Spring naar bijdragen

donderdag 15 dec

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik lees dat Bor het moeilijk heeft en ze zet dat hier neer. Zij en Bambam hebben het uitgepraat, het was klaar. Dan vind ik het jammer dat ze een tik over de neus krijgt van Bol. Zo komt het tenminste op mij over.

Maar ja wie ben ik. Moest het toch even kwijt.

Borretje hou je bijeen en volhouden hoor :present:

Woman, ik heb de foto's gezien. Je leek wel een engel, een stralend licht. Mooi!

Ik ga weer met een sjaal om op de bank, lekker uitzieken.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat stoort me dan precies vraag ik me af. Dat uit het bericht blijkt dat iemand niet goed leest maar wel een oordeel velt. Dat vind ik nogal wat. Als je je afvraagt of Bor wel hulp heeft gezocht en onder behandeling is, dan heb je over veel dingen heen gelezen. Dat geeft niet, alles lezen is geen verplichting. Alsjeblieft niet. Maar oordeel dan niet. Over de weg kwijt zijn en zweven. Dat stoort me.

En nu hou ik erover op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate ik reageer een beetje op de berichtjes van vandaag van Bor. Ik heb alleen mijn gevoelens opgeschreven en m'n bezorgdheid, dus voor mijn gevoel geen aanval. ik heb m'n berichtje misschien wel 10x gelezen of er geen dingen in stonden waar ik haar echt pijn mee zou kunnen doen, voor ik het plaatste. Maar van de andere kant vond ik het voor mijn gevoel goed dat ik dit plaatste. Het is dus absoluut GEEN aanval maar bezorgdheid. Het gevoel dat ik het contact met haar kwijt raak. Haar berichten niet zo goed begrijp.

Heb m'n berichtje wat aangepast, misschien heb je gelijk Kate.

Goed mensen ik ga ook maar eens stoppen voor vandaag en kijk wel of ik morgen kom. Moet er vroeg uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag opnieuw geleerd dat je zonder alcohol enorm veel lol en lef kunt hebben.

Voor het bedrijfsuitje hadden we improvisatietheater, normaal gesproken durf ik dat soort dingen nooit maar nu ben ik er voor gegaan. Met succes, superleuke dag!

Het diner daarna doorgebracht met thee en cola, en nog steeds veel lol al vlogen de wijntjes en biertjes me om de oren.

Jeeminee, rond 1600 vanmiddag had ik behoorlijke onrust, zo'n zin in alc. Maar die energie omgezet in acteren, dat was pas een lekkere high!

En nu om 21.21 kan ik me hier droog afmelden

Jiiiipiiiieeeee! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...