Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 januari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 310
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dit is nu de ER die ik ken sé. Hulpvaardig en steunend, zelfs indien ze het zelf wat moeilijk heeft :present:

En natuurlijk ook nog de vele anderen hé. Je ziet en merkt wel dat als het er echt op aan komt iedereen hier heel solidair kan worden en je een hart onder de riem steken ;)

Suikertje, afschrijven helpt, delen helpt, dit forum HELPT !!! Eender hoe lang of hoeveel, gewoon blijven doen. Het verzet je gedachten en elk handje is er entje meer om je uit die put te trekken. Mijn heb je alvast :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mon dieu,

wat een weer!

heerlijk getraind en net in de sauna

gefietst, uitgepuft in het zonnetje

en nu echt helemaal oppie.

zo douchelen en dan wat vis enzo

eten

iemand nog iets positiefs te melden

ipv van dat eeuwige gemekker uh

;)

bij fitness leuk vrouwtje ontmoet,

maar ja, toineneman is nogal verlegen

dus, blebelleblalbal, we zien wel...

mijn broer is ook actief aan het sporten

en drinkt veel minder, dus we gaan

lekker, word er stil van...

nog aan de vogeltjes gedacht?

tot schrijfs..

toine:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren een goede dag gehad, Toine en tot op heden ook niks te klagen.

Mijn valkuil, of tenminste één van mijn valkuilen is alleen zijn en drinken om die ellenlange dag door te komen.

Niet gedaan dus en ben er best wel trots op en ik moet zeggen dat ik ook erg blij ben weer op het forum te zijn, dat helpt echt.

Heb op het moment weinig tot geen werk en ben me suf aan het solliciteren maar het wil niet lukken. Heb al drie maanden geen inkomen en word daar niet vrolijk van.

Maar........ben niet aan het drinken en vandaag is dag 5.

Ik sport 3x per week en ik háátte sport maar vind het zelfs leuk nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief en Suikertje houdt de benen er onder.

Suiker hartstikke goed dat je even naar buiten gaat in plaats dat je haar bij

jouw laat komen. Niets is zo erg dan in je bed blijven liggen. Maar als alles zo

tegen zit snap ik het ook wel. Er is nergens meer energie voor.

Ook goed dat je nog even voor de kinderen een kaartje gaat zoeken. Is toch weer

een beetje je zinnen verzetten. Hoop dat je een goed gesprek hebt met de hulpverlening.

Madelief meisie, gaat het allemaal nog wel?

Hoop je nog wel even te zien op het forum vandaag.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Emmaroos zijn er geen hobby's die je thuis kunt doen om je wat afleiding te geven

zodat de dag niet zo lang duurt. Ik ben ook veel thuis maar heb gelukkig als hobby het

lezen van boeken. Dat weerhoud me van het piekeren en de tijd vliegt dan voorbij.

Zou toch fijn zijn als je wat te doen hebt wat je ook nog een beetje leuk vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen.

Heb vannacht heerlijk geslapen en was zelfs erg vroeg wakker. Ging ik nog pas om 08.10 de deur uit. Lekker dagje tot nu toe hier op 't werk.

Net lekker buiten gewandeld en het is prachtig weer, dus lieve mensen ga er even uit!

Al is het maar 15 minuten of zo. Het is echt heerlijk.

Meld mezelf even aan bij het dagpact.

DAGPACT

Aicha

Albert

Lytse

Billy-Bob

Nance

Tine

JJ

Jeannet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aicha, lezen is ook een hobby van mij, ik verslind boeken.

Heb pas een e- reader gekocht maar snap er geen bal van, zou me in de gebruiksaanwijzing kunnen storten.

Ook heb ik al een jaar een blackberry maar die doet ook niet wat ik wil en ook daar zou ik me in kunnen verdiepen.

Maar weet je wat het is? Ik móet zoveel hier in huis want door depressie is alles blijven liggen en voel me schuldig als ik maar wat zit te lezen dan en dan lukt het niet. Ondertussen doe ik dan helamaal niks.

Maar gisteren heb ik wel wat gedaan en wat voelt dat goed, kleine stapjes maar het zijn wel stapjes.

Vandaag hoef ik maar drie dingen te doen, naar de slager, stofzuigen en de laatste was in de droger doen. Lijkt zo ontzettend weinig voor een ander, is voor mij een heidens karwei maar het gaat gebeuren vandaag.

Wijfie, ik lig ook elke nacht wakker en krijg ook geen slaapmedicatie omdat ik in het verleden pogingen heb gedaan.

Dan moet je toch zelf vanalles proberen, nachtrustthee, een wandeling voor het slapen enz. maar niks helpt natuurlijk, vooral als je kop te vol zit met zorgen.

Als ik dan wakker lig in het donker denk ik, nou ja, van het liggen rust je ook uit en accepteer je het beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, Wijfie van al dat gepieker. Daar schiet je zo weinig mee op joh.

Slaap ook bijna niet maar kan wel een beetje mijn gedachten verzetten door te

gaan lezen. Maar ja daar moet je je natuurlijk wel op kunnen concentreren.

Maar niet gaan drinken hoor! Daar kom je helemaal niet verder mee dat weet je ook wel:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goed bezig emmaroos,

dat gevoel vasthouden.

had dat ook met de dag

doorkomen en dan gaan drinken,

heel simpel, gewoon niet doen.

ik sport ook heel veel, teveel,

maar in ieder geval beter dan

drinken.

positieve gedachtengang

in stand houden en stap

voor stap nieuwe uitdagingen

welke sport doe je?

krijg je dan geen tijdelijk inkomen

van de ww ofzo?

tot vrolijks

toine neman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos bij mij is het precies hetzelfde: mag maar een paar opdrachtjes per dag doen.

En dan zijn ze hier ook nog bezig met een renovatie dus allemaal extra werk.

Zou toch eens proberen of het je niet lukt om een boek ter hand te nemen dan maar geen

e-reader. Die heb ik niet eens. Vind een echt boek toch leuker om in de hand te hebben.

Ook 's nachts als ik na 3 uurtjes slapen weer wakker wordt probeer ik maar weer wat te lezen en het gaat steeds beter. Wat voor een boeken lees jij het liefst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je man een inkomen heeft, krijg je geen uitkering, helaas maar het gaat nu nog maar het moet niet te lang meer duren.

Het inkomen van mijn man is zo dat hij het allemaal niet alleen kan ophoesten. We hebben nog wat spaargeld maar dat slinkt ook zo langzamerhand.

Nou ja, komt wel weer, hopenlijk.

Sport, ik doe 3x per week Better Belly en ik kan onbeperkt fitness doen.

Ik doe het rustig aan, eerst die Better Belly, na afloop wat buikspieroefeningen en op dagen dat ik behoefte aan drinken ga krijgen ga ik fitness doen. Even een uurtje.

Slaapmedicatie is ook niet echt goed natuurlijk Toine. Het is net als met drank, je slaapt direct in maar je rust niet uit. Je slaat nl de REM slaap over en bent de volgende dag nog niet uitgerust.

En samen met drank is het inderdaad levensgevaarlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ben er weer.

Heb even geslapen.

Vannacht niet veel rust gehad.

Ga als ik er weer een beetje normaal uitzie om boodschappen.

Mijn katjes moeten eten hebben, zeker met deze kou.

Lief dat jullie er waren en me steunden.:present:

Will :heart:

Zo en nu ga ik bellen naar iemand van de Bouwman.

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...