Spring naar bijdragen

Donderdag 26 januari 2012


Antoinnette

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat is mis met laat naar bed gaan?

2/3 van mijn shifts doe ik dat ook. Je hebt nu eenmaal nacht en dagmensen. :D

Fijn te horen dat het oké gaat, maar ik hoop nog eens een keer te horen dat het super oké gaat! :D

Had Balen overlaatst nog per ongeluk aan de lijn, had net het nr boven haar moeten hebben. Maar ik ga er zeker weer langsgaan. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Marjo, als ik zie dat mijn katten mijn huis al afgebroken hebben, kan een varken er ook nog wel bij. :D Maar eigenlijk.... Als ik heel verstandig ben.... Ga ik er toch eens voor zorgen dat mijn dierenliefde niet zo een nadruk legt op mijn hebben en houden. Of anders gezegd, ik heb dit jaar besloten dat ik wat meer mijn best ga doen om potentieele partners toe te laten.

Een vriend zei mij dat ik dan ook niet meer zou moeten willen gaatjes boren en daar ben ik nog niet helemaal overuit. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeeland is tof Jootje!!! Voor mij was het in 2009 de keuze Zeeland of België maar ik moest weg uit de situatie waar ik zat. België is het geworden omdat dat toch wat dichter bij mijn roots lag. En ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van. Maar als ik ooit naar Nederland terug zou moeten, dan is het Zeeland hoor! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaatjes boren???

Ik snap het weer eens niet...

Muts!

Smikkie, niet kunnen slapen

is zo rot, heb vannacht ook

geen oog dicht gedaan

Maar om half vijf dacht ik

Nu hoeft het ook niet meer

Viel ik prompt tegen

zessen in slaap

Ik zit er niet meer zo mee

Het is de rust in jezelf vinden...

En ik slaap heus wel weer eens

Dan maar een keer niet

Beetje van je af laten glijden

Comedie kijken middenindenacht

Meebuigen..

Komt goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Spud
Zeeland is tof Jootje!!! Voor mij was het in 2009 de keuze Zeeland of België maar ik moest weg uit de situatie waar ik zat. België is het geworden omdat dat toch wat dichter bij mijn roots lag. En ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van. Maar als ik ooit naar Nederland terug zou moeten, dan is het Zeeland hoor! :Dquote>


Zeeland valt best wel mee.
Ik ben een geboren brabander, maar woon al eigenlijk in totaal zo'n dikke 30 jaar in Zeeland en het bevalt me prima.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even een goedenavond en welterusten wensen

voor ik zo door Ziggo eruit geknald ga worden

blij dat ik thuis ben, heb vandaag 3x een moeilijk moment gehad qua drank

eerst nat en verregend aangekomen bij een koffiehuis waar ik enorm snakte

naar een tia maria bij de koffie :( en dat kostte me echt heel veel moeite om te weerstaan

vervolgens na de lezing, waar ik was, liep ik net buiten en kreeg trek in een ijskoud biertje :(

dus maar niet meer ergens wat gaan drinken

bij het verder wandelen langs een winkel waar de wijnflessen me liefelijk aankeken :( ook dat nog dacht ik

in de tram overwogen om een refusal te gaan nemen, ik was nog niet thuis tenslotte

en daar ligt nog drank in de garage

thuis aangekomen was mijn 'trek' eigenlijk over, nu aan een groot glas fris

wat ben ik blij dat vandaag voorbij is...

maar ben toch wel trots op mezelf dat ik het toch zonder refu hebben kunnen doorstaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er 8 Smikkie. Op 80m2 woonoppervlak, al heb ik een ren gebouwd die net zo groot is, hier binnen breken ze de boel af. En als mijn mama dood gaat, dan heb ik er 14. En dan komt er nog bij dat mensen mij altijd weten te vinden voor katten. Inmiddels heb ik ontdekt dat ik geen katten tijdelijk op kan vangen, want die kan ik niet meer wegdoen. :D

Een bordje "De kat heeft hier de eerste plaats, u kunt dan wel zien, wij hopen dat de visite zich daarin kan schikken?" Zou hier niet misplaatst zijn. :D

Want ik woon hier nu sinds, 2010 en het ziet er hier al behoorlijk afgeleefd uit. :D

Maar wat ik nog tegen je wilde zeggen, jij bent dus ook van de ploegen?

Voor de diensten die ik heb die niet bij mijn nature horen, de ochtend, heb ik inslapers. Blijkbaar zijn inslapers inderdaad niet verslavend, want ik gebruik ze ook enkel en alleen voor de ochtenddienst. En ik mis ze soms niet eens als ik voldoende moe ben. Dus misschien is dat iets voor jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Smikkie


Hannah, dat gevoel kreeg ik ook, dat je je mond moet houden als je niet lang genoeg droog staat. En gewoon Zonder wil de langergestopten moet volgen zonder nadenken, ja mn neus.
Belachelijk natuurlijk.
quote>


Waar komt dat gevoel vandaan Smikkie.
Ook ik was eens een nieuweling en heb dat gevoel nooit gehad.
Ik was heel blij met de oudgedienden, die mij het licht deden zien.
En ik hoefde niemand blind te volgen. Beetje van de zotte!!
En in de meer dan 4 jaar heb ik zoveel mensen zien verdwijnen.

Ik beschik niet over gegevens van wegblijvers, omdat dat mij niet boeit.
De ervaring leert dat iemand die aan het probleem wil werken, meestal wel blijft.

Schrijf gewoon mee en oordeel niet zo snel.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Soothe
Originally posted by: Smikkie


Hannah, dat gevoel kreeg ik ook, dat je je mond moet houden als je niet lang genoeg droog staat. En gewoon Zonder wil de langergestopten moet volgen zonder nadenken, ja mn neus.
Belachelijk natuurlijk.
quote>


Waar komt dat gevoel vandaan Smikkie.
Ook ik was eens een nieuweling en heb dat gevoel nooit gehad.
Ik was heel blij met de oudgedienden, die mij het licht deden zien.
En ik hoefde niemand blind te volgen. Beetje van de zotte!!
En in de meer dan 4 jaar heb ik zoveel mensen zien verdwijnen.

Ik beschik niet over gegevens van wegblijvers, omdat dat mij niet boeit.
De ervaring leert dat iemand die aan het probleem wil werken, meestal wel blijft.

Schrijf gewoon mee en oordeel niet zo snel.

Groet.

quote>


Wijze woorden soothe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik zal heerlijk slapen vannacht

voelt net of ik weer een stukje verder ben gekomen voor mezelf

na inwendig vandaag toch wel een groot gevecht te hebben gevoeld

en hoe rot dat kan voelen zal hier wel heel herkenbaar zijn bij velen

slaap lekker voor straks gefrummelde :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shahire my dear, er moet een keer rust in de tent komen, vind je niet.

Al die hear say verhalen kopen we niets voor.

Er is een ding wat ons bindt en dat is de drank.

De een is een stapje verder dan de ander, maar er heerst geen hiërargie!

In feite is het eerste glas voor ons allen een armlengte ver.

Al die verhalen achter de schermen dient geen enkel doel.

Elkaar steunen in het niet drinken, daar gaat het om.

Of een beetje drinken, anders mopperen de minderaars.:)

Welterusten allen.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé die Soothe! :D

Wil je wel even zeggen, dat ik me dat gevoel wel voor kan stellen van Smikkel hoor.

Sommige al merk ik daar nu verandering in, volgde wel een keiharde lijn waar niet tegenop te discussiëren viel. Zo was het en anders was je niet goed bezig, is mijn ervaring.

Maar door vallen en opstaan leert men, en gelukkig ben ik altijd eigenwijs gebleven en kan ik daar nu makkelijker mee omgaan.

Ik hoop jij ook Smikkel, want iedereen beleeft alles toch op zijn eigen manier het is maar net de fase waarin je zit en hoe je alles beleeft. Tenminste zo is mijn ervaring.

Zou ik hier nu gekomen zijn met een rot gevoel over mezelf of een onzeker gevoel, dan zou ik alles veel anders gelezen hebben.

Ik ben het altijd en eeuwig willen verantwoorden van mijn eigen gevoelens een beetje kwijt, ben zekerder in mijn gevoel, heb meer feeling met de koers die ik wil varen. En daardoor denk ik dat ik berichten nu veel anders lees, van mensen die in het verleden soms ook wel belerend op me overkwamen en waardoor ik opstandig werd.

Volg je eigen weg, tips en adviesen kunnen daarbij heel veel helpen, maar kunnen je ook van je koers afhalen.

We hebben een verslaving, die we alle delen, maar ieder beleeft het toch op zijn of haar eigen manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...