MsLuzac Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Originally posted by: jopiegoedemorgen allen..twee dagen vrij, en die vul ik met slapen, lopen en..............naar de huisartsmoeders moet het toegeven, ze lijkt ziek, of in ieder geval dan toch niet gezond. Hoewel ik niet zwanger ben, voor zover ik weet, heb ik pijn in mijn buik die exact hetzelfde voelt als echte ontsluitingsweeen, en t gaat niet over. Heb wel een vermoeden (nietbekkenontsteking) , maar ja, geen arts he.....Niefijn, niegoe. Pijn maakt je wereld klein en ik moet alles uit de kast halen om niet negatief, verdrietig of onaardig te worden. En dat lukt maar matig. Alles prikkelt me, en het liefst kroop ik weg onder de dekens, iedereen die tegen me aanzeikt wegsturend. Dat de pijn daar enkel nog erger is is het enige dat me weerhoudt....dokter dokter red mij!een hele fijne dag voor iedereen!quote> Heel veel sterkte toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Goeie morgen lieve mensen. Jop. klinkt niet zo goed meis. Heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw weer beter wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Goedemorgen frummers, Kom even melden dat ik gisteren ook niets gedronken heb en dat het me vandaag ook zal lukken. Enkel ben ik ontzettend moe, hoofdpijn en heb enorme eetlust. Vandaag aan het werk, dus afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Even een goedemorgen vanaf deze zijde weet niet of jullie echt jarig zijn maar Anders en Sasha van harte gefeliciteerd :heart::heart::heart: en als jullie niet jarig zijn: kun je het maar vast binnen hebben hè Jopie, veel succes bij de HA onderhand ben je misschien al geweest laat je even horen hoe het is afgelopen? Ik heb nog even de DD van gisteren doorgelezen was zelf uitgelogd omdat ik te melig werd (lees vervelend) ik zag dat we een nieuwe ADB-er(ster) hebben Fransoike, WELKOM trouwens heb een beetje het idee dat de kreet: 'dorst' is onder gesneeuwd een enkeling was het wel opgevallen dus als je leest Fransoike, blijf je melden hier! soms gebeuren dat soort dingen maar gewoon er tussen door blijven knallen op de dagdraad hoor!! Verder een fijne dag gewenst vanmiddag werken en morgenochtend ook dus dat wordt thuis komen, slapen en weer te werk niet echt slim van mezelf ingevuld maar je kunt je uren maar weer binnen halen! en dan rest mij nu nog om uit te loggen zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT: Fransje Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Anders:D:lips::light::lips::light::lips::light::lips::light::lips::light::lips::light: Sasha;):moon::moon::moon::moon::moon::moon: Jopie beterschap en ik hoop dat ze er een kuur voor hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Geweldig Luzac, ga zo door hé/ Die moeheid daar klagen veel mensen over als ze adb. gaan worden dus dat zal toch hoogstwaarschijnlijk over gaan. Sha. Ik heb een beetje het gevoel dat Fransoike een eendagsvlieg is maar als hij zij vandaag terug komt zullen we hem met open armen ontvangen. Anders en Sasha van harte gefeliciteerd meiden. En nog heel veel jaren in goede gezondheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaalDAGPACT:FransjeAlbertquote> Albert, Ik zou graag bij de dagpact aansluiten.gr. Luzac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 DAGPACT: Fransje Albert Lytse MsLuzac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 goiemoggel mensen wat een butweer zeg ik zou naar de sauna, maar waaide net al bijna van mijn gewone fiets af dus om dan op het vouwfietsje 1/2 uur over een dijk te gaan trappen:o maar baal er wel van dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Goedemorgen allemaal! Jopie Beterschap! en Jane, het is rotweer, maar heerlijk weer om in een sauna complex te vertoeven, oh heerlijk die warmte en dan uitwaaien.... is er niet een andere manier om er te komen? Heel sportief wandelen, offe liften Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Jopie, aaaauuuuwwww. Beterschap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Jane is een buitenboordmotertje niets voor je om aan de fiets te doen? Goh Jop. nou maar hopen dat je er gauw vanaf bent. Moet je nu ook thuis blijven? Hoelang duurt zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik las net iets leuks, "Calorieen zijn toch beestjes die onze kleding s'nachts kleiner maken?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Nee hoor, ik wacht wel tot donderdag en anders volgende week zijn de schoolvakanties ook afgelopen en is het weer echt rustig wel zo fijn. Jopie, sterkte meis verwen jezelf maar even lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik ben er uit met m'n lijst. Heb er eentje staan die iets te klein is aan de binnenkant, dus daar waar het schilderij in moet vallen.. Als ik nu aan alle 4 de kanten 2 cm. af haal, dan past het schilderij er precies in. Beetje moeilijk uitleggen zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Nou succes dan ermee Bol enne niet bibberen he bij het knippen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 ik vrees dat je dan moet frezen Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Het is mij compleet duidelijk Bol Je gaat een nieuw frame maken dat in de lijst past en spant het doek opnieuw op. Simpel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Gelukkig eet ik Joules, die geven energie en van energie gebruiken val je af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ja Ap. maar laat ik nu mijn freesje weg gegeven hebben dus moet ik het met een beitel doen. Wat minder makkelijk en wat langer werk maar het gaat goed komen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Goeiemorgen allemaal! Jopie, beterschap!!! Ajjjjjj..... Anders en Sasha, van harte! Dagpact: Fransje Albert Lytse MsLuzac Smikkie Nance Bolletje, weer veel succes met je volgende schilderij. Heb je al een idee wat je gaat maken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Nee nog niet Nancy of ik moet een bestelling krijgen. Heb hier al zoveel schilderijen hangen van mezelf er kan niets meer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Bol, in ieder geval ben je er weer klaar voor, toch?? Laat die bestelling maar komen!! Moet nu weer aan de studie, dat is mijn hobby en een goed tijdverdrijf. Moet het er nu maar van nemen want volgende week begint het werk weer.. Groetjes allemaal en tot later op de dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Goedemorgen frummers, Ook hier is het donker en stormachtig. Mijn enige geluk is dat ik vandaag niet naar de fysiotherapeut kan, dus ik hoef er niet uit. Ieder nadeel hep z'n voordeel. Ik ga in fases de kerstboel opruimen. @Jopie beterschap:present: Heeft iemand al iets van Primula gehoord, nu ze gepensioneerd is?? Sterkte vandaag en ga iets zinnigs doen, dan valt het slechte weer buiten niet zo op. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden