin in, na al die wind en regen. Gelukkig vielen de storingen de laatse dagen mee, eind vorige week was 't bar, zowel weer als storingen. De nietgestoorde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden