lady jane Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 besteld Smik, heerlijk idee hoor! Hannah/Tina: koester die oudjes maar het zijn mensjes vd dag he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Smikkie, ja zo is het, soms verdrietig maar ook mooi dat ik het kan doen. Ik ben dol op mijn Pa, dat maakt het ook makkelijker om te doen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Jane, precies! Fijn dat je zo goed gaat op je nieuwe stek. En super dat je een sauna hebt gekregen. Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Coco hoi, Ik heb je hernieuwde intro gelezen. Zet hem op en maak de belofte aan jezelf waar. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Goeiemiddag allemaal! Net terug van mijn psych en ik weer helemaal happy! (Ja Smik, die van mij is wél goed en zeurt niet over dingen die vroeger gebeurd zijn.. ) Heb nou toch een gek verhaal: zoonlief en een vriend gingen gisteren samen op stap en bedachten het plan om voor mij als geschenkje een fles wijn mee te nemen (huh, is het m'n zoon soms niet opgevallen dat ik al een paar weken niet drink?? Moet toch wat duidelijker worden naar hem toe...) Maar bij het uitstappen uit de auto van vriend vergat zoonlief die fles. Geeft niet, smste vriend, die breng ik vanavond laat dan wel. Hij moest voetballen bij een zeer bekende Nederlandse voetbalclub. Wat gebeurt er nu: hij moest na afloop van de wedstrijd uitwijken met zijn auto voor 2 eenden en belandde tegen een boom. Godzijdank niks aan de hand met die jongen en voor de dierenvrienden : met die eenden ook niet. Wel auto kaduuk én die fles wijn. O ja, en de boom. De hele auto stonk dus naar de alcohol, dus oom agent geloofde niet dat hij niet had gedronken en vriend moest tot één uur in het ziekenhuis blijven totdat dat uitgezocht was. En idd: hij had niks gedronken, is een topsporter dus kan ook niet. Ben blij dat alles goed voor hem afgelopen is. Maar wat ironisch he, die fles komt dus gelukkig niet bij mij aan. Hij smte nog dat ie een nieuwe zou kopen en heb toen dus maar snel verteld dat ik sinds kort geen wijn drink, geen probleem, ik hoef geen nieuwe, ben allang al blij voor hem dat hij niets mankeert. Dus gelukkig geen wijn in huis, vertrouw mezelf er nog niet mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Goeiemiddag! Dat is geen toeval meer Nancy, dat hoort gewoon zo te lopen. Leuk verhaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Mooi verhaal Nancy. Er rust een engeltje op je schouder. Wel zonde van de boom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Nou, op die van de vriend ook, gelukkig alles goed en ik ga een bloemetje voor hem kopen. Maar vond het zo toevallig, alsof die wijn gewoon niet hier mócht komen. Nou ja, mss een raar verhaal, moest het ff kwijt, misschien ook wel omdat m'n oudste zoon 4 jaar geleden op intensave care heeft gelegen na een auto-ongeluk en dat was behoorlijk traumatisch en ik dus terdege besef dat het voor deze jongen ook anders had kunnen aflopen. Feitelijk gaat het me dus niet om die wijn, heb gewoon even de schrik in mijn benen. Goed dat er engeltjes zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 pieps, ik sluit af...piepers jassen en smikkelen maar.... fijne avond!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 oh en ja, zal ze eerst koken...hihihi...toedels!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 eet ze Lenie en alle anderen, ook ik ga maar 'es koken, voor mij iets magers want ik wil afvallen... Prettige avond nog ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hallo Nancy, Ik weet niet of je me nog leest, maar eet smakelijk. Hier ook een beetje aan het afvallen. Wat een verhaal over die fles wijn. Inderdaad het lijkt of het zo moet zijn. Wel blij dat het met alle betrokkenen goed is afgelopen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Igor, mooi Snoepje, ook nog droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Iedereen is weer druk bezig, dus ik ga ook maar aan het eten. Tot later allemaal en eet smakelijk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 wow gesloopt... merk wel dat ik door medicijnen eerder moe ben. mijn luikjes staan ook steeds op halfdicht of op klappen hi zal we even wennen zijn ppffffff ga zo jongleren met eieren, eerst de kippen maar eens wakker trappen, beetje haat / liefde verhouding laatste tijd, gezien mijn proteine inname oh oh jullie nog plannen? ik slaap in principe al terwijl ik dat schrijf /tik whatever.. be good toine enamn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 zoiets... alles ok spike? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: meiskeLieve snoep Helen kun je niet en lijmen valt te proberen, Ik las dat je het er moeilijk mee hebt, en dat het zolang duurd voor je weer energie hebt laat je er niet door ontmoedigen meisbij mij heeft het wel bijna 2 jaar geduurd,maar ben er nu wel bovenop gekomen,Misschien heb je hier wat aan (ik heb er veel aan gehad)VandaagGisteren is voorbij,morgen moet nog komendus leef ik maar vandaag,ik ben al blij met elke droge dag,want als ik eerlijk zeggen magIk hou van het levenWat gisteren was , en morgen komtDat kan mij heus niet meer rakenIk hou het bij vandaagEn wil daar het beste van makenLieve snoep leef bij de dag Met een lieve knuffff van Meiskequote> dank je meiskeweet je waar ik het meest blij van wordtdat het bij jou wel twee jaar heb geduurddan heb ik tenminste nog hoop.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Snoep GRrrrrrrrrrrrrrr;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: JaapHet stoppen met drinken levert niets opHet schept wel mogelijkheden.Als je een betere conditie wil, zal je moeten bewegenEn leuke dingen gaat ook niet vanzelf. Als niemand je vraagt, dan zal je zelf actie moeten ondernemen.quote> jaap ik zit echt niet zoveel als het misschien lijktik beweeg heel de dag......en doe best veel op een dagmaar het put me gewoon sneller uit dan eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 voldaan is een groot woord hoor maar was een leuke film ik moet ook meer dingen ondernemen normaal deed ik veel meer ...ik heb er gewoon geen zin in kan ook ouderdom zijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 ne even eten..lekker gebakken aardappels..veldsla en een tartaartje...jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ouderdom?????? Snoep nu moet ik toch even lachen hoor:D Ik ben begonnen met joggen s`morgens,had er ook geen barst zin in maar na verloop van tijd als ik het een keer niet deed , begon ik het te missen en kijk zo krijg je meer energie en ik jog nog steeds elke dag, niet meer zo fanatiek als toen maar elke dag nog wel 5 km niet gek voor een 60+ster toch??? Je kunt het ook langzaam opbouwen snoep, en buitenlucht daar knap je van op echt waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Smik Da`s echt balen toch???? Leef met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Wel #@#%$^&*% Smikkie wat is dat beroerd voor je. Kun je hem niet op een of andere manier schadelijk stellen voor psych. schade? God wat vind ik dat erg voor je joh. Ik hoop echt dat je hier gauw overheen bent en weer verder kan gaan kijken naar huizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 smikkie,,bah wat een rot bericht..je was er net zo blij mee maar gelukkig zijn er nog heel veel meer huizen en denk dat daar best wat tussen zit nancy:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden