Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 december 2011..

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Natúúrlijk!!! Morgen kijk ik uit naar jouw berichtje, wanneer jij er tijd voor hebt, ik reageer wel...Droog ff je tranen, of neeeeee, laat ze maar lekker vloeien, eigenlijk heel goed!

Maaar je bent niet alleen hoor...denk aan dit forum...

Groetjes, xx Nance.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat het maar gebeuren hoor Lenie, het moet er uit en je merkt dat je daardoor opgelucht zal zijn.

Mij is wel eens gezegd dat, je altijd wel ff slaapt ook al heb je dat zelf niet in de gate, je valt toch iedere keer ff weg. Maar misschien als die druk nu wat minder wordt in je hoofd omdat die tranen eruit komen, ga je ook wat beter slapen. Ik hoop het voor je want niet of slecht slapen is vreselijk. je bent geradbraakt de volgende dag.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal

en sorry (is niet nodig eigenlijk) ik ben aan de drank.

Niet liegen, niet tegen Will en niet tegen jullie, ik kan niet liegen, het helpt me nergens.

De drank ook niet ik weet het.

Het is een bewuste keuze geweest.

Heb Will al aan de telefoon gehad hoor, en er met haar over gesproken, ze haat me niet, net als jullie niet.

Maar mijn gevoel spreekt boekdelen.

Met bewuste keuze bedoel ik natuurlijk vorige week woensdag, mèn wat heeft dat een impact gehad bij mij.

Ik weet ook nu wat voor impact het heeft bij zijn moeder (mijn vriendin) al 28 jaar lang.

Dat heb ik alleen maar van horen dus, ben er nooit echt bij geweest

Neem maar van mij aan dat ik ontzettend respect heb voor die vrouw, die ook als klein meisje op de wereld gezet is en niet wist en weet wat haar allemaal te wachten stond.

Morgen dus maar weer opnieuw?

eens alcoholist altijd alcoholist toch?

Nou als ik in de situatie had gezeten zoals Will zit met haar zoon, had ik hier echt niet meer gezeten hoor, dan was ik al begraven geweest.

MOEDERHART, ik zou willen dat ik het teniet gedaan zou krijgen.

Dat gaat dus niet.

Dan maar aan de drank? nee het lost niks op. waarom drink je dan? geen idee, mijn keuze en het zit er al meer dan een week.

het vergeten? misschien? morgen is het er nog.

mijn thuis kwijt? terug door drank? nee.

Ik kots van de reactie`s van haar zoon bij mij thuis met drank op.

WAAROM stap ik daar zelf in?

De vlag uit zei ik, als hij uit huis was.

Hij is uit huis, en hoe

Nota bene door mijn toedoen.

IK heb 112 gebeld

Zij krijgt te horen: "dank je Will " op het moment dat hij geboeid weggevoerd word.

Schuldgevoel? bij mij iets, sorry, bij haar heel veel, al 28 jaar schuldgevoel.

Ik praat mijn drankgebruik niet goed hoor.

Weet echt waar ik mee bezig ben en het helpt me nergens.

keuze is keuze nietwaar?

Laat verder maar, ik ben wie ik ben.

Maaaaaaarrr zou heel graag de situatie veranderen.

Ga ik ook doen hoor.

Dat beloof ik

Albert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Ap,

Wat heb ik vreselijk te doen met jou en Will. Waarom je weer drinkt? Is dat zo belangrijk om te weten? Ik denk het niet, ik hoop dat dat wat er vandeweek is gebeurd een soort doorbraak is en dat er nu echt dingen gaan veranderen voor jou en Will zodat jullie samen gelukkig kunnen zijn.

Ik kan wel zeggen voel je niet schuldig want daar schiet je niets mee op maar het is een gevoel dat je niet zo maar uit kan schakelen.

ik hoop toch dat je morgen weer regelmatig op het forum komt zodat je toch van je af kan schrijven.

Voor jou en Will een hele dikke pakkerd en heel veel sterkte.:heart:

Lieve kanjers ik ga zo naar bed. Trusten en morgen gezond weer op.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve AR,

Is er toch iets geknapt bij je? Als je de spanning vanavond weg laat lopen (door de drank of anderszins) raap je je dan morgen a.u.b. weer bij elkaar? Je moet sterk zijn voor Will en voor jezelf en misschien is dit inderdaad wel de doorbraak, waardoor er een oplossing komt voor die jongen, waar jullie níet aan onderdoor gaan.

Hij doet het zichzelf aan, dus het is jullie schuld niet. Jullie hebben alles gedaan wat er in jullie macht lag. De rest is aan hem.

Lieverd ga vroeg naar bed, dan beperk je de schade. Morgen kijk je er weer anders tegenaan.

Veel liefs,

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...