Lytse Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Originally posted by: MarQhoi hoiik meld me weer even en wil mee delen dat ik nu een half jaar droog sta !MarQ: geweldig joh! Een bloemetje.:present:Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Hi Woman, Logisch dat je je foto's weer hebt weggehaald, maar jammer voor mij, want ik was te laat. Fijn dat je het met zoveel plezier doet en kennelijk ook nog heel goed. Succes! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Originally posted by: borretjeTactive; Ik wil het er niet meer over hebben.Ik zet het nu hier omdat ik denk, dat jullie er meer problemen mee hebben dan wij.Het is al lang klaar.Bij dezen..Over en uit.quote> Astemblief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Lieve Bor, Sterkte met alles. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Lieve frummers, Ben weer weg. Vanavond meld ik me weer droog. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Bijgelezen Avond MarQ, goed gedaan!!! Ook voor Dinah!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Zwaai zwaai :D jieeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaa!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 MarQ! Super!!! Ga zo voort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Dag dag knappe Fleur!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Lytse!! Jij ook nog een fijne avond! We schreven een beetje langs elkaar heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Voor allen die het moeilijk hebben, sterkte! Voor allen die het goed gaan, ga zo voort! Ik ga afsluiten. Bankhangen en wat lezen. Dan mn bedje in. En, oh ja, een menuutje in elkaar flansen voor kerst als mijn dochter komt. Ik hou het simpel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik lees dat Bor het moeilijk heeft en ze zet dat hier neer. Zij en Bambam hebben het uitgepraat, het was klaar. Dan vind ik het jammer dat ze een tik over de neus krijgt van Bol. Zo komt het tenminste op mij over. Maar ja wie ben ik. Moest het toch even kwijt. Borretje hou je bijeen en volhouden hoor Woman, ik heb de foto's gezien. Je leek wel een engel, een stralend licht. Mooi! Ik ga weer met een sjaal om op de bank, lekker uitzieken. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Wat stoort me dan precies vraag ik me af. Dat uit het bericht blijkt dat iemand niet goed leest maar wel een oordeel velt. Dat vind ik nogal wat. Als je je afvraagt of Bor wel hulp heeft gezocht en onder behandeling is, dan heb je over veel dingen heen gelezen. Dat geeft niet, alles lezen is geen verplichting. Alsjeblieft niet. Maar oordeel dan niet. Over de weg kwijt zijn en zweven. Dat stoort me. En nu hou ik erover op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Kate ik reageer een beetje op de berichtjes van vandaag van Bor. Ik heb alleen mijn gevoelens opgeschreven en m'n bezorgdheid, dus voor mijn gevoel geen aanval. ik heb m'n berichtje misschien wel 10x gelezen of er geen dingen in stonden waar ik haar echt pijn mee zou kunnen doen, voor ik het plaatste. Maar van de andere kant vond ik het voor mijn gevoel goed dat ik dit plaatste. Het is dus absoluut GEEN aanval maar bezorgdheid. Het gevoel dat ik het contact met haar kwijt raak. Haar berichten niet zo goed begrijp. Heb m'n berichtje wat aangepast, misschien heb je gelijk Kate. Goed mensen ik ga ook maar eens stoppen voor vandaag en kijk wel of ik morgen kom. Moet er vroeg uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Goedenavond allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Goede avond, nog steeds over Borrie hier? Ok waarom niet he... Ik heb gedaan met werken! Joepie! Echt ben blij! Heb vandaag het hele huis opgeruimd, ben bij Ma op bezoek geweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Vandaag opnieuw geleerd dat je zonder alcohol enorm veel lol en lef kunt hebben. Voor het bedrijfsuitje hadden we improvisatietheater, normaal gesproken durf ik dat soort dingen nooit maar nu ben ik er voor gegaan. Met succes, superleuke dag! Het diner daarna doorgebracht met thee en cola, en nog steeds veel lol al vlogen de wijntjes en biertjes me om de oren. Jeeminee, rond 1600 vanmiddag had ik behoorlijke onrust, zo'n zin in alc. Maar die energie omgezet in acteren, dat was pas een lekkere high! En nu om 21.21 kan ik me hier droog afmelden Jiiiipiiiieeeee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Hier alles "goed" Maar wel raar.. Anders dan ik ben gewend Mss maar gaan liggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Hoezo (wou al schrijven hoezee ) anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Hihi Borrie zelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 nee deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 hmmmmmmmmm, dus borrie iag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ans, Fantastisch, er schuilt een innerlijke kracht in je. En.. deze dingen maken sterker. Iedere keer weer. Hoe vaker je dit soort vervelende triggers doorstaat, hoe lichter de mini triggertjes vallen. Mooi te horen. Het kan dus leuk zijn met een Cola. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 D'r is soms iemand bij Die wil "bepalen" Dat was ik "gewend" Maar niet meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Lieve Mai ik zit met mijn hoofd volledig in het "kerstspel"! En jij zou daar zo goed in passen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden