gwen Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Goedenmorgen, @ER, gewoon hier blijven tot je afspraak! Hier zijt ge veilig... @Gaby, gefeliciteerd, 3 maanden. Ik heb hier tot diep in de nacht over chocolade zitten bazelen, gelukkig was iedereen al naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Goede morgen, ik "mag" dus nog! Gelukkig want ik schrok er best van. Zoals jullie (of de "ouderen" dan toch) hebben er ooit een paar van hieruit ingelogd. Dus zelfde ip maar andere account. Dat heb ik hun dus geschreven en voorlopig ben ik er dus nog. Verder veel sterkte met de verbouwingen Tina, heel gedoe he! Mooi Sha van je ouders. Sterkte met de hond nog Anders. Jaap een Ginko boom is in Japan een tempelboom, maar dat wist je vast al. Bij elke tempel staat er 1! Mooie dag verder nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Ook nog natuurlijk sterkte Roosje, dat las ik later pas!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 gisteren"mocht" ik drinken, voor mijn gevoel toch teveel gedronken, gelukkig wel fris vanmorgen. komt denk ik ook omdat ik een week niet gedronken had. vandaag de draad weer oppakken. vanavond de was doen, hardlopen en dat eerst glas niet pakken! Emmaroos, toch naar die afspraak gaan lijkt mij ook beter, en hier blijven schrijven, denk dat er heel wat zijn die jou door de dag kunnen helpen. wij begrijpen heel goed hoe je je voelt, maar ook hoe je je voelt als je wel gaat drinken. het helpt namelijk niet, maar dat weet je zelf ook wel. ga je mee hardlopen vanavond? sterkte vandaag!!! Ik wil graag een dagpact sluiten, maar weet niet hoe dat moet, wil iemand dat doen? moet naar mijn werk. mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Ik denk ook aan mijn laatste kater hoor, Sophie; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Goeiemorgen allemaal! Dagpact: Mariam Nance @ Emma: bijna twee maanden, he, kom op, ik loop een dag achter je aan, we gaan dóór! @Igor en Gaby: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Hmm dat doet me denken aan een keer toen het bij mij ook heel fel aan het trekken was. Ik was er al eerder die dag mee bezig denk ik. Heel die periode voor mijn afspraak zat ik in tweestrijd. Afbellen of niet? Drinken of niet? Prikkels. Mezelf weerhouden van het idee want van het moment dat ik zou afbellen, ging ik sowieso aan de fles. Dan was de keuze al gemaakt. Zelfs op weg naar de afspraak dacht ik eraan om het af te bellen. Was verschrikkelijk lastig en ook best moeilijk. Eenmaal bij mijn afspraak was het niet helemaal weg maar ik dacht er een stuk minder aan. En de dag ging net iets vlugger voorbij. Het zijn zo van die gewoontemomenten waar je door moet. Een gewoonte is hardnekkig. Volhouden Roosje Je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Het zijn testmomenten. Je verslaving test je. Op het moment heb je er weinig aan maar hoe meer je er overwint, hoe gemakkelijker het zal gaan in de toekomst. Het is zoals de eerste keer niet drinken tijdens vakanties. Het is onwennig..je hoofd is iets anders gewoon. Je weet het wel en je kan het nog beter! Ik juich aan de zijlijn met mijn pomponnekes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Geen roze en ook geen oranje Go girl Go girl Go girl Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 en nu ga ik me 'nuttig' maken. fijne droge dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 goeiemorgen mensen:rose: eerst verantwoordelijkheden en dan strand? of zoiets dan toch. eerst bijlezen maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Gabs meis je bent er weinig momenteel maar gaat gestaag verder he; Van harte meid met je 3 hele lange maanden + alles wat daaraan vooraf ging en dit mede mogelijk maakt. :rose::heart::rose::heart::rose: :rose::heart::rose::heart::rose: :rose::heart::rose::heart::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Goedemorgen allemaal Albertina Ik begrijp steeds helemaal niets van die "rare"pb-'s die mensen blijken te sturen Ben dan toch ook altijd nieuwsgierig wie dat dan doet niets anders te doen of zo?! Veel succes met je huisje hoor! Emmaroos Zou toch jammer zijn.... Al die moeite voor niets... Komop ER doorbreek de circel! Nu is het moment de dingen te veranderen zodat je de volgende keer er ook niet meer zo tegenaan hikt als je man weggaat Lekker makkelijk zeggen, ja weet ik maar wat moet ik dan zeggen: zet het op een zuipen ER vermaak je ? Of niets zeggen, ook een mogelijkheid Soms beter, soms niet Ach alles is betrekkelijk Voor alles is een voor en tegen te noemen alleen voor drinken kan ik er geen verzinnen eigenlijk ja de tijdelijke verdoving, de roes maar zou je daar van genieten Nee, weet zeker van niet Dus, nee, geen enkel voordeel ER schrijf lekker hier van je af totdat de trek naar de achtergrond verdwijnt en ga naar je afspraak doorbreek ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Vlaamsche Deerne Hier ook nog steeds "blauw" hoor Het werkt! gelukkig ben je er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Tinus als jij over de verhuizing wilt schrijven moet je dat gewoon doen hoor. Je hebt nu eenmaal altijd van die koekwauzen die overal commentaar op hebben. Schrijf maar gewoon wat jij wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Lekker naar het strand straks Jane? Ben je al lekker bruin? Ik mis het strand... maar hier weer op een andere manier erg mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 koekwauzuuuhh Bollie???? Hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Co ook al zo'n Aagje? de heks in mij denkt stiekum aan een schandpaal-draadje, erg he. Maar jammer is het wel, ook pb's kunnen juist zo helpend zijn; ik heb er veel aan juist. Roos, ook vandaag gaat voorbij meis afspraak nakomen en ervan genieten als dat mogelijk is jezelf verwennen, een dagboekje bijhouden en s avonds teruglezen, elke stap die je doet om ADB te blijven bouwt verder aan jouw fundament he gabs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Ik dub nog over dat strand maar het zou me goed doen en daarna kan ik weer verder dus ik hoop dat ik ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Aagje is my middlename soms... Niet zo streng zijn voor jezelf Jane Komop geniet lekker van de zon hij kan zo maar weer vertrekken en steek die schandpaal maar in de fik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 dus... van mij mag het !!!!!!!!!!!!!!! go go go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Inderdaad VM, mijn huis is mijn tempel en ontheiligd door de schilders. Ik ga een nieuwe kopen, gewoon op de westerse manier de boel heilig houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Van mij krijg je ook permissie Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Gelukkig kun je zelf ook iemand blokkeren die vervelende pb-tjes stuurt. Ik weet nu hoe dat moet. En die schandpaal: mag van mij ook, Co en Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden