Spring naar bijdragen

Donderdag 22 maart


Esperanza

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 180
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha, bij de make-up. Die is leuk.

Vorig jaar, voor de bruiloft van me zus mn wenkbrauwen laten bijknippen, met de heggeschaar. En laten verven.

Fran schrok zich wild toen ze me zag.....en niet van enthousiasme.

Ik ben............47 jaar! Hoeraaaaaaa.

Ben weg. Doeiiiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, het is inderdaag mooi weer, zo mag wel blijven tot de winter weer komt. Vanmiddag met mijn moeder de stad in, heb er zin in, maar vind het ook spannend, ga alles vertellen, van mijn 'fijne' relatie met de drank en dat ik overspannen ben!!! leuk hoor

ben heel benieuwd hoe ze reageert!

Ga ook beginnen met eennieuwe cursus, heb er zo'n zin in!!! eindelijk iets wat ik leuk vind, na jaren van tegen een boekhoudcursus aan te hikken!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pedagogiek en onderwijskunde!! dus ja iets heel anders, hahah, is ook mijn opleiding geweest, maar werk nu op de administratie van ons eigenbedrijf, maar ik krijg de stof er maar niet door van de boekhouding, ligt al 7 jaar voor mijn neus!!! pff demotieverend!!! dus nu weer even wat leuks gaan doen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn te horen Spike.

Dus dat broodje kaas is niet gaan liggen zweten op de tafel maar toch in de maag terecht gekomen :)

Fijn dat je nou een plan van aanpak hebt...

Nou knap..... het werd tijd hoor. Ik had (heb) er gewoon last van. Liep al weer een poos met het idee dat het er echt van moest komen... flinke verkoudheid er bovenop gaf het laatste duwtje..

Sta wel elke dag op met een flinke hoofdpijn en hoest nog behoorlijk, maar dat is gewoon die verkoudheid nog.

Maar het is te doen.

En als die verkoudheid nou maar ophoudt ga ik me vast snel een stuk beter voelen.

Niet meer die dwang van moeten.... niet meer de angst zonder te zitten...

Rare wezens zijn we toch eigenlijk, vrijwillig onder dwang te gaan leven :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef, das wel heel lang Lien, groot gelijk dat je dan wat anders oppakt.

Ikzelf vind het overigens best leuk om met cijfertjes te werken... maar kan me ook goed indenken dat mensen er stapelgek van worden.

Spike, klopt hoor, die ongemakken gaan over en ik wil het dit keer ook echt volhouden, waar doe ik anders nu al die moeite voor toch?

Ennu... ben blij dat jij weer een stuk positiever klinkt dan gisteren. Hoop dat je je ook echt weer een stukkie lekkerder voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi... goedemorgen Fleur... ja, lekker schudden met die rollen... helpt ook tegen het dichtgroeien... :D

Sofie... leukkkkkkk een nieuwe bank..

Moest wel lachen om jouw katten...

Mijn kat had absoluut niet het gevoel dat ze een 'bakkrabkat' was... gelukkig maar.

Helaas had ze wel het idee toen onze spiksplinternieuwe bank indertijd werd geleverd dat dat geen bank was, maar een enorme krabpaal :huh::angry::(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Lieve Frummels!

@Sofie, je katten hypnotiseren, GEWELDIG :D ik hoop dat het werkt!

straks weer werken,

ik zat me gister af te vragen waarom er nu ,nu ik nuchter ben zoveel dingen ''fout'' gaan (tussen "" want kan veel beter uitpakken, natuurlijk :) )

mijn relatie over, gewoon nooit meer gezien of iets van gehoord, problemen op mijn leesclubje, waar ik uitgestapt ben met hoop gedoe, nu problemen op mijn werk waar ik al bijna 10 jaar probleemloos werk,

hoe deed ik dat dan vroeger (lees onder invloed van drank)

relatie, had ik mega drama van gemaakt, i.i.g was ik zielig genoeg om nog meer te zuipen dan :$ , nu heb ik het aan mijn Hogere Macht overgegeven, ik kan deze situatie niet veranderen, dus ik accepteer deze zoals ie is.... en drink niet!

leesclubje was ik verontwaardigd geweest, was ik weggebleven, en jawel hoor, gaan zuipen :$ ,nu ben ik netjes de mensen die hun huis ervoor openstelden wezen bedanken voor hun gastvrijheid en heb ik uitgelegd waarom ik niet langer lid wilde zijn....

moeilijkheden op een uur op mijn werk,vroeger heel veel drank :$,nu geprobeerd op te lossen, en uiteindelijk aan baas toegegeven dat ik het niet aan kan, en ermee stop, baas zei , liever dat je met 1 uur stopt, dan dat je straks met een burn out thuis zit :)

en nu weer ''problemen'' op ander werk, jeetje krijg ik nu alles voor mijn kiezen? is dit een ''streek'' van mijn drankduiveltje om me weer aan het drinken te krijgen, of was dit altijd al zo, maar zag ik het vroeger niet door het drinken, ik vindt het allemaal nogal wat, maar ik heb wel de kans nu nuchter te oefenen, maar ik heb nu wel zoiets, van 'nu dit weer' , en ik weet het allemaal ff niet meer, wordt me even te veel, en de drank roept dan :devil:

komt iemand dit misschien bekend voor?

ga nu werken, lees later terug, ieder een fijne dag :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen wat een weertje toch????

Gisteren lekker de tuin ingeweest

vandaag tuinhek verven

dus genoeg te doen

Wens iedereen een mooie en stralende dag toe

en sterkte voor degene die het nodig hebben:present:

Ik zet me vandaag voor de zekerheid op het dagpact

DAGPACT;

Lyste

Madelief

Meiske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen mensen

zou t? zou t?

het lijkt wel .........strandweer weer:rose:

Sofie, hier ook 2 van die rakkers

mijn banken zijn niet om aan te zien,

waren ooit echt mooi.

Ik heb mn leren zwarte vloerkleed maandag verwend

met een potje schoensmeer en goed geboend, weer als nieuw.

Als iemand ooit terra schoensmeer tegenkomt,

dan graag een pbtje. Hij zit heerlijk en een nieuwe bank durf ik niet

eens meer. En grand foulards kan altijd nog.

gauw naar cursus

en wie weet

daarna met een schermpje mee

naar de zee

joechheee

fijne dag

Spike:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeimorgen!

@Jaap: ik ga wel altijd de zee in, maar tot mijn knieen, haha. Ben altijd beetje bang van water geweest. In het zwembad zwem ik angstvallig langs de kant. Bang om te verzuipen!

Vandaag precies een maand gestopt, geef mijzelf een schouderklopje :D

Allemaal een lekkere lentedag gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan krijg je van mij een bosje :present: :present: :present:

voor die maand.

En het was een extra lange februarimaand vergeet dat niet.

Bang ben ik er niet van, van dat water, maar al dat zand

op zo'n strand, dat vind ik zo lastig. Daar moeten we

toch een keer iets op vinden. Hoewel kiezels en keien is

ook niet alles op blote voeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...