Bella Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 heftig, bolletje! maar ja, als je "moet" dan moet je... ken een jongen die zo verslaafd was aan heroine maar geen geld had, dat hij een andere verslaafde diens rook in zijn mond liet uitblazen, zodat hij toch wat binnen kreeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Hoi Jeannet!!!! Leuk om je te lezen! Heeee, k... (kaas, tactive!) is een verboden woord! Sommige mensen reageren hier nl. allergisch op, hahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alles goed? Gaan we het weer drooghouden vanaaf? Ik zet je sowieso morgen weer bij het dagpact, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Ben inderdaad gek op eieren, maar ook op vlees, en andere dingen noem ik maar even niet voor mijn eigen veiligheid. Maar ik houd me absoluut niet bezig met cholesterol hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 ik doe morgen sowieso ook weer mee. Trouwens ik zeg dat nu wel..... maar morgen is het vrijdagavond. Dat betekent dus "het gezellig avondje", maar dan zonder drank.... hmmm. Dit komt regelmatig voor, maarrrrrrr dan wordt de vrijdag ingehaald op zaterdag. Eigenlijk zou ik dus op voorhand reeds een dubbelpact moeten aangaan voor vrijdag én zaterdag..... hmmmmm. naja weet je wat? ik doe het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 @Nancy, Een Frans stoofpotje, hé? Oftewel Boeuf Bourguignon. Is dat niet in rode wijn en cognac...? *Bedenk'lijke Blik* ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Bella er is een weekendpact geloof ik Meisjeamsterdam Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Dag allemaal, Zonder bij te lezen kom ik even binnen vliegen. Ik zag dat Taxi vandaag jarig is en dat gaf me slechte herinneringen. Hij is één dag op het forum geweest en een aantal mensen dacht dat hij iemand anders was, die onder een andere naam weer terugkwam op het forum, gezien zijn schrijfstijl e.d. Dat bleek helemaal niet waar te zijn en hij is teleurgesteld vertrokken. Ik vond dat heel erg en spreek hierbij de hoop uit, dat dit niet meer voor zal komen! Vanavond ben ik weg, maar zal laat nog inloggen om me droog af te melden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Goedenavond, vandaag begrafenis gehad van moeder van goede vriend, was heel mooi, voel me dan wel wat eenzaam als ik al die mensen samen zie, vanmiddag ff mijn bed in gedoken, en wou eigenlijk blijven liggen, en dan morgenmiddag het op een zuipen gaan zetten, omdat ik dan vrij ben echt idiote gedachten maar ik ben m'n bed uitgegaan heb gegeten er een extra refu ingegooid, en ga nu naar de sportschool, moet mezelf wel een schop onder de bips blijven geven, AAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!!!! hoop dat ik opknap van het sporten! hele fijne avond allen! en sterkte voor degenen die het moeilijk heben, het hier lezen, gaf me weer het besef dat ik iets moet doen = actie, en eigenlijk helemaal niet WIL drinken , dus extra refu Thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Hoi Nance, Ja, we houden het droog vandaag:) En je mag me morgen ook bij het dagpact zetten hoor. Liefs, Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Gaby ik kan me voorstellen dat het je geraakt heeft:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 @Gunn, niks van dat al , gewoon een zakje van Kn... Meisjeamsterdam welkom en ook Luci27! Lytse, ik snap wat je bedoelt...ja idd, erg voor Taxi, maar ik snap wat je probeert te zeggen... AB: geniet van je eieren, heerlijk! Bel: ja, doe mee! Schrijf je morgen ook bij het dagpact, bekijk het gewoon per dag, eerst vrijdag en daarna zien we de zaterdag wel... Zo, nu ff eten, laterszzz..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Gaby, nog ff...sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 @Gaby: knap dat je het niet doet! Zijn typische gelegenheden die een "fORGET-it"-houding kunnen oproepen. Niks doet er dan nog toe, want je gaat toch dood...... Alleen: nog niet nu!! Goedzo dat je het niet gedaan hebt en het ook niet alsnog gaat doen. Sterkte ook met het verlies..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Bella ik was nog een weekendpact aan het zoeken hoor:angry: Maar gewoon een nieuwe maken kon ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 hahaha heb ik net gedaan AR, ik had gezocht op weekendpact, maar die waren oud. vandaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 ik ook dus en toen zag ik de jouwe ineens bovenaan staan haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Hoi Bella, Even over het 25 jaar met drank bezig zijn. 25 jaar met drank "bezig" zijn is beter dan 25 jaar drinken. Waarom denk je dat ik af en toe nog schrijf. Het delen met lotgenoten geeft kracht en ook leer ik van de terugvallen van anderen. Het klinkt wrang, maar als ik iemand onderuit zie gaan (wat jammer is) leer ik hoe het niet moet. Dus het geeft me een boost, hoe bepaalde triggers te weerstaan. Eens een alcoholist, altijd een alcoholist. Ook voor mij staat het glas een armlengte weg. En wanneer ik zou duikelen, dan kan er een mega inhaalslag plaats vinden. Het zou m'n dood kunnen worden en dat wil ik niet. Dus ermee bezig zijn heeft zo z'n nut. Ik ga nu verder met koken. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Las het berichtje van Lytse. Taxi, als je nog meeleest hierbij mijn felicitaties:musicnote: Heb me aangemeld voor het weekendpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 :heart:Mike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bella Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 @Soothe: klopt hoor, ik bedoelde alleen dat ik het jammer vind. Niet dat het anders kan, want dat blijkt. Amy Winehouse, mijn grote idool, is ook gestorven door zo'n terugval waarbij ze zoveel dronk dat ze het niet overleefde. Als ze was blijven doordrinken had ze nu waarschijnlijk nog geleefd. Ik las laatst ook nog ergens dat je beter kunt blijven doordrinken dan stoppen-beginnen-stoppen-beginnen omdat zowel bij elke stoppoging als bij elke slemppartij er hersencellen verloren gegaan, in totaal minder als je gewoon blijft doordrinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Originally posted by: Bellaheftig, bolletje! maar ja, als je "moet" dan moet je...q]Ja dat is nu juist de pest hé ik had het rare idee dat ik (moest) drinken, en o wee als ze aan mijn drank kwamen. nu heb ik het omgedraaid ik (moet niet) meer drinken en ik wil ook niet meer. Soms krijg ik nog wel eens herinneringen van vroeger. De schaamte, de onmacht toen en het geweld dat je jezelf aan deed. Dan denk ik alleen maar, ik hoop echt nooit geen drank meer aan te raken. Wil zelfs nu niet proberen te minderen. Veel te bang dat ik dan die twee jaar van droog staan weer weg gooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Albert Ouwe tijger! @ Madelief, kalm aan hè. En drink de spanningen niet weg. Onderhuids sudderen ze door en je raakt steeds verder van het pad. Een virtuele knuffel bij hoge uitzondering. Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Originally posted by: SootheAlbert Ouwe tijger!quote> let even op jezelf ja, tijger is wel goed maar ouwe mag je weglaten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 @Bella, Op 19:13 u. schreef je iets waar Tactive je op aan kan spreken. Misschien even aanpassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2012 Sunflower welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden