Madelief Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Appelflappen en oliebollen geef ik aan de eksters in mijn tuin. Ik lust ze niet..... Zo ik duik even terug mijn bed in. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Gunn, dat mag hoor! Leef je vooral uit, maar een beetje tegengas kan soms wonderen doen. Mopperseverder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Bolletje , 't lichtpuntje in m'n mis'rabele bestaan. 'k heb goed g'slapen; niet g'wekt door wat voor een pijntje dan ook. 'k voel me nu g'woon niet zo 'je dat'. En jij, lieverd? Ook goed g'slapen? Al dat gezeur van iemand die vijfentwintig jaar jonger is, moet tenenkrommend zijn voor je. 'k zal proberen me een beetje in te houden. Je hebt je portie al g'had met iemand anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Gunn van mij mag je (zeuren) hoor, als dat jou minder zorgen geeft vind ik het niet erg, alles beter dan drinken. En of je nu 60 of 30 bent, iedereen mag wel eens balen. Zat me net te bedenken hé, J. had ook heel vaak last van alles en nog wat. Hij was wel hypochonder. Maar waar ik wel eens aan denk hé. Hij was ook erg gelovig maar ook erg teleurgesteld in het geloof. Heb jij dat nu nooit? Kwaad zijn op je geloof? Is dat nu misschien waardoor je je niet zo prettig voelt? O en ik heb heerlijk geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Goeiemorgen mensen hier nog een die niet op gang komt, zelfs de spinning afgebeld en nog een uur blijven liggen. 2 slechte nachten gehad, ondanks mijn matje:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Heel veel beste wensen voor jullie allemaal. Voor mij (ons) is oud-nieuw een grotere feestdag dan bv. Kerst. Ook geschenkjes worden dan pas open gedaan. Nieuwjaars brieven lezen... Ene ging zo: Geen geweld. Herinner jij je nog heel klaar die eerste dag van vorig jaar? Toen bood ik ook mijn wensen aan van voorspoed en geluk voor een nieuw jaar, het kon niet meer stuk. Maar van mijn wensen kwam niet veel terecht, want kijk eens hoe het is in het echt. Egypte, Afghanistan, Israel, Luik, al dat geweld. Op de televisie en in de krant wordt er over verteld. En dat alles maakt mij zo bang want het duurt nu al zo lang. Toch sta ik weer klaar met mijn nieuwe wensen om jullie maar veel vrede te wensen. Vrede en veel liefs hier bij ons thuis, maar ook op het werk en op de buis. Samen met jullie wil ik er aan beginnen, we laten alleen nog maar vriendschap binnen. Geen ruzie of geweld, daar gaan we aan werken zodat iedereen het kan merken. En bij de start van het volgend jaar komen we weer bij elkaar met een volgende wens in een brief Anders wellicht.. maar even lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Hallo Nien, De beste wensen ook voor jou. Zou mooi als in dat gedicht van jou kan ik het niet verwoorden, maar we gaan ons best doen om het uit te laten komen. Als iedereen dat voor zichzelf en zijn omgeving doet, dan wordt het vanzelf beter! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Frummers, ik ga verder aan de dag beginnen. Ik heb al (nordic) gelopen en er zit een was in de machine. Nieuw jaar, nieuwe kansen. Zet hem op! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Goedemorgen, toch nog ff flink geslapen, eens gaan bedenken wat ik ga doen vandaag..... en Marion Pauw-Zondaarskind, prachtig boek, echt een aanrader! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Oh zeker, Bol. Kijk naar alle ex-verslaafden. Wanneer ze stoppen met drugs en/of alcohol, dan dient (lees; bijt zich vast) God zich aan. God betekende alles voor me. Écht alles! 't heeft m'n hele leven b'paalt. M'n (eeuw'ge) leven hing er zelfs van af! 'k stond zó sterk met God. Niets kon mij g'naken! Alles ging langs me heen! Oh ja, alles ging langs me heen... De leerstof op school (''Wereldse wijsheid is dwaasheid in Gods ogen.'' - 1 korinthe 3:19.), een meisjeslach (''De wereld gaat bovendien voorbij en ook haar begeerte, maar wie de wil van God doet, blijft in eeuwigheid.'' - 1 Johannes 2:17), etc. 'k voelde Gods wijsvinger met alles wat 'k dacht en deed. En toen kwam de ontgooch'ling. 't besef dat 'k van kindsbeen af gruw'lijk bij de neus g'nomen ben! En vanaf dat moment kon niets me Godslasterlijk en Anti-Christelijk g'noeg zijn. Ik las boeken over occulte zaken en zwarte magie. 'k luisterde naar duivelse muziek (Death- en Black Metal). Uitgaan, drinken... Héérlijk! 'k voelde me zo vrij! Opmerk'lijk g'noeg heb 'k me nooit overg'geven aan liederlijk/losbandig g'drag. 'k ben verdulleme zelfs nog maagd! Tsja, en nu 'k m'n leven wil beteren, manifesteert 't Opperwezen zich weer aan me. Een klassiek g'val. Herman Brood werd ook weer g'lovig tegen 't eind van z'n leven. Maar 't rebelse mannetje in mij weigert Zijn reikende hand vast te grijpen. 'k ben kennelijk nog niet verslagen g'noeg. God wacht wel tot 't zover is. God heeft tijd g'noeg. HÃj wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 O Gunn daar schrik ik van zeg. En hoor ook J. in jouw verhaal. Dat was ook iemand die zich altijd aan de regels hield, anders was hij slecht, eerst van alles moeten doen want anders mocht hij zich niet prettig voelen. Ik was ook zijn 2e vrouw, ook daarin heeft hij zich heel (netjes) gehouden. Maar wat ik bij J. ook merkte was dat hij zich af ging zetten tegen al die regeltjes die de wet of het geloof hem opgedrongen was. Bij hem kwam dat er uit door een hoop kwaadheid. Vaak zag ik hoe machteloos hij was tegen al die regels die hem vroeger werden opgedrongen. als je zo lang zo in het gareel moet lopen omdat dat het enigste is waar je je aan vast klampt, komt dat er toch een keer uit. In feite was J. een bang onzeker iemand. Dat kwam doordat hij zich altijd vast geklampt had aan zijn geloof. Hij kwam tot de ontdekking dat hij het zelf moest doen en dat durfde hij niet. Dat was ook een ven de reden waarom hij zoveel dronk. Maar kwel jezelf niet met de gedachten dat je nog dieper moet gaan voordat je geholpen wordt. Er bestaat niet zoiets als een opperwezen die je straft als je het niet goed genoeg doet. Jijzelf stelt eisen, dat is niet wat het geloof doen. Dat is wat de mens ervan gemaakt heeft. Jijzelf vind dat je eerst verslagen moet worden. Het is geen machtstrijd. Probeer van jezelf te houden en dan zal je zien dat de wereld rondom je ook veranderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Smiling is contagious, you catch it like the flu, When someone smiled at me today, I started smiling too. I passed around the corner, and someone saw my grin - When he smiled I realized, I'd passed it on to him. I thought about that smile, then I realized its worth, A single smile, just like mine, could travel round the earth. So, if you feel a smile begin, don't leave it undetected - Let's start an epidemic quick and get the world infected ! ! ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Zo mijn schilderij is klaar. Zal hem ook ff hier plaatsen omdat ik er best trots op ben. Nu maar hopen dat Wilma hem goed genoeg vind om hem op de basis te hangen. http://imageshack.us/g/217/afbeelding150.jpg/e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Jeeeee Bolletje! Wat is dat mooi geworden! Wat lijkt het me heerlijk als je DIT kunt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Bol, chapeau hoor! Ik doe het je niet na, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Dank je Tinus en Nancy. Ja het is zo leuk om te doen joh. Ik zeg altijd tegen iedereen die zegt, dat zou ik niet kunnen, gewoon proberen, ik heb het ook moeten leren. Ja en dan zal je zien dat het best de moeite waard is om door te gaan. Echt. Je bent bezig en als je niet al teveel eisend bent krijg je er een heel goed gevoel van. Het ontspant enorm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Mooi hoor Bol! Met Liefde gedaan he en dat zie je Gunn ik hoop dat je mag vinden wat je zoekt, je mag het verwachten! Zoekt en gy zult vinden ,zeggen ''ze'' immers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 @Bolletje, Als 'k ook maar half jouw schilders vaardigheid had, zou 'k zelf schild'ren overwegen. 't moet een heerlijke manier zijn om je zo te kunnen uiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Mooi Bol, wat zul jij trots zijn en zij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Bol, en wat lijkt het goed:heart: ik hoop dat er ooit iemand een standbeeld van jou kan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Zeker weten Ap. Hahaha Jane een standbeeld, nee hoor dan moet je echt veel beter kunnen dan ik. Maar ik ben dik tevreden. Gunn heb jij helemaal geen hobby's? Het zou toch zo goed zijn als je wat meer met leeftijdsgenoten in kontact zou kunnen komen. Wat zou je nu graag willen doen? Want om op jouw leeftijd nog nooit intiem geweest te zijn, moet je toch een gevoel van minderwaardigheid geven? Maar troost je ik was ook 38 hoor. Ik hoop niet dat ik je met die vraag pijn doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Originally posted by: bolletjeWat zou je nu graag willen doen?Zal 'k 't nog schrijnender maken door er weer een Bijbelvers tegenaan te gooien...?"Ik weet, o HERE, dat het niet aan de mens staat zijn weg te kiezen, noch aan een man om te gaan en zijn schreden te richten" (Jeremia 10:23).Auw ja, 'k weet 't. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Bolletje bedankt voor je woorden van gisteren. Vandaag mijn 3e dag. De hoofdpijn is nog steeds aanwezig, maar wel minder. Verder heb ik heel de dag het gevoel dat ik moet eten, heb dus 2 hele stokbroden opgegeten met kruiden boter. Deze week na 4 lange weken mezelf maar eens weer naar de sportschool slepen, als ik het nu niet doe dan gebeurt er de komende weken ook niets ben ik bang voor. Vanmorgen nog even een kalander gemaakt en de perioden dat ik droog ben krijgt een "krul" deze hangt aan de binnenkant van een deurtje in de keuken. Zo kan ik elke dag tegen mezelf zeggen hoe trots ik op mezelf ben of niet, maar ik weet dat ik moet doorzetten anders haal ik mijn doelen niet. Voor nu maar eens zien wat de kids aan het doen zijn, merk wel dat het nog veel energie van mij vraagt, maar dat zal met de loop van de tijd wel wegebben. Fijne maandag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Dat wordt echt minder Luzac je lichaam is aan het herstellen van een lange periode waarin je je lichaam toch heel veel geweld aan gedaan hebt. En helemaal niet erg dat je veel eet, dan krijg je ook minder trek in de alc. Maar wat goed hé dat je al zo'n lange tijd droog staat. Dat geeft de burger moed en je ziet waar je het toch allemaal voor doet. En dadelijk als de :rose:gaat schijnen dan wordt het meesal ook weer wat beter. Houd moed je gaat erg goed lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Lieve Gunn. Ik heb het gevoel bij jou dat je nu misschien toch een beetje de werkelijkheid verliest. Kom op kerel pak jezelf bij de kraag en ga er voor. Je vast houden aan je gemoedstoestand nu heeft geen enkele zin. Probeer niet te vluchten in waar je nu in zit maar kijk om je heen wat er gebeurd. Of ben je daar juist heel bang voor? Ik heb het gevoel dat het zo niet goed gaat met je. Ben je ook bij een of andere hulpinstantie waar je je verhaal een beetje kwijt kunt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden