Josje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Ha Jopie, heb ik iets gemist? Moet je je huis uit? Ik weet dat het onlangs speelde, maar is het nu concreet? Ik ben weer opnieuw begonnen in The Secret. Ik geloof echt dat het werkt. 9 van de 10 keer heb ik een gratis parkeerplaats in de binnenstad als ik me daarop concentreer en het gewoon verwacht. De werking van de aantrekkingskracht, mooi gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 klopt wijfie we doen eerst eve chill vandaag en dan zien we wel.. zo hehe huhu haha. lekker getraind lekker aan de salade, zou verboden moeten worden, wat een ellende. doe er wel een flinke klodder mayo over ohohoh. mailtje teruggestuurd via facebook naar betreffende en zie wel niets voor mij die dingen, maar voor alles een eerse keer, toch? medicatie wordt verdubbeld, tis dus officieel, ben knettergek hi blijkt zo te horen, medicatie moet opgebouwd worden enzo. heel goed gesprek gehad, voelde goed en volgende week weer bij de psych, die zal wel denken, lost case, geen eer aan te behalen. moet nu doorzetten met dit soort dingen en rust creeren, zo belangrijk in mijn geval gedag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 jopie...! lees altijd met aandacht je berichtjes en wordt er altijd wijzer van. soms valt het kwartje veel later, maar dat jeukt niet.. wat je zegt, zolang ik maar niet zuip en in mijn geval niet "te" vrolijk of rustig worden, want oefff. oppassen dan.. hoop dat je snel leuk huisje vind, hier hoef je niet te zoeken. leuk twee kamer appartementje ruim anderhalf..brrrrrr., was nog duurder. ok speeldjes zoeken..en richting douche, wordt. oohohoo:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 middag Pieps... man man man wat is het koud...en wat een bagger weer zeg. nou ja de hond heeft haar grote ronde gehad.. nu een bak koffie en terug lezen...straks om een boodschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Juist BamBam, dat bedoel ik Ik voel nu iets van binnenuit en ik geloof (me te herinneren), dat ik dit nog niet eerder had. Ik wilde wakker worden, maar hoe???? Ja, het gewoon doen.... Waar zat die klik? Hoe diep moet ik in de ellende zakken? Er is iets aangetikt in me, het zat er al, maar het was 'wachten' op YES! Iets heel sterks van binnenuit, zo voel ik het, dat zo graag wil leven. Het leven is vol, daar is niets voor nodig. Zonde om dat te verdoven. En natuurlijk, ik weet, het is heus niet plots allemaal jodelahietie en ook weet ik dat 2 weken minimaal zijn. Eigenlijk doet tijd er ook niet zoveel toe, dat kan ook weer een valkuil zijn. Er is geen streven. Ik wil gelukkig zijn en dan heb ik het niet over 1 moment van bijv 10 euro gewonnen te hebben, maar gelukkig vanuit mijn essentie. En ik ben gelukkig. Ik voel me vrij, vrij omdat het op dit moment geen kwestie meer is van iets 'moeten' laten. Ik hoef niets te doen en ik hoef niets te laten. Ik moet er niet eens aan denken om nu te drinken en me niet meer bewust te zijn van alle dingen om me heen. Mooi en lelijk, goed en slecht. Ik wil mijn energie niet meer in een bodemloze put laten lopen. Vandaag in ieder geval niet, maar er moet wel heel wat gebeuren, een acuut geheugenverlies bijv, mocht ik morgen wel gaan drinken. Thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 boodschappen doen...toedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gayes Gaar Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Goedemiddag allemaal! Ik meld me even, m'n eerste 3 alcoholloze dagen zitten erop. Dat is voor mij geen prestatie, want ik ben wel vaker een weekje gestopt ... mijn uitdaging komt pas volgende week en de weken daarop en dan zal ik jullie nog vaak genoeg nodig hebben denk ik. Ik ben blij dat ik op dit moment geen klussen heb (freelancer), want ik kom nog echt slecht op gang 's ochtends, wel voor het eerst weer een nacht van 7 uur lekker geslapen, dus dat begint er toch op te lijken! @Tuvalu... heb je zelf het idee dat je te veel met 'niet-drinken' bezig bent dan? Kom anders alleen hier, als je het even lastig hebt? Het is jouw lijf, dus jij moet toch doen wat goed voelt. In ieder geval gefeliciteerd met je twee weken... @Mick.. hoi! Ook al twee weken zonder, hartstikke goed hoor ! En die 'innerlijke' knop die omgaat, herken ik van toen ik stopte met roken; ik vond het al jaren een slechte gewoonte, had al diverse mislukte stoppogingen achter de rug en op een dag was het gewoon KLAAR... FINITO; Alsof je hele systeem besluit dat het genoeg is, OVER en UIT. Nooit meer gerookt daarna en dat viel me erg mee. @Jopie .. that's the spirit !! Geniet van deze dag allemaal en laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 GG: door wat mijn zoon gisteren zei (hij kan heel overtuigend overkomen) was ik even aan het twijfelen. Maar ik merk dat ik de hulp van iedereen nodig heb! En dat het me bij de les houdt, dus ik ga gewoon naar de AA, de Maliebaan, psychiater en forum. Mick: hahahah, Tuvalalalala is ook een leuke naam, en het was niet mijn broer, maar mijn zoon Vanmorgen dus naar de voorzorgsgroep Maliebaan geweest, en ik heb er veel aan. Iedereen veel moed en eer toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 @gay: Ik ben gestopt met vechten. Dit klinkt negatief, maar bedoel ik natuurlijk positief. Ik denk, of misschien, ben jij toen ook zo gestopt met roken. Ohhhh, en dat slapen he, zo lekker! 's Avonds alweer zin in de ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Hahaha, ik bedoel Gayes. Ik geloof dat ik opnieuw moet leren lezen. Jaja, ook Tuvalu, je zoon, ok ok... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 gister een verjaardag gehad en bewust voor de middag gekozen om op bezoek te gaan omdat er dan nog geen alcohol wordt geschonken , niet dat ik dan zou zwichten maar wel trek kunnen krijgen en dat is altijd even een vervelend gevoel . ik zie ook een aantal nieuwe op het forum en zou tegen ze willen zeggen probeer echt vol te houden zeker in het begin want het leven houd echt niet op zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Ah, Wijfie, vandaar dat ik je niet herken. Hoe zag je er voorheen uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
break Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 ook goedemiddag mensen , echt super dat ik weer op het forum zit ... ik ben nu vanaf maandagochtend nuchter .das nog niet zo heel lang ,maar het voelt wel goed ,ook voor mij is het niet zo moeilijk om een tijdje te stoppen ,maar na een tijdje begint de verveling toe te slaan ,of kom ik weer in een situatie waarin ik de verleiding niet kan weerstaan en daarna gaat meestal weer falikant fout en ik ben dat zo beu .ik hoop op wat steun en ik hoop ook dat ik steun kan geven .want dat is net zo belangrijk grtz break Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Break, take a break. Eens zijn we allemaal de eerste week ingegaan. Met wat hulp van het forum, kan het slagen. Je bent niet anders en vele gingen je voor. Succes. 2009 zie ik. Het roept geen herrinnering op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
may Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Even een vraagje tussen door,voor mij nu de derde dag zonder alc gaat best goed ipv wijn aan de thee maar ik heb het al 3 dagen heel erg koud en vanaf vandaag hoofdpijn Had gelezen dat je erg zou kunnen gaan zweten maar voor mij dus ijspegels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 zoiets.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 May je lichaam is aan het ontgiften en dat kost energie. extra vest aan en jezelf lekker verwennen met wat fijngesneden gember in je thee, dat verwarmt. Als je yerba maté even googlet en het spreekt je aan; mij helpt dit nog geregeld, het versnelt het ontgiftingsproces en geeft extra energie. Volhouden nu hoor, dan hoef je er niet weer doorheen en het gaat snel weer bergopwaarts. Het is nu ook guur en waterkoud, dus niet alles komt door ontwenning:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 boring boring boring boring blehhhhhhhhhhhhhhhhhhh moest ik even kwijt, was dit of een muurtje och och Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 dag borr welkom:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
may Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Jane4 ja yerba maté ken ik van het forum hier en heb het geprobeerd maar vind het niet lekker ik drink wel kefir ja ja ook hier van het forum maak het ook zelf en vind het heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gayes Gaar Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Hee May, Ik heb het ook koud hoor, op m'n 4e dag! Lekker aan het detoxen dus. Ik drink ook gemberthee, sport veel en ga 's avonds een uur in een lekker warm bad liggen voor ik naar bed ga. Oooh ooh ooh... wat zal ik een slanke den worden zeg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 nou ja hoe zal ik eens beginnen ben toin neman breng u de waarheid bied u het eeuwige leven heb alleen u ziel nodig lucifer http://youtu.be/Ia1UjNBK_3Y Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 May de yerba drink je ook niet om het lekkere maar om wat het doet voor je; ik doe er zoethoutthee en gember bij dan smaakt het best goed, maar echt lekker vind ik het zelf ook niet, dus ik drink hetb alleen als ik me niet goed voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden