Travel Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Nou Bolletje, ik was gisteren gezellig winkelen, het was prima weer, en toen vond ik dat ik toch wel erg witjes zag. Ik kom niet verder buiten dan uit de auto een parkeerterrein overlopen en voor de deur stap ik thuis weer uit. Soms kom ik het hele weekend niet buiten. Niet zo gezond dus. Dus hup in de beentjes tussen de middag en naar buiten. Het zou zo maar kunnen dat ik vanavond ook nog een wandeling maak:-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Het is zeker te ver om met de fiets naar je werk te gaan, Jeannet? Het is nl. zo lekker om 's ochtends al wat beweging te pakken voordat je moet werken. Maar ja, dat moet wel kunnen natuurlijk. Ik moest zelf 18 jaar lang met openbaar vervoer naar m'n werk. En nu kwartiertje op de fiets, door 2 parkjes heen, heerlijk. Hoewel ik daar waarschijnlijk aan het einde van de week wel anders over denk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Ohhh dan ben ik echt heeel erg verwend;) Ik loop een bruggetje over en ben op m,n werk! 4 minuten lopen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Sharire, mooi geschreven! Blij dat weekend voorbij is! Nu maar weer eens de zaken aan gaan pakken, ook al voel ik me een dweil. Tja, eigen schuld. Hoe kan het toch dat je soms zoveel kracht voelt en het volgende moment is het weg. Dat zal wel bij de verslaving horen. Toch geef ik het niet op, eens zal ook hier de zon weer schijnen....... ipv 1 centimetertje sneeuw.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hoe gaat het, Ya? Loop je nog met krukken? (Ik ben hier een tijdje niet geweest, dus loop wat achter qua info.......) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hoi JJ! Ja, ik denk dat dat idd bij de verslaving hoort, weten dat het niet goed voor je is en het dan evengoed tóch doen. Ondanks dat je weet wat je morgenochtend weer te wachten staat. Maar, goed dat je het vandaag weer oppikt, en natúúrlijk gaat voor ons de zon ook schijnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Ja Nancy, krukken zijn er nog helaas;( Zal wel een week of 6 duren zeggen ze dus ben nog wel ff zoet! Hee JJ, schouders eronder nu he! Vnd je reactie top trouwens vannacht op Spike!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hoi Jane!! Wat geweldig een nieuwe plek!! Heerlijk!! Fijne dag nog allemaal! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Jij ook een fijne dag, Tine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Net te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd. Kan er ook nog wel bij! Gelukkig nog geen reden om naar de fles te grijpen, eerder opluchting. Zat er niet op mijn plek. Dus maar weer op zoek naar een nieuwe baan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 ik zie emmaroos:) hoe is het met je meis?? Das lang geleden zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Ja J.J. dan doe je iets nuttigs, en dus weer goed voor je eigenwaarde;) En als de baan je toch niet lag, is het inderdaad dubbel zo fijn, als je dadelijk weer geslaagd bent. We gaan er weer voor hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 ppfff.....word echt gillend gek thuis zeg!! Normaal sport ik minimaal 3 uur er dag, nu lig ik op de bank met pootje omhoog! Nog maar 5 en halve week! Facbook maakt overuren door mij, ook hier teveel aanwezig, wordfeud verslaafd........... ppppfffffffffffffffff en het is pas 3 uur haha! Wel kaarten geschreven voor m,n oma,s, die snappen niks van mail dus krijgen ouderwetse kaartjes, eigenlijk veel leuker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Nee hoor Wijfie, ga niet drinken!!! Al veel te brak voor ook, dus moet er niet aan denken nu! Het niet verlengen van contract is spijtig qua inkomsten, maar voelde me toch er onhappy op die plek en dat was voor mij wel stressfactor nr. 1. Dus ik ga morgen met de ha bespreken hoe of wat en dan weer een stap zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Ja Bolletje, we gaan er weer voor!! Voel me best opgelucht.... lekker uitslapen enzo haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 ohhh tijd zat JJ?? Kom je me helpen in huis?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hallo allemaal, Na een hele lange tijd van afwezigheid ben ik weer terug op dit forum. Er zullen mensen zijn die me nog kennen maar ik zie ook een hoop onbekenden. Het gaat niet goed met mij het laatste jaar en ik hoop dat ik bij jullie wat steun kan vinden. Het inloggen gaf wat problemen dus eerst hou ik het hier even bij want ik moet eerst kijken of het meeschrijven eindelijk lukt. Lieve Groetjes Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hee em, had je al gezien idd en tuurlijk ken ik je nog! Jammer te horen dat het niet goed met je gaat het afgelopen jaar, hoop dat je de draad snel weer op kan pakken! Dikke kus Yah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Dat hoop ik ook, Ya....leuk dat je reageert hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Goed Yajala, zeg maar wat ik moet doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 komt goed emmaroos. knoop doorhakken en er voor gaan geeft een goed gevoel succes en hoor graag van je groet toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Lieve mensen, 'k heb jullie advies nodig. In m'n koelkast ligt broccoli en wortelen van vijf dagen g'leden. Zijn die nog eetbaar? 'k heb ook nog een verse bloemkool van zaterdag, dus die kan dan eventueel g'bruiken. Dank jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Welkom Emmaroos! Goed dat je hier bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Haha Gunn, zolang het je koelkast niet uitloopt... .maar volgens mij zijn wortelen en brocolli lang houdbaar, je kan het aan de kleur wel zien toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Emma Roos, welkom terug. De reden is niet fijn, goed dat je de stap zet. Ik ken je nog hoor, ik heb voor jou een gedicht met sinterklaas gemaakt, ik meen 2 jaar geleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden