Spring naar bijdragen

woensdag 7 eeuuuhhh (alweer) MAART ja die maand in bijna voorjaar:).


Diesel

Aanbevolen berichten

Ha Jopie, heb ik iets gemist? Moet je je huis uit? Ik weet dat het onlangs speelde, maar is het nu concreet?

Ik ben weer opnieuw begonnen in The Secret. Ik geloof echt dat het werkt. 9 van de 10 keer heb ik een gratis parkeerplaats in de binnenstad als ik me daarop concentreer en het gewoon verwacht. De werking van de aantrekkingskracht, mooi gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 232
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

klopt wijfie

we doen eerst eve chill

vandaag en dan zien we wel..

:present:

zo hehe huhu haha.

lekker getraind

lekker aan de salade, zou

verboden moeten worden,

wat een ellende.

doe er wel een flinke klodder

mayo over ohohoh.

mailtje teruggestuurd via facebook

naar betreffende en zie wel

niets voor mij die dingen, maar

voor alles een eerse keer, toch?

medicatie wordt verdubbeld, tis

dus officieel, ben knettergek hi

blijkt zo te horen, medicatie moet

opgebouwd worden enzo.

heel goed gesprek gehad, voelde

goed en volgende week weer

bij de psych, die zal wel denken,

lost case, geen eer aan te behalen.

moet nu doorzetten met dit soort

dingen en rust creeren, zo belangrijk

in mijn geval

gedag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jopie...!

lees altijd met aandacht je berichtjes

en wordt er altijd wijzer van.

soms valt het kwartje veel later,

maar dat jeukt niet..

wat je zegt, zolang ik maar niet

zuip en in mijn geval niet "te"

vrolijk of rustig worden,

want oefff. oppassen dan..

hoop dat je snel leuk huisje vind,

hier hoef je niet te zoeken.

leuk twee kamer appartementje

ruim anderhalf..brrrrrr., was nog

duurder.

ok speeldjes zoeken..en richting

douche, wordt. oohohoo:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist BamBam, dat bedoel ik ;)

Ik voel nu iets van binnenuit en ik geloof (me te herinneren), dat ik dit nog niet eerder had. Ik wilde wakker worden, maar hoe???? Ja, het gewoon doen.... Waar zat die klik? Hoe diep moet ik in de ellende zakken?

Er is iets aangetikt in me, het zat er al, maar het was 'wachten' op YES! Iets heel sterks van binnenuit, zo voel ik het, dat zo graag wil leven. Het leven is vol, daar is niets voor nodig. Zonde om dat te verdoven. En natuurlijk, ik weet, het is heus niet plots allemaal jodelahietie en ook weet ik dat 2 weken minimaal zijn. Eigenlijk doet tijd er ook niet zoveel toe, dat kan ook weer een valkuil zijn. Er is geen streven. Ik wil gelukkig zijn en dan heb ik het niet over 1 moment van bijv 10 euro gewonnen te hebben, maar gelukkig vanuit mijn essentie. En ik ben gelukkig. Ik voel me vrij, vrij omdat het op dit moment geen kwestie meer is van iets 'moeten' laten. Ik hoef niets te doen en ik hoef niets te laten. Ik moet er niet eens aan denken om nu te drinken en me niet meer bewust te zijn van alle dingen om me heen. Mooi en lelijk, goed en slecht. Ik wil mijn energie niet meer in een bodemloze put laten lopen. Vandaag in ieder geval niet, maar er moet wel heel wat gebeuren, een acuut geheugenverlies bijv, mocht ik morgen wel gaan drinken.

Thanx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal!

Ik meld me even, m'n eerste 3 alcoholloze dagen zitten erop. Dat is voor mij geen prestatie, want ik ben wel vaker een weekje gestopt ... mijn uitdaging komt pas volgende week en de weken daarop en dan zal ik jullie nog vaak genoeg nodig hebben denk ik.

Ik ben blij dat ik op dit moment geen klussen heb (freelancer), want ik kom nog echt slecht op gang 's ochtends, wel voor het eerst weer een nacht van 7 uur lekker geslapen, dus dat begint er toch op te lijken!

@Tuvalu... heb je zelf het idee dat je te veel met 'niet-drinken' bezig bent dan? Kom anders alleen hier, als je het even lastig hebt? Het is jouw lijf, dus jij moet toch doen wat goed voelt. In ieder geval gefeliciteerd met je twee weken...

@Mick.. hoi! Ook al twee weken zonder, hartstikke goed hoor ! En die 'innerlijke' knop die omgaat, herken ik van toen ik stopte met roken; ik vond het al jaren een slechte gewoonte, had al diverse mislukte stoppogingen achter de rug en op een dag was het gewoon KLAAR... FINITO; Alsof je hele systeem besluit dat het genoeg is, OVER en UIT. Nooit meer gerookt daarna en dat viel me erg mee.

@Jopie :).. that's the spirit !!

Geniet van deze dag allemaal en laterssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GG: door wat mijn zoon gisteren zei (hij kan heel overtuigend overkomen) was ik even aan het twijfelen.

Maar ik merk dat ik de hulp van iedereen nodig heb! En dat het me bij de les houdt, dus ik ga gewoon naar de AA, de Maliebaan, psychiater en forum.

Mick: hahahah, Tuvalalalala is ook een leuke naam, en het was niet mijn broer, maar mijn zoon :D

Vanmorgen dus naar de voorzorgsgroep Maliebaan geweest, en ik heb er veel aan.

Iedereen veel moed en eer toegewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@gay: Ik ben gestopt met vechten. Dit klinkt negatief, maar bedoel ik natuurlijk positief. Ik denk, of misschien, ben jij toen ook zo gestopt met roken.

Ohhhh, en dat slapen he, zo lekker! 's Avonds alweer zin in de ochtend :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gister een verjaardag gehad en bewust voor de

middag gekozen om op bezoek te gaan omdat er dan

nog geen alcohol wordt geschonken , niet dat ik dan

zou zwichten maar wel trek kunnen krijgen en dat

is altijd even een vervelend gevoel .

ik zie ook een aantal nieuwe op het forum en

zou tegen ze willen zeggen probeer echt

vol te houden zeker in het begin want

het leven houd echt niet op zonder alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook goedemiddag mensen ,

echt super dat ik weer op het forum zit ...

ik ben nu vanaf maandagochtend nuchter .das nog niet zo heel lang ,maar het voelt wel goed :),ook voor mij is het niet zo moeilijk om een tijdje te stoppen ,maar na een tijdje begint de verveling toe te slaan ,of kom ik weer in een situatie waarin ik de verleiding niet kan weerstaan en daarna gaat meestal weer falikant fout en ik ben dat zo beu .ik hoop op wat steun en ik hoop ook dat ik steun kan geven .want dat is net zo belangrijk

grtz break

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een vraagje tussen door,voor mij nu de derde dag zonder alc

gaat best goed ipv wijn aan de thee maar ik heb het al 3 dagen heel erg koud

en vanaf vandaag hoofdpijn

Had gelezen dat je erg zou kunnen gaan zweten

maar voor mij dus ijspegels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

May je lichaam is aan het ontgiften en dat kost energie.

extra vest aan en jezelf lekker verwennen met wat fijngesneden gember in je thee, dat verwarmt. Als je yerba maté even googlet en het spreekt je aan; mij helpt dit nog geregeld, het versnelt het ontgiftingsproces en geeft extra energie.

Volhouden nu hoor, dan hoef je er niet weer doorheen en het gaat snel weer bergopwaarts.

Het is nu ook guur en waterkoud, dus niet alles komt door ontwenning:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...