toine Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 zijn er dan toch nog andere forummers met humor hi gevoel van thuiskomen dit hoor. hoe is het wijfie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Goedenmiddag allemaal:rose: DAGPACT Albert SW Gaby Emmaroos Billy-Bob Will Erik Wijfie Rosa Madelief heel veel sterkte! Will ook heel veel sterkte! Jee, Vlaams Meisje, moet je alles alleen doen, hopen dat ze alsnog komen opdagen. Wijfie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Originally posted by: jopie1 ding is zekerspike staat op dit momentniet met de mond vol tandenquote> Hahaha breek me de bek niet open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Als je iets doet dan kan je dat het best met een glilach doen tenslotte :-) Zou het voor Spike de dag van de lach zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 jij begrijpt het... gaat wel zijn gangetje. mag van mij zomer worden! hoe gaat het met het niet of minder drinken? bij mij poehie.., met gemak drink ik dan weer aantal weken niet en dan jahoor... misschien hoort het wel bij het mens zijn..., alleen beetje vermoeiend pffff nog iets leuks doen van weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 kijk een glimlach begrijp ik nog, maar een glilach.......hi:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 ach glilach is zo'n geforceerde dat als je vrolijk probeerd te kijken ook al heb je zorgen en twijfelsen je moet an ook nog je mond zo trekken als iemand in een witte jas wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 alles goed? diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 trouwens vind het wel wat als je een weekje hier bijna nie geweest ben zijn er toch wel veel mensen weg of die ook forum moe? Maar mis pipie en beertje , witte (al is ze wel een lasig nichtje ;-) en nog zo een paar. Fijn wel dat er nieuwe de weg hierheen hebben gevonden. Gebeurd veel in week eigenlijk. Jopie in dip Made op haar weg ach ik krabbel maar wat, maar verwonder me wel, das allemaal niet terug te lezen, geen tijd voor helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Nou Toine voel me nie zo lekker vandaag, maar verwonderde me echt hoe snel dingen veranderen en je je afvraagd de laatste dagen, hoe het met mensen gaat, waar is Jane bv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Nou jij doet het idd goei Wijffie, top dat je je weg zo gevonden hebt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Weet ik wel Wijffie, maar toch is het vreemd als je soms met mensen goed kontakt heb en ze je erdoorheen slepen ook al hebben ze dat niet altijd door. Dat ze tog stukkie zijn in een periode he. Dat blijft toch nadeel van een forum als dit. Ach miss heb ik gewoon zo'n dag he Of weet ik nog nie wat ik voor het eten moet gaan maken ddat het me zo maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 ik denk, dat de meeste mensen toch vooral hier voor zichzelf komen, aandacht, even steun, eigen ego laten strelen. gewoon vaak een quick fix zeg maar. wanneer het te dichtbij komt, vriendschap, iets voor een ander, steun geven, zijn veel mensen weg. maar ja zo zit het leven vaak ook in elkaar, veel woorden, weinig daden. zal het wel weer te negatief zien, maar mijn simpele mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Wijffie dan doe je het nog beter dan dat je laat merken dat je zelfs met je familieproblemen inzie dat je juist je kop nuchter moet houden top hoor. Ach zou Knuff je dan vergeten, kan nog inloggen dan, of haar bellen als je nummer hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Tjah Toine, das de reden misschien dat deze huiskamer ondanks dat er niet gerookt wordt door sommige een verfje nodig heeft. Zeker voor de mensen die hier al langer komen en zitten. weet nie hoe hoor, maar das mijn gevoel dan weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Van zo'n pagina als deze (7) snap ik nou geen ene bal, en toch word ik er op de een of andere manier vrolijk van.. Leuk taalgebruik, leuk gebabbel, lekker niks en toch ook weer wel. voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 was dus vorige pagina.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ach of zou Fleur gelijk hebben dat zij gek deed vandaag en is toch het virus mij hebben aangestoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Lol Koh, tjah zo gaan de dingen soms he, was pas trouwens leuk stuk wat je schreef over jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 een likje verf.., een idee? ga je eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Leuk?? en dan ook nog over mezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Gewoon zomaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 ha die will alles ok.. ga eten en wat rommelen iedereen fijne avond en doe wat goed voelt tot moggie toineneman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Sorry, moet weer weg. Straks weer die meeting waar twee weken geleden niemand kwam opdagen. Maar je weet 't nooit, vorige week waren er zes.. ik heb de sleutel, dus moet er wel heen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ja was in zoverre euk hoe jij je leven indeelde en zo kon dealen metjouw situatie, en mooi geschreven of draai ik het nu om. Was het een mooi stuk en levendig leuk geschreven. Was wel benieuwd naar welke kaarten je gebruikte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden