PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Ben ook grote MP fan pip!! Heb er net toevallig advertentie op gezet voor hulp in huishoudig;) Hoop dat ik snel wat hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Ja ik ook Ya. Zonder MP zou ik toch veel vaker zonder geld zitten. Maar met zoveel bereik denk ik dat je snel een hulp vindt. Is dat dan voor tijdelijk?? Ik denk dat wanneer je er eenmaal aan gewend bent, je niet meer zonder wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Ja Bol, die jij noemt ken ik nog allemaal en nog meer hoor. Albertina, Yalala, Pippie, AR, Will, Fleur, Hannah, enz. nog wel meer maar kom er even niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Ja maar ik dacht meer aan de mensen die nu niet op het frum zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Nu ga ik echt even naar het postkantoor, anders gaan de pakjes te laat weg. Tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 hulp gevonden haha!! Niet via MP maar had het ook op FB gezet en....... beteen iemand gevonden! Vriendin van me net een schoonmaakadresje kwijtgeraakt! Ze begint morgen meteen!!!!!! Zoooo fijn!!!!!! Maar.....heb nu de neiging te gaan schoonmaken...... wat moet ze wel niet denken;( hahahaha!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hoi Emma:present:....welkom thuis De aanhouder wint Emma..... Hoi Wijfie.....ach wel wat steken laten vallen. Maar ik heb zo`n zin om de overal voor Soothe af te breien... Dus nu er echt weer voor gaan zitten. Weet je het gaat lukken...echt!! Dag lieve mensen. Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Had ik ook Ya, toen ik nog hulp had, zat de avond tevoren op te ruimen want anders denkt ze nog dat ik een sloddervos ben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Yaja, op je poefffff. Em, welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Bam:heart: WOEFFFF WOEFFFF....Yah op POEFFFF!!! last van doorligplekken pffffffff welk leuk morgen wat aanspraak;) Laat haar meteen overwerken hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Ik ben weg! Fijne avond allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hallo Allemaal, Net me voorgesteld bij wie is wie. Ik meld me nu gelijk aan voor dagpact. DAGPACT Albert Lytse Aicha Chrissy Rosa Wijfie Nancy. Jeannet Billy-Bob Toevallig vanochtend bij het opruimen geheel per ongeluk een volle fles rode wijn kapot laten vallen. Vond de rotzooi nog het ergst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hoi BillyBob! Welkom hier en goed dat je er bent! Las je verhaal al bij WIW en ik denk dat je veel steun zal hebben aan dit forum! Dus schrijf maar van je af en zoek steun bij ons allen! Het is heel fijn met medelotgenoten je strijd tegen adb aan te gaan. Dan voel je je minder alleen. Succes! groetjes, jj DAGPACT Albert Lytse Aicha Chrissy Rosa Wijfie Nancy. Jeannet Billy-Bob jj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Wijfie, ik heb nog niet bijgelezen, ik moet nog een paar pagina's. Maar ik zag dat je het moeilijk had, hoe is het nu? Ook ik ben eenzaam, dus dat hebben we ook gemeen. Laat je iets van je horen? Tussendoor ga ik verder bijlezen, en koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Jane van harte gefeliciteerd!!! een appartement! wat geweldig, en ja, geen buiten meer, heeft ook voordelen, scheelt een hoop werk, en ''dwingt'' je min of meer met mooi weer naar het park/bos/strand te gaan, en hoorde ik je nu over een gordijnrails en je weet het he Jane, meten is weten, het app is leeg, dus jij kan gewoon kiezen waar je je sauna wilt hebben, of dat nu ''estehetisch verantwoord'' is of niet, je geniet er zo van, en het is goed voor je, dus als je nu gewoon eerst kijkt, waar kan ik het beste mijn sauna neerzetten, en de rest bouw je eromheen! jeetje, dit wordt een grote stap, zullen vele emoties komen, maar toch ben ik blij voor je, en ik hoop dat jij die blijheid ook vast kunt houden, misschien een paar klusjesmannen, alles laten witten? scheelt wel hoor heel veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Mis Anders een beetje. Ben heel benieuwd hoe het nu met haar gezondheid is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 net terug van de ha liep maar 80 minuten uit.....wordt door verwezen naar een psycholoog volgende week terug komen voor een 20 minuten gesprek voor een behandelplan om de tramadol af te gaan bouwen en dan lyrica te gaan proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hoe kom je nou ook alweer aan die roosjes, hartjes enz? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Snoep, dat klinkt constructief. Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Heeeeee Snoepje, fijn dat je geholpen wordt! Geeft het je een beetje een goed gevoel? Toch weer een positief stapje vandaag he! En Jane, fijn hoor een nw. Huisje waar je blij mee bent! Geneit maar vast van het verhuisvooruitzicht en dan natuurlijk vooral het klussen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 op select emotions drukken, boven aan het bericht dat je wilt plaatsen Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Emma, moet je niet de snel antwoorden optie gebruiken maar beantwoorden, staat onder ieder bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Snoep weet je ook of het je geld gaat kosten bij de psych? Als dat zo is zou je kunnen vragen of hij het onder psychotherapie wil laten vallen dan kost het niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hoi Em, welkom terug meis we zijn weer 2 meetings verder:D maar je past er zo weer tussen hier hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden