pippie Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Slaap lekker Bam 't is al goed Marjo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Truste Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Hee Appie Slaap lekker! Ik zag je nog net Hopelijk ben je okee Trust allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Foei, 't is al weer twaalf uur! 'k ga slapen, mensen. Welterusten. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Het is nog niet 12 uur Althans volgens mijn computer Maar ik ga ter vlokiste Slaap ook lekker Gunn Oogjes dicht.. Snaveltjes toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Nu wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Kitrit, Naar mijn mening krijgen kinderen of ze wel of niet zien dat je drinkt hier wel degelijk iets van mee hoe jong ze ook zijn. Toen je hier schreef had je kind al lang op bed moeten liggen, dat is iets wat me pijn doet en moet jou zeker ook pijn doen. Als ik kijk naar vroeger dan weet ik al vanaf mijn 3e jaar dat er iemand dronken was en ook al zag ik hem niet drinken dus ga er alsjeblieft aan werken zodat je niet in de situatie beland zoals Borretje(bedoel ik helpend). Zij is het schrijnende voorbeeld hier op het forum zoals het niet moet als je kinderen hebt. Voor mij is het geen tricky iets, ik zie en denk alleen maar oh oh, hoe moet het met dat kind. Denk na en zoek aub hulp voor het te laat is, als je jezelf wilt doodzuipen doe het vooral maar niet als er een jong kind in het spel is. Dit is niet hatelijk bedoeld, maar hoop dat ik er iemand mee kan helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Hannah, ik geniet er niet van, toch zit er wel wat in wat BB zegt. Ik zie soms iets terug van mezelf. Zoiets. Ik had wel eens de dronk van Marjo. Ongeveer dan. Ik ga slapen. Morgen naar het heuvelland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Pfffffff, de nuance viert weer hoogtij! De kritiek is weer niet van de lucht. Jij hebt zeker ook het lef gehad helemaal alleen uit 'n ver land te komen, hopend op 'n beter toekomst voor jezelf en je kind, en dan toch niet zo'n liefdevolle omgeving gevonden? Kitrit, hoe je het moet doen weet ik niet, maar je moet er wel af. Dit gaat zo niet goed gaan. Zoek steun, hoe dan ook. Wie weet op dit forum. Kan je echt helpen, heeft 't mij ook gedaan. Blijf hier lekker komen en laat je zeker niet wegjagen door de betweters, laat die troep staan, wordt beter, voor jou en je kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Pize, lijsters, ik ben er, en weer weg. Nog 'n yoghurtje, stukkie met 't 'ontie door de sneeuw, en dan lekker naar bed. Heb sinds kort 'n elektrieke deken!!!!! De ouwe droogscheur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Spike, ik kan ook niet slapen en lees ff terug op het forum, maar vind je wel kort door de bocht! Wat denk je nu, dat moeders met kinderen en een alcoholprobleem hier voor hun lol komen? Neem dus aan dat jij geen kinderen hebt en ondanks het feit dat je op dit forum staat geen idee hebt van de werkelijkheid. Ook moeders met kinderen drinken helaas, en ik ben daar ook 1 van! We willen wel anders, want dan zouden we hier niet komen! Ik lees door jou letters eigenlijk heen dat je dus de zaak niet zo serieus neemt voor je mede forum genoten. Iedereen zit hier met zijn eigen verhaal. Maar de drank en daar moeilijk vanaf komemis wat ons bind hier. Wel of geen kinderen, als je dat onderscheid niet kan maken zit je hier misschien verkeerd. Wij staan hierop. Ook om onze kinderen! Wat denk je, dat wij ons een goede moeder voelen als we drinken? Hou op zeg en steun elkaar ipv afbranden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 En als jij het allemaal zelf zo goed weet, waarom op dit forum? Ga je vrienden dan vermoeien met je eigen dronkenschap op het moment dat je het niet in de hand hebt! Je moest eens weten wat moeders voelen, je bent echt te te erg, als je uitspraken doet zoals je doet? Proost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Maar misschien ben jij nog een kind, als je het hebt over volwassen mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Originally posted by: spikeeen eerste slapeloze nacht sinds 2 maandendus maar weer opgestaanverrassing: sneeuwhet ziet er zo vredig uit.....dan lees ik wat vanavond is gepasseerdwég vredig gevoelik kook van woede!drinkende moeders zijn geen moedersen daar ben ik uitermate stellig inleuk of nietwie de schoen past trekt hem aanik vind het schandalig dat volwassen mensenniet in staat zijn het belang van een kind voorop te stellenen maar knorren en morren onder het mottoja maar, ik ben een alcoholistecht ronduit schandalig al die mevrouwtjes en meneertjes!ik zeg het netjes maar bedoel daarhet ultieme tegenovergestelde meestop met dat navelstarenen DOE iets voor je kind(eren)zet jezelf eindelijk en eens voorgoed aan de kantkijk verder dan je eigen lange neus lang isen ZORG!!! voor het kindBAH BAH BAHquote> en drinkende vaders zijn geen vadersen drinkende partners zijn geen partnerzal ik het rijtje voor je afmaken Spike.........want ik kan er een hele lange rij nog onder zettenen die drinkende moeders doen wel degelijk iets voor hun kinderennamelijk zich hier aanmelden om wat aan hun alcoholprobleem te doenen die drinkende vaders doen ook wel degelijk iets voor hun kinderennamelijk zich hier ook aanmelden om wat aan hun alcoholprobleem te doendat is pas verantwoordelijkheid nemenuiteindelijk toch inzien dat je met een verslaving te maken hebtmisschien laat...maar daarom heet het ook alcoholverslavingtoch je verantwoordelijkheid nemen door alsnog er iets aan te doenrespect voor die drinkende ouders die dat hier hebben ingeziendus ze doen wel degelijk iets voor hun kinderen Spikezij werken hier aan hun verslaving!(aanpassing letter) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Sha dat verdient een (orchideetje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 en drinkende mensen zijn geen mensen? kom Spike dit kan echt niet. je hebt net zelf (eindelijk) het licht gezien en meent je waarheid in pacht te hebben. iedereen die hier komt is bezig met ADB worden. en wat jij schrijft komt voor jouw eigen rekening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden