Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 februari 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 330
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jane.............

Gaat goed he.

Gaaf hoor.

Nog ff en je bent weer bij ons zo vaak als je wilt

Succes ermee!!

He wat nou weer Lenie?

Ben ik oprecht geintresseerd, is t weer niet goed pfffffffff

Anyway ik wens je gewoon een hele fijne avond.

Dat jij zo in bochtjes denkt, moet jij weten maar

ik wens jou veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nie echt verdoden gloof ik, nogsteeds toch nie, moet niet heel het tuin vol zetten dan weer wel verboden :) Maar leuk joh zo'n tuin, hopenlijk niet te ver van huis af dan. Vorig jaar ons moestuin aangelegd oja en kruidentuin ook. Lekker idd eigen verse groente en fruit he. Nou doe ik voornamelijk de mais , zonnebloemen en pompoenen enzo die kan ik nog met kettingzaag te lijf als het nodig is ;) Hier mag ik zelfs de nieuwe schuur nou weer nie zo groot bouwen vanwege een heel ouwe en van oud ras appelboom ding. Maar heerlijk dat jullie ook lekker plekkie hebben dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Diesel,

Je schrijft over mensen waarmee je intensief betrokken bent, en ineens zijn ze weg. Dat is mij ook al een aantal malen gebeurd. Het is moeilijk om dat los te laten. Ik denk dan maar dat ze nu hun weg gevonden hebben.

Het is fijn dat sommigen zich af en toe melden, zoals MarQ. Dan weet je tenminste zeker dat het goed gaat.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jan,

Ik kan me zo voorstellen dat je er tegenop ziet om naar je vriend te gaan. Mijn ervaring is dat het alleen maar moeilijker wordt als mensen in het begin niet komen. Ik heb het meegemaakt. Het er alleen maar zíjn is al voldoende.

Deze situatie heb ik al een aantal malen meegemaakt. Nu mijn zusje begonnen aan de chemo en wat het zal worden? Geen idee.

Veel sterkte ermee en zeg gewoon maar dat je niet weet wat je moet zeggen.

Liefs,

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelief,

Inmiddels ben je weer uitgelogd zie ik. Wat een tegenvaller dat je vandaag niet opgenomen kon worden. Misschien daardoor tijd om alles rustig af te ronden? Heb je nog van je coach gehoord hoe het in detox is? De raad om het maar over je heen te laten komen, lijkt me heel zinnig.

Wat goed dat je dit ook met je kindceren besproken hebt. Heel knap, want ik weet dat je er erg tegenop zag. Maandagmorgen alle flessen de deur uit en een nieuwe start!

Moed, wijsheid, kracht en doorzettingsvermogen in overvloed, wens ik je toe!

Lytse.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...