Spring naar bijdragen

donderdag 15 dec

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie avond kanjers ik ben weer thuis, en ga mezelf zo eens verwennen met een chinees.:P

Het is vandaag erg rustig geweest bij de dierenamb. en daardoor zat ik bijna aan de tafel te slapen. God wat word ik daar gammel van zeg als ik niets te doen heb.

Hopelijk wordt het morgen wat drukker anders ga ik het zelf drukker maken.

Zo nu zoef op naar de chinees.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor. ik maak me erg ongerust over je, ik heb het gevoel dat je de weg kwijt aan het raken bent.

Je plaatst b.v berichtjes naar Tactive hier op het forum waar ik geen ene moer van begrijp. Je kan die berichtjes toch gewoon rechtstreeks naar Tactive schrijven?

Daardoor heb ik het idee dat je veel aandacht nodig hebt en daar veel voor doet maar dat krijg je al zo veel hier. Er zijn ook nog andere mensen die graag wat aandacht willen voor hun problemen. En natuurlijk die bezorgdheid die je hebt is niet mis maar om nu dan op deze manier op het forum te zijn is iets wat me af en toe toch een beetje stoort.

Van de week zat er iemand moeilijk en jij schrijft je berichtjes daar doorheen en trekt daarmee toch weer alle aandacht naar jou toe. Ik had het gevoel dat die ander daardoor toch erg tekort kwam.

Kun je nu bij iemand terecht, iemand die je echt steunt? Is er iemand die je nu een beetje kan helpen in je leven?

Vaak heb ik het gevoel dat je even met beide benen op de grond staat en dat je langzaam weer gaat zweven, druk wordt en dan de weg kwijt gaat raken en dat precies maakt me bezorgd. Dit berichtje is goed bedoelt dus hoop ik dat je het ook zo voelt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...