bolletje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Lenie wat een rotbericht zeg, net nu het zo goed ging. Blijf moed houden hé meis en laat je niet kisten. We blijven adb. Spikie duik maar lekker onder de dekens en houd het warm. Kans dat je er gauw vanaf bent. Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 ;):musicnote: ;):musicnote: ;):musicnote: ;):musicnote: ;):musicnote: ;):musicnote: ;):musicnote: ;):musicnote: ;):musicnote: ;):musicnote: ;):musicnote: ;):musicnote: Zooooooo 12 slingers voor Fleurie... Voor de rest ben ik een klein beetje sprakeloos. Vanaf dag 1 dat je op het forum komt heb ik geweten dat je dit een keer zou lukken, maar nu je het ook daadwerkelijk geflikt hebt, weet ik bijna niet wat ik er over moet zeggen, dit kan ik nog wel bedenken: Ik vind je een KANJER EN BEN ONWIJS TROTS OP JE!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Goeiemorgen allemaal! Anders: van harte , wens je een hele leuke dag toe! :light: Fleurtje: jeetje, een jaar!! Wat goed! :present::present::present: Lenie: wel verdorie, en je was juist zo blij!!! Heel veel sterkte gewenst meis.... Smikkie: ook voor jou een knuffel vanaf hier, wát een pech, hoe is het mogelijk, vraag je je af, zo'n vergissing van zo iemand! Ik hoop dat je je over de teleurstelling heen kunt zetten. En dat je maar snel een ander huis zult vinden. Spike: beterschap gewenst, wat rot, koortsig en al, gelukkig komt Yvonne straks wat sinaasappelsap enz. brengen.. Jan1000: veel succes vandaag, hoop dat je je opdracht binnenhaalt.. Emmaroos: idd, wie is nou die May? En goeiemorgen ook Witte en Coco en Snoepje en Akelei! Akelei, werk ze in je huisje, moet ik eigenlijk ook doen, maar ja..... Hoe gaat het nu met je Snoepje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 En jeeemig wat gebeurd er veel - Madelief, gaaf dat je eindelijk de GIRLPOWER te pakken hebt. - Lenie, sterkte met je ludevedu - akelei kom op doorzetten, ook zonder pillen kan het lukken - Smikkie, ik vind t echt erg voor je dat je zo een prut-rekenaar hebt gehad, niks zo erg als blij gemaakt worden met een dooie mus. -Anders gefeliciteerd - Suikertje kom op he, we rijgen er vandaag weer 1 dag aan vast -Anders gefeliciteerd - Snoepje ik vond het alcoholtechnisch wat tegenvallen dat programma, jij ook? -Yvonne wanneer kom je ook weer is een kijkje nemen op ons draadje? -Albertina ik wil je nog ff zeggen dat ik je berichten echt super vind om te lezen - Hannah ik moest lachen om de blunder.. -spike van harte beterschap Jane wanneer kom je weer????? - en als jij die dit nu leest en denkt waarom sta ik er niet op dan komt dat omdat ik geen zin meer heb. Ik ga dit bericht nu versturen, maar deze is dan voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 quote: [- en als jij die dit nu leest en denkt waarom sta ik er niet op dan komt dat omdat ik geen zin meer heb. Ik ga dit bericht nu versturen, maar deze is dan voor jou:present:quote> Hahaha, Witte, die is leuk, bevrijd je me meteen van een probleem waar ik zelf ook mee zit, maar zó los je dit dus op!! Goed gevonden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Je bent er weer he Coco... Helemaal terug of deeltijd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Goeiemorgen mensen nog niet bijgelezen, maar Fleur een jaar???? :light::rose::):musicnote::light::rose::) :light::rose::):musicnote::light::rose::) :light::rose::):musicnote::light::rose::) :light::rose::):musicnote::light::rose::) :light::rose::):musicnote::light::rose::) :light::rose::):musicnote::light::rose::) :light::rose::):musicnote::light::rose::) :light::rose::):musicnote::light::rose::) :light::rose::):musicnote::light::rose::) :light::rose::):musicnote::light::rose::) :light::rose::):musicnote::light::rose::) :light::rose::):musicnote::light::rose::) das 12 maanden slingers waard, Bellefleur; Belse Blom: kanjer!! gefeliciteerd meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Hier ben ik Witjuuhhhh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ohhhh Fleurtje... Wat ik nog ff wilde vragen. Ik vind het altijd zo mooi om te lezen als mensen een soort van terugblik geven over de periode dat ze gestopt zijn Ik weet niet of je daar zin in hebt, want als je niet wilt is t natuurlijk ook ok maar als je het wilt, lijkt me echt heel leuk want er is nogal wat gebeurd bij jou dit jaar zeg... Daarom vind ik t ook zo knap!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Yesssssssssssss daar is ze!!!!! Eindelijk weer is samen online. Het lijkt wel of je in een ander continent woont nu je geen internet meer hebt Jane. Ik kom je nooit meer tegen. Deze heb je nog tegoed van me, voor in je nieuwe huissie :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: Duurt natuurlijk weer een uur voor ze reageert mevr de alleslezer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Jaaaa Nans We houden m erin he. Anders komt er toch geen einde aan zo een lijstje. Ik vind t zelf nl ook nooit leuk als er een hele lijst staat en ik sta er niet bij hahaha, daarom los ik t maar zo op Wij blij, iedereen blij. Tuurlijk was die roos ook voor jou Coco Hij was voor iedereen die ik was vergeten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 wow, thnx Witte ik zoek er een emmer bij:D ja zonder internet voel ik me wel geamputeerd hoor, gisteren de helpdesk gevraagd en die gaan het uitzoeken, zeggen ze, uiterlijk 7 maart bellen ze terug. leve de ouderwetse service, maar niet online dus (ja zo heten ze ook nog, maar voorlopig blijft online zijn een utopie voor mij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 en voor Fleurtje. En voor iedereen een beetje "magic". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Balen Jane, maar goed je bent er nu dus dan de tijd maar nuttig gebruiken ook Alles goed daar? Heee Koh Gaat t goed met het stoppen met roken? Thanx for the magic Nu maar hopen dat er iets uit komt ook;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Nou ik moet al weer weg, kom nuiet eens bijgelezen, boodschappen wachten en na 12 uur moet ik thuis zijn voor de levering van de sauna; morgen 14 mensen op bezoek voor een housewarming en dan mag er best extra gezogen worden een keertje en geruimd en gebakken en...en..... en........ dag dag fijne dag ADB natuurlijk:D en EDB en RDB en FDB en weer ADB (Aagje de Baas) bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Heee Witte.. Tja, stoppen met roken heb ik maar één keer gedaan, vorige week. Die eerste niet opsteken is soms nog wel even worstelen, maar het gaat al wat makkelijker worden.. Maar jeetje zeg, wat zijn er veel momentjes en situaties waarin ik even zo'n peukie opstak. Wat heb ik veel momentjes waarin ik me het liefst even verschuil in een rookwolk.. Maar waarom eigenlijk?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 A H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Jaloers, Hannah?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Of bang dat je besmet raakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 hahaha Hannah Je bent weer grappig!!!! Misschien omdat je er verslaafd aan was Koh?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Nou, ik denk niet die die zwarte kousendragers met mij vergeleken willen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Bén, Witte. Ik bén verslaafd. Nu bezig om me aan de ketenen van verslaving te ontworstelen door mét verslaving maar zónder gebruiken een prettig leven op te bouwen. En een rokje en zwarte panty's zullen mij daar niet bij helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ja das waar idd Je blijft natuurlijk je hele leven verslaafd Naar vooruitzicht steeds als ik daar aan denk. Maar niet over nadenken dan Gewoon per dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Fleurtje, geweldig gedaan, gefelicitados Hannah, ik ben ook een hele erge geheelonthouder Roken bah drinken bah Vandaag vrij. Ze proberen me van het werk te bellen zie ik, maar ik neem lekker niet op. Vrij is vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden