Spring naar bijdragen

woensdag 14 maart


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 242
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieffie, hoef je mij niet voor te bedanken hoor, jij bent degene die het doet ;), o en was me wel opgevallen dat je het zelfs niet meer over je ruiten hebt gehad sinds vorig jaar ;) hoe zit dat nou ermee ? he he he laat ik ook weer eens Aagje spelen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst even een slinger voor Sha en Suiker (sorry Suiker, je komt er niet onderuit;))

:heart::rose::sun::):musicnote::light::heart::rose::sun::):musicnote::light::heart::rose::sun::):musicnote::light::heart::rose::sun::):musicnote::light::heart::rose::sun::):musicnote::light::heart::rose::sun::):musicnote::light::heart:

En natuurlijk een boeketje voor op de tafel:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne
Snoep, dat zijn dus echt zware.
Hoop dat je je snel wat makkelijker voelt eronder.
Maar... helpen ze tegen de pijn, want dat is natuurlijk wel heel belangrijk..quote>


nee von..moeten twee weken inwerken...moet volgende week bellen hoe het gaat...maar ik heb totaal geen reactie vermogen meer.....mag ook twee weken geen auto rijden meer ...nou dat snap ik nu wel..denk dat ik de straat nog geen eens uit kom
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjah Vonnn, zou wel erg zijn dat je zo'n last van bijverschijnsellen hebt van die pillen en dan........ zouden ze niet helpen Maar dan moet je wel eerst het doosje leegmaken hoor Snoep, want kindertjes in de 3e wereld zouden..............

Maar soms moet een lichaaam zo aan een medicijn wennen, blijft een raar gegeven hoor, oja en heel vervelend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
Originally posted by: Diesel
Originally posted by: snoepje
mijn lieve sha vier maanden droog:sun::present::heart:


;quote>


Ons , Snoepje ONS lieve Sha ;)quote>


NEEEEEEE....ze is van MIJN:devil:quote>


pfff lekker niet hebbert, daarom hebben ze jou ook van die zware tabletjes gegeven anders waren we haar dadelijk helemaal kwijt. Jij anders zo met de auto de straat uit en haar opgehaald en dan........dus mooi niet, onze Sha :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Originally posted by: snoepje
Originally posted by: Diesel
Originally posted by: snoepje
mijn lieve sha vier maanden droog:sun::present::heart:


;quote>


Ons , Snoepje ONS lieve Sha ;)quote>


NEEEEEEE....ze is van MIJN:devil:quote>


pfff lekker niet hebbert, daarom hebben ze jou ook van die zware tabletjes gegeven anders waren we haar dadelijk helemaal kwijt. Jij anders zo met de auto de straat uit en haar opgehaald en dan........dus mooi niet, onze Sha :Pquote>


denk maar wat je denken wilt..ik weet wel beter;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...