bolletje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Toine met zulke opmeringen zouden mensen het gevoel kunnen krijgen dat je ze niet zo serieus neemt. "Ach niet zeuren, niet zo flauw doen enz". Ik heb in het begin al gezegd tegen je, niet de jofele jongen uit gaan hangen want dat wekt denk ik toch een stuk kwaadheid op, zeker bij mensen die net adb. zijn geworden. Beter kun je dan niets schrijven dan te reageren met zo'n antwoord. Daar doe je mensen toch pijn mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Suikertje, geloof me maar als ik je zeg dat het terug naar af is als je nu zou gaan drinken, op vele fronten en de weg die je dan moet gaan om weer te stoppen is veel en veel moeilijker dat is mijn eigen ervaring.... nu denk je 'waar doe ik het allemaal voor' je moet eerst zaaien wil je straks kunnen oogsten Suikertje!! en jaren alcoholisme en dingen 'afbreken' kan denk ik onmogelijk binnen 2 maanden worden hersteld hoe graag je ook zou willen doorgaan nu met niet te gaan drinken en je zult later de vruchten hiervan kunnen plukken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 misschien heb je gelijk. soms of vaak denk ik dat mensen teveel op aandacht uit zijn. en hun problemen willen koesteren ipv er echt voor willen gaan en even geen gejammer. maar nu ik het teruglees, kom ik te vel uit de hoek, zal me wat temperen. zo blijven we leren, al ben ik natuurlijk poep eigenwijs zal wel altijd mijn mening geven denk wel dat sommige mensen af en toe gewoon een schop onder hun kont moeten hebben en daar ben ik er een van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Suiker als jij nu die pil niet slikt ga je drinken en bevestig je precies die vooroordelen die je denkt dat anderen over jou hebben, maar het is idd het oordeel van jezelf over jezelf. Hier komen alle schuld en schaamte om de hoek kijken en die zou jij gaan misbruiken als reden om te gaan drinken? Kom op man, toon karakter en bewijs jezelf en de wereld dat er meer in je zit dan je nu bang voor bent. En als je het niet voor jezelf doet, denk dan maar aan je kinderen. Wat voor voorbeeld wil jij zijn? Wil jij dit gedrag doorgeven? Of wil je trots zijn op jezelf, je liefde voor hen en die van hen voor jou als leidraad? Stop met doodgaan en vernietigen en begin weer met leven joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Toine heeft een punt Je kan en mag hier komen om hulp Maar je moet het wel zelf doen Zelfmedelijden helpt niet Jij en jij alleen bent verantwoordelijk voor je drankmisbruik Dus ook jij alleen kan er wat aan doen Hoe hard dat ook overkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Toine je bent idd een poep-eigenwijs ventje af en toe maar als je ook sorry kunt zeggen, inzien dat je nog best veel te leren hebt en daar wel voor open staat, nou joh, dan pas je helemaal hier hoor; krijg jij ook wat aandacht:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Klopt bako maar cést le ton qui fait la musique oftewel de toon waarop, mag wel wat tactischer en dan komt een boodschap toch wel aan. Hoe is het met jou nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Met mij gaat alles goed Hard werken en neus in de wind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Zo even steun bij jullie gezocht en op msm en het heeft geholpen. Ben nu mijn lievelingsmuziek aan het draaien en de refusal zit er weer in. Geeft niks toine, ik weet ook dat ik een schop onder mijn kont nodig heb, alleen had ik daar op dat moment even niet zo'n behoefte aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 hard werken en neus in de wind toppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 zoete jongen, Suiker:D en geen zure bijsmaak morgen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 komt goed suiker. hoop dat het snel beter met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 is die " ouwe zeikerd " al in the house, borrie snorrie hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 supertrots op je suikertje!! Pak van mijn hart! Zie maar dat je het kan!!!! En je weet het, muziek is de liefde van de ziel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 alles ok? nog iets leuks gedaan? toine neman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 dank je wijfie hoor ik kibbeling met knoflooksaus oeffff, ook weer zo lekkel he... " goed voor de buik " sorry borr, jonge godin.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Hé Wijffie, was jij nog niet gestopt dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Goedenmiddag allemaal! Ik sluit me ook nog even aan bij het dagpact: Aicha Albert Lytse Tine lien Will Muffin Sasha Bor JJ Wijfie Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Wijfie dat is knap van je zeg. ik hoop echt dat je die kracht blijft houden. Ja en je zal zeker wel geschrokken zijn, dat is ook niet niks om van de barkruk af te vallen. Hopelijk gaat ze dadelijk jou als voorbeeld zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 wat je zegt borr heb ook menig moment hier lopen klagen en zielig zitten te doen. mag ook, zolang we vooruit komen he wat je zegt goddelijk lichaam he, al begin ik toch weer een beetje te groeien op de verkeerde plekken nee borr, bedoel mijn buik hi ben ook werkelijk constant aan het eten of ermee bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Middag Ik heb een officiële waarschuwing.* Het gaat niet zo goed hier. Dat is geen zelfmedelijden maar eerder een feit. Spijtig maar verwacht God zij dank slik ik * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Ben in de vrieskou naar winkel geweest. Achterin staat de drank. dus ben voorin gebleven. Ik ging heen voor filterzakken, maar die liggen nog in het schap. Ja wijffie dat is niet zo mooi. Hoop dat het voor haar een goede les is. Kan me voorstellen dat je dan ook zelf weer gaat nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Hannah is nog zo gek niet Kan me tegenwoordig meer en meer vinden in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden