Madelief Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik kom niet toe aan teruglezen.... Even iets weggehaald, was te persoonlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Huh?? Te concreet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ben er even niet, nog veel te doen hier. Ik probeer straks wel terug te lezen. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Nu ben ik er echt vandoor! Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 hallo......? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Goeie avond kanjers ik ben weer thuis, en ga mezelf zo eens verwennen met een chinees. Het is vandaag erg rustig geweest bij de dierenamb. en daardoor zat ik bijna aan de tafel te slapen. God wat word ik daar gammel van zeg als ik niets te doen heb. Hopelijk wordt het morgen wat drukker anders ga ik het zelf drukker maken. Zo nu zoef op naar de chinees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 He,he, terug van de introductie-cursus van mijn nieuwe werkgever. Weer wat wijzer. Beginnen 2 januari dus nog ff rust en dan kan het beginnen. Ik heb er echt heeeeeel veel zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Lekker twee weekjes vakantie zodat je fris kan beginnen. 2012 wordt vast een top jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Bor. ik maak me erg ongerust over je, ik heb het gevoel dat je de weg kwijt aan het raken bent. Je plaatst b.v berichtjes naar Tactive hier op het forum waar ik geen ene moer van begrijp. Je kan die berichtjes toch gewoon rechtstreeks naar Tactive schrijven? Daardoor heb ik het idee dat je veel aandacht nodig hebt en daar veel voor doet maar dat krijg je al zo veel hier. Er zijn ook nog andere mensen die graag wat aandacht willen voor hun problemen. En natuurlijk die bezorgdheid die je hebt is niet mis maar om nu dan op deze manier op het forum te zijn is iets wat me af en toe toch een beetje stoort. Van de week zat er iemand moeilijk en jij schrijft je berichtjes daar doorheen en trekt daarmee toch weer alle aandacht naar jou toe. Ik had het gevoel dat die ander daardoor toch erg tekort kwam. Kun je nu bij iemand terecht, iemand die je echt steunt? Is er iemand die je nu een beetje kan helpen in je leven? Vaak heb ik het gevoel dat je even met beide benen op de grond staat en dat je langzaam weer gaat zweven, druk wordt en dan de weg kwijt gaat raken en dat precies maakt me bezorgd. Dit berichtje is goed bedoelt dus hoop ik dat je het ook zo voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik ook maar weer 's, dan, Isley Brothers, one of their best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 and their very, very best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 ben er heel ff....kan alleen dit melden, want een vriend van mij gaat mijn pc opschonen etc etc vanuit zeeland. ga straks terug lezen en pb's beantwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ja Jaap. 2012 begint goed. Ik hoop dat ik dat kan vasthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Originally posted by: haddockscheeltjequote> Heu??????? wie ????????waar??????????????? Hoe bedoelu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik denk dat Had een welbekende dubbele plaatsing had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Oké Jaap bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 ken je die uitdrukking nou nog niet Bol??? na al die jaren hier:huh: en dat liedje dan? ik heb een vogeltje gevangen en dat beestje kan niet zien schele pauwelien, schele pauwelien:moon: of is dat van vóór jouw tijd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Goedenavond allemaal, ik ga maar weer mijn bed in, houd me van de drank en van het roken fijne avond nog truste voor straks:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Jane ik ken die uitdrukking wel hoor want ikheb hem hier vaak gezien maar dat kan ook voor iemand anders iets betekenen b.v. dat ik iets niet gezien heb. En het ergste van alles is, ik ben scheel.:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 nee toch Bol, niks van gemerkt. truste Albert het wordt wel steeds vroeger he ouwetje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Fijne avond allen, spreek jullie na het weekend weer. RUS AN, allemaal! Bammetje ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Nou en of Jop. en of ie lekker was. vooral de grote joekels van .......... ja juist ja, garnalen. Maar veel te weinig van die beesten in het eten. als je ooit een x weer deze kant op komt dan ga ik je trakteren op de beste chinees van Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 van wie zou ze t hebben he die kleine drol:D druk druk druk oh jee ik val in herhaling gauw de sauna in maar weer. Bam, genieten he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Dinah voor jou echt ontzettend veel dikke :sun::sun::sun: want wat is dat knap dat je, na toch een hele moeilijke periode dit jaar, jezelf zo goed hebt gecorrigeerd en aan de slag bent gegaan. Wees maar trots op jezelf en anders ben ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden