pippie Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Bollie en Von En Sha, zit je ook lekker weer aan de koffie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ja Pippie, zit heerlijk aan de wiener melange in ochtendjas nog want ik ben vandaag vrij Aicha, stapje voor stapje jij gaat er ook zeker weten komen Ja Vonneke, humor dat hij er eigenlijk meer mee zit ik kan dan ook even zo haarfijn heel keurig en netjes vertellen hoe ik erover denk geen wanklank of verkeerd woord maar wel even met de puntjes op de i ik heb het alweer van me afgezet hoor zonde van mijn energie om die daar aan te gaan besteden, gebruik ik liever voor iemand anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 @yvonne, je hebt helemaal gelijk. Het is weer is eens even een goede leerschool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Hoi Bor, hier is nog koffie hoor. Heb net weer een hele kan gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Frumpjes, ik ga ervan tussen anders kom ik hier echt niet meer weg achter die pc straks is de lidl voor mij hadden vorige week prachtig karton op blok, had maar 1 pak meegenomen dus even een nieuw voorraadje inslaan om te kunnen knutselen ben mijn oude hobby weer helemaal aan het ophalen, heerlijk!! alsof ik hier geen knutselspullen genoeg heb liggen is voor straks vast in de crisistijd...... laters mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Bor ik denk jij logt in....log ik maar uit dag dag....tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ook goedemorgen Bor, dur staat een heeeele grote pot verse koffie op het aanrecht bij Pip, lekkerrrrr. Luitjes, ik ga er vandoor, wordt de hoogste tijd iets te gaan doen hier... Maak er wat van vandaag he?? Laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ik ga douchen, wordt nu echt wel tijd. Koffie staat inderdaad klaar hier hoor voor de liefhebbers. Laterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Hoi Yvonne, Daar heb je ook helemaal gelijk in, moet dat ook een beetje afleren! groetjes van Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goede morgen lieve mensen! Myr, proficiat......geweldig 11 maanden! Op naar het jaar!! Ik ga als een speer achter je aan joega.... Ok....per dag In ieder geval ik voel me goed, fit en helder en het hele weekend geen druppel. Dag, Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Lekker hé Tine dat gevoel van gezond op deze aardkloot te staan? Zo hoort het ook te zijn. als we drinken hebben we toch, misschien niet altijd zo bewust, het gevoel dat we onszelf zoveel geweld aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ik voel me half ziek en heb me helemaal ziek gemeld. Nu ik al een tijd niet meer drink ga ik lichamelijke klachten serieuzer nemen en dringt het steeds meer tot me door dat ik niet altijd volop hoef door te gaan. In mijn werk kun je niet half aanwezig zijn en daar trek ik nu conclusies uit. Op de rest van het bericht kom ik misschien op een andere manier nog terug. Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Hoi allemaal, Even een snel 'hallo' vanaf de werkplek. De werkweek is weer begonnen dus dat betekent alleen 's ochtends en einde middag even kort kunnen frummen. Thuis mag ik meteen weer aan mn huiswerk, deadline voor n opdracht donderdag, essay van 2000 woorden. Pfff, maar wel leuk:D Miryam: Aichia: Heel veel sterkte! Geldt natuurlijk ook voor Made:present: En Gunn krijgt een dikke omdat je de roep hebt weten te weerstaan gister. Fijne dag vandaag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Nou Hannah onbewuste gevoelens kunnen wel degelijk aan de oppervlakte komen. Dan zijn dat gevoelens die je niet gelijk weet te plaatsen maar die er wel degelijk zijn. Tenminste dat is mijn ervaring. Je voelt iets en weet niet gelijk waar je dat gevoel moet plaatsen omdat je niet precies weet wat voor 'n gevoel dat is. o en ....... in de ruimte heeft niks met het onbewuste te maken maar meer met dat men dingen niet snapt. Maar ik zal het even veranderen zodat het wat duidelijker is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Nee hoor Hannah het is ook een beetje een rare zin. Maar het is veranderd. Hoop dat het zo wat duidelijker is. En als het niet goed is haal ik het gewoon weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goedemorgen allen, die hier bewust en onbewust aanwezig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Mooi Bor, ik ben me van jouw aanwezigheid ook zeer bewust. Alweer dag acht. Wat gaan de dagen snel zeg. Ik houd het kort, even naar de tandarts straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ja maar je weet niet, zeker als dat gevoel nieuw is, wat voor 'n soort gevoel dat is Bor. Maar er is een verschil tussen het onderbewustzijn en het onbewuste en daar zit denk ik de fout bij mij. Maar goed ik weet niet hoe ik het anders moet schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Bolletje, maakt niet uit hoor. Het is een moeilijke materie. Het bewuste, het onderbewuste ,het onbewuste. Zou er niet wakker van liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goedemiddag allemaal, Ik kom me weer even melden na een best lange tijd. Terug lezen begin ik niet aan,dan ben ik wel even bezig maar hoop dat het goed gaat met jullie allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 ha Ya ups en downs but still going strong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Heer Soothe U bent een lieverd. Sterkte straks bij de tandarts. Hey die lieve Ya. Hoe is het met je? En met het handje van het kleine prinsesje? Gaat dat nu een beetje goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 ook van mij, na een heeeeel lange afwezigheid een prettige namidag gewenst ... muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Fijn om te horen dames! Hier gaat ook alles lekker kan ik wel zeggen! Kleine meid gaat goed Bol,we wachten op de volgende en hopelijk ook laatste operatie! Kan het eindelijk afgesloten worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 En hoe is het nu met de zaak? Is dat nu ook weer goed na die brand Ya? Ja ik vraag maar want dadelijk ben je weer weg. Goeie middag Muffin. Lukt het bij jou goed om nog steeds adb. te zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden