ArchieB Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Stap 2 van de aa geeft soelaas Marije, je kan niets veranderen aan de lastige situatie, je kan em wel accepteren. Jammer dat je dit direct koppelt aan het nemen van een glas witte wijn. Heb je al gewerkt met 'de hogere macht'' die je door dit soort situaties heen kan leiden? Als je op hetzelfde moment als het moeilijk is realiseert dat je er niets aan kan veranderen zou je dat kunnen helpen het niet zo erg te vinden en heb je ook minder snel de behoefte aan een wijntje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 zo auto weer in nieuwstaat. was nog wel bbrrrrr koud. vanmiddag weer trainen zo even koffie drinken met overbuurvrouw ( ja diegene die mijn broer af en toe verwend hi) nog nooit in mijn leven zo sociaal geweest, praten over niets, zonder enige inhoud, tsja hoort erbij, niet alles hoeft diepzinnig of erg betekenisvol te zijn. hoe is het met jullie? vanavond shoarma, heerlijk met eigen gemaakt sausje en paprika prei, ijsbergsla...broodje uit oven. fijne dag en alle goeds ouwe zeikerds...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ArchieB Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Tsja, dat is bij zo veel mensen al zo vaak voorgekomen dat ze dat maar eens zijn gaan onderzoeken... Dus het gaat ook over jou. Hoe het komt? Geen flauw idee maar als ik naar mezelf kijk dan klopt het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Hoi Jopie, Ik begrijp uit je verhalen dat je gaat wonen in een grote "kale" bedrijfsruimte. Misschien is het een idee (ik weet niet of het door de deur past) om een oud caravannetje of zo in die ruimte neer te zetten. Dan heb je een plek waar je je in behaaglijke warmte kan terugtrekken en hoef je niet die hele ruimte warm te stoken. Want de winter is nu wel officieel bijna voorbij (20 maart, 6.14 uur), maar de eigenschap van cyclussen is dat, als iets voorbij is, het in de verte ook weer voor de deur staat. Als trouwens een caravan niet door de deur past, zou je nog een soort van tuinhuisje of zo (als bouwpakket) kunnen overwegen. Zomaar even wat meedenkerij.. Ben blij dat je in elk geval iets gevonden hebt. Ga goed, mevrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Werd wakker door een AARDBEVING! Echt! Op het nieuws en door de dingeskes van het hotel zeiden ze dat het een kleintje was dus dan zal dat wel. Ok, verder slapen dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Dag mensen, Ik vlieg even in en uit. Nina, aardbeving was hier op het nieuws, kracht 6, niet teveel schade. Geen vergelijking met vorig jaar. Dit alles onder voorbehoud, dat het nieuws hier correct is natuurlijk! Sterkte ermee. Ik kwam alleen een boekentip van Marije ophalen, omdat ik nu naar de bibliotheek ga. Niets terug kunnen lezen. Tot vanavond. Een goede dag voor iedereen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 krijg ik net weer een brief..per fietskoerier dat ik vrijdag bij de sociale dienst moet komen voor een gesprek over de rechtmatigheid van mijn uitkering daar wordt ik helemaal zenuwachtig van... iemand ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Jopie, wel even op de hoogte letten, hè? Je hebt garagedeuren en je hebt garagedeuren.. Caravannetje is al gauw tweeeëneenhalve meter hoog.. en demonteren en weer opbouwen is niet zomaar effies gedaan.. áls dat al kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Snoepje, als je uitkering rechtmatig is, waar ben je dan zenuwachtig voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Ik heb geen ervaring met uitkeringen, maar wel met me zenuwachtig maken om dingen die ik al helemaal ga invullen, terwijl het vaak maar om simpele, routinematige dingetjes gaat, zoals bijvoorbeeld controle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 vind het geen fijne mensen die daar werken.. voel me altijd zo bezwaard daar...kan het niet goed uitleggen maar voel me net een klein kind die zichzelf moet verdedigen als ik uit leg wat ik mankeer..geloven ze je gewoon domweg niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 weer valt vies tegen. morgen beter... iemand nog iets leuks te vertellen? geknapte borsten wordt ik niet echt warm van moet ik zeggen oeffff... eten jullie vanavond? fijne middag be good toineneman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 klopt snoepje. ligt vaak veels teveel druk op dat soort gesprekken met vaak onkundige mensen die de ballen verstand er niet van hebben. iemand meenemen die jouw situatie goed begrijpt is een optie. mocht je dichtklappen of ondergesneeuwd worden kan diegene aanvullen of invallen, in ieder geval tot steun zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Zo voel JIJ dat, Snoepje. Het zijn misschien heel aardige mensen die beroepsmatig ongelovig moeten kijken. Maar als jij recht hebt op een uitkering, heb je recht op een uitkering. Je komt daar niet om te bedelen maar om je recht te halen.. toch? Je hoeft je niet te verdedigen, je moet misschien alleen wat uitleggen.. Ook zij zijn niet helderziend.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Ik herken dat wel snoepje Ik heb een tijdje een bijstandsuitkering gehad en dat mens was echt een kreng. Deed de hele tijd alsof ik lui was, niets wou doen me aanstelde en probeerde non-stop dingen te vinden waarop ze me de uitkering uit kon schoppen. Uiteindelijk was dat haar gelukt en moest ik verplicht 3 maanden in een sociale werkplaats gaan werken tussen de gehandicapten, schroefjes in contactdozen drukken.. Daarna bleek de fout toch bij hen te liggen, "gelukkig" heb ik nu een wajong uitkering, die mensen doen niet moeilijk als je niet kunt werken... alleen werk ik nu wel..en dan word het juist lastig.. financieel zit ik beter als ik niet werk..ma ja..Dat wil ik niet Ik wantrouw ze iig ook... Je bent er een nummertje, geen mens Hoop dat er niks aan de hand is en per toeval een meelevend persoon treft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Ik heb zometeen trouwens een gesprek met een psycotherapeut.. Ik snap alleen totaal niet waar die man met me naartoe wil.. Alles wat hij zegt klinkt als vaag onsamenhangend gewauwel.. Hij heeft duidelijk veel gestudeerd...maar ik weet het niet. Ik zou er heen gaan om te werken on een dwang/angstprobleem...en de alcohol.. Dat laatste word niet echt besproken..en zijn opdrachten zijn vaag... Sta stil bij het moment dat je jezelf voorneemt iets te kunnen gaan doen.. Nou ja..sorrie..vaag berichtje zo..maar snap het zelf ook niet Geeft me wel weer het gevoel dat ik mijn problemen het beste helemaal alleen op kan lossen want hier heb ik ook niks aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 de laatste keer werden me lichamelijke klachten zo van tafel geveegd moest met bewijzen komen ha geeft niks mee ..mag hij niet doen hij zegt dat ze me dan door moeten sturen naar een arts van hun kan vandaag niet op woorden komen en daar mag hij het dossier van wel aan geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 ik ga altijd zitten janken..kan er niks aan doen ben daar zwak in neem me voor om niet onder te laten sneeuwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 pff Ik houd niet van therapeutentaal.. Ga toch maar eens kijken wat het vandaag word..en anders ga ik wel naar iets anders op zoek.. Hou niet van vaag gedoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 akelei..ik woon in nederland..lijk ik op een belg dan;) niet wakker liggen hahahaha...nou doe ik dat normaal al..dus nu helemaal maar ga me eigen helemaal voor bereiden en laat me niet meer als een klein kind behandelen change..succes bij de psycholoog moet er eigenlijk ook heen..maar als ik jou zo hoor het gaat de laatste tijd best wel goed met me en die man kan het verleden toch niet meer oplossen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 zit ik hier helemaal alleen in me uppie..gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 ik ben er ook weer! net trap geschuurd, ben helemaal geshaked! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 dat zijn van die lekkere klusjes ..maar niet heus maar je bent tenminste wel bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Even iedereen gedag zeggen en sterkte wensen. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden