Antoinnette Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Originally posted by: jane4Klopt Spikeook mijn relatie heeft het niet gereden ik kan eerlijk schrijven dat ik hem weldankbaar ben voor het stoppen destijds.Ik denk dat dat om mij was, al zei hij van niet.Maar het moet afgrijselijk zijn om naast een menste leven die zich afsluit via drank, emoties uitvergrootonder invloed en dan de volgende dag daar niet de verantwoordingvoor kan nemen. Ik was me dat nog bewust ook destijds, en kon tochniet stoppen.quote> Ik heb dit bericht van jane nu al een aantal malen gelezen.Het raakt me zeer en is helaas ook erg treffend voor mij.Dank je jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Originally posted by: jane4Klopt Spikeook mijn relatie heeft het niet gereden ik kan eerlijk schrijven dat ik hem weldankbaar ben voor het stoppen destijds.Ik denk dat dat om mij was, al zei hij van niet.Maar het moet afgrijselijk zijn om naast een menste leven die zich afsluit via drank, emoties uitvergrootonder invloed en dan de volgende dag daar niet de verantwoordingvoor kan nemen. Ik was me dat nog bewust ook destijds, en kon tochniet stoppen.quote> Ik heb dit bericht van jane nu al een aantal malen gelezen.Het raakt me zeer en is helaas ook erg treffend voor mij.Dank je jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Hoi Lien! Leeg en verdrietig en afscheid aan het nemen waarvan??? Katers, ongezond gevoel, mislukkeling te voelen, pijn in je lichaam, schaamte, tijdverlies, je kinderen, je relatie enz. enz. Kom op, time to change! Ja idd, veel emoties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Hoi Tine, Het loopt niet echt lekker met je. Je hebt een bord voor het hoofd, niet te geloven. Zekers je gaat weer verder met breien. All the same jazz. Wanneer denk je het breiwerk af te hebben? Iedere keer weer laat je steken vallen en het breiwerk is naar de knoppen. Weer uithalen- opzetten etc. Brei nu eens iets waardevols! En doe het inderdaad per dag! Een jaar is te hoog gegrepen, dat geeft slechts een overdosis druk. Denk per dag en maak het iedere dag opnieuw waar. Hier wordt een mens toch moe van. Tine, werk er nu eens echt aan. Schrijf vaker op het forum. (lees en deel) En meld je voor je gaat drinken. Een slecht breier ben je. Een geitebreier. Actie Tine. Effe doorzetten en niet ieder keer weer beginnen. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Hoi allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Borretje hoi. Ook ik ga weer naar buiten. Moest even ons aller Tine een tik op d'r ... geven. Groet. Aanp voutje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 [Leeg en verdrietig en afscheid aan het nemen waarvan??? Katers, ongezond gevoel, mislukkeling te voelen, pijn in je lichaam, schaamte, tijdverlies, je kinderen, je relatie enz. enz. Kom op, time to change! Ja idd, veel emoties.quote> Dat is ook helemaal waar, ik dacht alleen aan de fles!! niet alles wat er na dat ene glas gebeurd! Je hebt gelijk dit moet bevrijdend zijn!! moet je kijken wat je kwijtraakt!!! maar toch is het dat van nooit meerrr!!! nee nooit meer, ja maar wat als........... pfff zo dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 dankje bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Ik Lees weer heel erg veel steun, schouders, muurtjes en moed onder jullie en dat is zo mooi om te lezen. De kracht van dit forum !!!! Morgenvroeg bezoekje bij HA ivm Baclofen. Ben heel benieuwd, en laat dit een nieuwe start zijn voor me. Misschien wel eens de goeie deze keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Hoi Lien! Denk niet aan NOOIT MEER, denk aan: VANDAAG DE EERSTE NIET! Kijk per dag. Morgen komt nog, vandaag is nu en morgen niet. Morgen nemen we opnieuw een besluit. En denken we weer : vandaag niet. Hopelijk. Ik ga er van door, moet gaan koken en nog wat andere verplichtigingen. Ik wens iedereen een droge avond ennuhhhh, tot frummels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Ik heb net een vakantie geboekt omdat ik 40 wordt krijg ik dat cadeau. Nou, dat wordt een verrassing. Weet ik al waarheen en wanneer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Eet smakelijk Nancy, Ik ga mij maar eens douchen. Dat stinken is toch niets voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Thanks, Jaap! Douche ze!!! Ik rook je overigens niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Jaap, misschien lekker naar Thailand. All in massage. Er ligt nog heel wat voor je in het verschiet. Beter dan drank Jaap. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Ben er mee weg, harde werkdag ten einde (hoop ik). Rustige avond tegemoet en vroeg er in. Basma bij me nemen en genieten. Hoi Herr Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Lieve Soothe! Ik zal je eens wat vertellen.... Ik heb net steken opgezet voor een mooie overal voor jou. Kan jij mijn geiten hoeden Wanneer die af is laat ik het weten... Ik snap het allemaal zo goed. Per dag!! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Tine, een strak plan is dat. Even onder ons tweetjes nu...ik wilde altijd al een schapen/ geiten- herder zijn. En ja, daar hoort een toppie outfit bij. Tine, doet uw best. Wat zeg ik...meer dan je best. Als je niet steeds voor de eerste valt gaat het redelijk met je. Dus houd vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Heb je die docu. ook gezien Heer Soothe? Prachtig hé? En die natuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 *zucht* Hoi mensen, Goh, 'k ben ineens zó moe! 'k zou nu al naar bed willen. Maar da's niet verstandig, wel? Kan 'k vannacht niet slapen. Honger heb 'k ook niet. Anders had 'k de zinnen kunnen verzetten door te gaan koken. Kortom, 'k ben lamlendig. Dat 'waarheen?/waarvoor?'-g'voel. 'k ga thee zetten. En over een half uurtje zien we wel weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Middag!!! ( kan nog net als ik snel typ) drukke dag gehad vandaag.. huissie weer spik en span.. diabeten-centrum geweest ( alles goed gelukkig) ramen gelapt...stukje galerij geschrobd ( werd helemaal groen?) Restje staat op te warmen voor zo...nu even pc tijd.. even terug lezen.. OH!!!. Snoep gefeliciteerd met je zoon!!!!..XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Lekker hé dat poetsen Lenie? of je weer in een nieuw huis komt. Gunn, lukt het nog wel om adb. te blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 nou Bol, ik weet wel leukere bezigheden hoor...pffff maarja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 oh..PS...moet nog wel even dweilen...dat lukte niet meer voordat ik naar het centrum moest.. dus dat doe ik zo even. vanaaf visite van een hele ouwe vriend van mij...hij ligt in scheiding en wilt even praten. prima..koffie staat klaar en ik heb zelf voor de gelegenheid een pakje koekjes gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Ik hoop dat je het je niet teveel gaat aantrekken Leen;) En anders doe je je maar te goed aan die koekies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 @Bolletje, 't antwoord daarop is een lispelend 'neen'. Zo, dat is eruit. Eerlijk en recht voor z'n raap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden