Spring naar bijdragen

woensdag 14 maart


igor

Aanbevolen berichten

goedemorgen allen ~

snoepje, wat naar dat je je zo slecht voelt !

Kun je verzorging voor je regelen zolang de bijwerkingen evt. duren als je wel door zou gaan met slikken?

Het zijn écht start-bijwerkingen die snel weer over zullen gaan joh.

Mijn apotheker zei eens 'hoe meer bijwerkingen, hoe groter effect dat je kunt verwachten'

Ik zit fris op het werk, dag met achterstallig werk op het buro..radio aan en koffie erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 242
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, koffietje en Under Pressure als achtergrondmuziek. Ik denk dat ik de laatste maand een beetje overmoedig was in het opnemen van taken allerhande, nu weer wat rustiger aan.

Seffens naar pa toe, die zijn heup gebroken heeft. Niet levensbedreigend, maar voor hem toch wel zeer vervelend gezien hij alleen woont.

Fijne dag allen, en sterkte indien dat van toepassing is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jopie

ben ook echt niet kinderachtig..lijkt nu wel zo

het werkt ook maar bij 1 op de drie mensen

en die bijwerkingen gaan niet allemaal weg hoor marije

nee dit voelt niet goed

de meeste ervaringen van mensen die ik heb gelezen

klagen allemaal over die bij werkingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lien2206
goedemorgen, van harte voor degene die het al zo lang volhouden!!! ik kom er ook aan!!
straks sporten en dan weer de kinderen oppikken van school en ff helpen op school, altijd leuk
fijne dag allemaal

dagpact
lien2206
mariam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: fleurtje
Snoepje, ik kan jou zoooooooooooo aan. Vooral nu :)
Sha breek ik doormidden. Krak..HA.

*karatémove* tjieeejaaa, hak hak

Verzorg jezelf dropje
:sun:

hieeejoooeee, sjak sjak
quote>


jij bent echt niet aardig meer......snik snik
wacht maar tot het uit gewerkt is
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
Originally posted by: fleurtje
Snoepje, ik kan jou zoooooooooooo aan. Vooral nu :)
Sha breek ik doormidden. Krak..HA.

*karatémove* tjieeejaaa, hak hak

Verzorg jezelf dropje
:sun:

hieeejoooeee, sjak sjak
quote>


jij bent echt niet aardig meer......snik snik
wacht maar tot het uit gewerkt isquote>




Net alsof je me dan aan kan. HUH?! You wish
Dikke kus
:sun:
Nu weg maar ik volg je wel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woensdagochtend, als ik kijk naar alle berichtjes dan ben ik een beetje laat. Heb niet alles kunnen lezen. Gisteren was een goede dag. Mijn teller staat op 2 adb-dagen. Voel me goed. Goed geslapen, toch nog een paar keer wakker geweest. Hoe is dat bij jullie, het slaappatroon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Jop. ik ga opletten. Heb je vannacht een beetje kunnen pitten nu je een besluit genomen hebt te verhuizen?

Snoepie gewoon doen wat je denkt dat je moet doen. Het lichaam geeft vaak zelf aan wat wel of niet goed is.

Net heb ik het C.Z. gebeld en krijg, omdat ik aanv. verzekerd ben, 75 procent van de tandartskosten vergoed.

Ze vertelde dat het C.Z. alles terug gedraaid heeft.

Spikie jij was toch ook naar de tandarts geweest?

Ik heb een goed gevoel nu ik, en gisteren mijn abonnement opgezegd heb, en nu het C.Z. gebeld heb. Stelde het toch een beetje uit.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Jen, wat jammer dat je jezelf zo veroordeelt. Je hebt het al niet makkelijk door je verslaving en dan ga je jezelf nog eens extra de grond in boren?? Probeer jezelf te zien als een goed en fijn mens met een probleem in plaats van een zondaar.

Want het woord zegt het al, zondaar: diep van binnen zit de zon daar! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Drakie. Zondag was het druk je had er eigenlijk bij moeten zijn. Kon je je dieren gratis laten onderzoeken door onze dierenarts. Maar ja het is zo'n roteind rijden hé?

Maar we hebben best veel verkocht aan dieren. Twee honden, (heel fijn want dat loopt vaak niet zo geweldig) en ja een hoop katten, dus het was geslaagd.:)

Nienekuuuuuuuuu:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik val ook weer even binnen. Heb een beetje afstand genomen van het forum omdat ik heel veel te doen heb en ook veel aan mijn hoofd heb. Werk, vereniging, relatie, klussen, cursus en overig sociaal leven.

Wel af en toe gelezen natuurlijk.

Ik moet zeggen, het geeft wel wat rust want ik ben dan toch ook bezig met alles wat er hier gebeurt met iedereen. Is een beetje veel soms.

Desalniettemin, met mij gaat het goed - geen rare uitspattingen meer gehad en still going strong.

Degenen hier met een nieuw huis, al dan niet voor zichzelf, van harte gefeliciteerd.

Alle beroerden, zieken en anderszins niet lekker in het vel zittenden heel veel sterkte vandaag. Aan de dappere strijders ook voor vandaag een heldere blije dag gewenst.

Speciaal aan Snoep, ga niet aan jezelf voorbij, bel je HA, want dit klinkt wel erg heftig.

Van mij voor allemaal een bosje:present::present::present:.

En vanavond ga ik een kunstwerk afmaken van jewelste - hoop ik:)

Vorige week had ik mijn werk verziekt omdat ik de aanwijzingen van onze schildersgoeroe op heb gevolgd (alweer) en mijn werk dus niet werd wat het had moeten worden.

Wat was ik nijdig terug in de auto, oeff. Niet op de les natuurlijk, niks laten merken.

Ook wil ik zeggen dat ik veel leer hier. Bezinning, naar binnen kijken vooral, wat gebeurt er en waarom reageer je zo?

Is al weer een lange posting.

Groet en later,

Travel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Travel... vanavond dus he?

En dus niet meer luisteren naar die goeroe dan:D

Ik heb zooooo'n trek in chips, van die gewone, heel gewone zoute chips...

Had ik gisteravond al en heb er nu ook al de hele ochtend trek in.

Tis maar goed dat ik ze niet in huis heb, want de zak was opengegaan.

Nu richting werk en maar met de ogen dicht langs de snoepautomaat lopen... zitten van die leuke kleine zakjes in:P

Luitjes, maak er wat moois van vandaag..

Laterrrrrrr

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gaby
Suiker, bij AA zeggen ''ze'' dat je na 3 maanden pas echt een beetje nuchter begint te worden, ik heb ooit eens 3 maanden niet gedronken, en klopt het wat AA zegt? Als je niet wilt antwoorden is het ook oke hoor, ben ook gewoon aagje.
Sterkte en fijne dag allen!quote>


hee Gaby, er bestaan zoiets als risico-tijden, na de eerste twaalf dagen, de eerste zes weken en ook bij de 90 dagen is de kans op terugval het grootst, eveneens na ongeveer 9 tot 12 maanden. Na een jaar wordt dat een schommelbeweging.

De kunst is om naast geen drank meer ook andere dingen in je leven te veranderen. Doe je dat niet dan heb je waarschijnlijk nog een rotleven alleen zonder drank (met alle respect voor ieders leven natuurlijk, het is geen oordeel, in mijn geval was dat zo)

Tijdens je alcoholische tijd heb je bepaald gedrag aangeleerd, waarschijnlijk leugens geleefd door je gebruik en je sociale leven, én je eigen lieve zelf verwaarloosd. Daarin zit de winst als je je daartoe kan zetten. Hoop dat je hier iets aan hebt...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja.

ik herken nu een situatie die ik normaliter zou ingaan zonder twijfel

ben nu nog op het werk, zit met een lastige acute situatie te worstelen die spanning geeft.

Denk dus nu al aan een glas witte wijn vanmiddag terwijl kinderen lekker spelen, om mee te ontspannen. Ik baal er nu zelfs van dat ik mezelf dat ontzeg.

:$ jeetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...