Yvonne Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Pffff anders. Dat klinkt helemaal niet goed dus. heel veel sterkte dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 knap hoor yvonne dat je gestopt bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Goedemorgen, allemaal Ik heb maandag een mail de deur uitgestuurd, met de uitnodiging van de verjaardag van mijn dochter, en daar onder heb ik gezet dat er geen alcohol geschonken zal worden, omdat ik een slechte relatie heb met de alcohol. Allemaal leuke reactie,dat ze me stoer, knap, sterk etc vinden, maar zo voel ik me helemaal niet, eigenlijk heel verdrietig, ik kannu zondag echt niet drinken, want de mensen weten het nu. raar eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chretien Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 @ Yvonne, Ik werk eraan, ga nu vertrekken naar de fitness, daarna moeder in 't rusthuis bezoeken. fijne dag nog allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Originally posted by: lien2206Ik heb maandag een mail de deur uitgestuurd, met de uitnodiging van de verjaardag van mijn dochter, en daar onder heb ik gezet dat er geen alcohol geschonken zal worden, omdat ik een slechte relatie heb met de alcohol.Allemaal leuke reactie,dat ze me stoer, knap, sterk etc vinden, maar zo voel ik me helemaal niet, eigenlijk heel verdrietig, ik kannu zondag echt niet drinken, want de mensen weten het nu.raar eigenlijkquote> Kan er niets aan doen Lien, maar moest echt grinniken toen ik je berichtje las.... heel verdrietig omdat je nou echt niet kunt drinken zondag..... Ik begrijp je wel hoor. Maar ... wees maar blij dat je het hebt gedaan, pluim voor je hoor. En wie weet hoe gezellig het zondag wordt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Fijne dag Chretien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 mogge, wow, gat in mijn matras geslapen, een een konijntje geslapen. wordt vandaag laatste prachtige dag, dus enjoy.. zo naar dokter voor vervolggesprek, gaat goed, dus houden zo. jullie lekker geslapen? fijne dag en geniet bla die bla:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 @ yvonne, dankje, tuurlijk word het gezellig, alles voor mijn meisje!!! maar raar dubbel gevoel, mensen sturen ook antwoorden terug van voor ons is drank geen must om het gezellig te hebbenenzo,nee dat wist ik al, maar voor mij wel!!! zit danniet op zulk commentaar te wachten eigenlijk. Kan dan best boos worden,maar dat mag niet, want ik heb een probleem en hun niet!!! ik ben ook heel blij dat ik eht gedaan heb, dan is de verleiding er niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 lien powergirl......... en maandag ben je zo ontzettend blij dat je dit gedaan hebt. en dat je verdrietig bent dat je niet kunt drinken ken ik, ook daar kom je overheen hoor. bedenk maar eens wat de alcohol je gegeven heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 baal van dat verdrietig zijn, maar goed, sinds ik nietmeer drink komen er zoveel gevoelens binnen, pfff. maar ben ook wel heel blij! dagpact Lien2206 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 op naar het werk, heel wat te doen dagpact Lien2206quote> mariam lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Werk ze mariam. Lien, gaat helemaal goed komen dus. Igor... ja ben gestopt... vind het zelf eigenlijk ook wel goed van mezelf , hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 nu nog volhouden yvonne, het ergste heb je gehad zondag maar weer samen naar de sportschool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Ben ook van plan het vol te houden hoor. En inderdaad zondag naar de sportschool... ben al wat aangekomen dus, maar dat mag hem de pret niet drukken .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Nee Hannah, wel de kat van Fleur... :$ Goedemorgen overigens.. Oh ja... zag vanmorgen al wel weer de eerste mieren hier naar binnen marcheren, snel maar lokdoosje neerzetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 goeiemorgen mensen en proost?Hannah:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
simonis Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Goede morgen iedereen ! Ben al een tijdje hier komen lezen, maar heb nog niet echt durven posten omdat het me niet zo goed lukte met de alcohol. Zondag teveel gedronken, maandag voelde ik me ellendig. Toch gaan werken hoewel een echt geen productieve dag was. Pas tegen de middag voelde ik me iets beter. Maandagavond voor het eerst geen druppel gedronken, ook geen wiskeytje, niets, zero. Maandagnacht heerlijk geslapen. Gisteren voelde ik me wat beter, maar mijn spijsvertering is nog niet helemaal goed. Maar gisteren opnieuw niets gedronken, buiten 's avonds thee en om te gaan slapen melk met een anijsblokje (waar mijn man van gruwt) :-) Vannacht opnieuw super geslapen. Dus 2 dagen droog. Ik merk wel dat ik maagkrampen heb, vooral in de late namiddag (ik begon meestal met een apero rond 18.00u). En nu veel zweten, ook 's nachts. Hadden jullie dat ook of is dit herkenbaar. Ik heb ook meer zin in zoet 's avonds, denk doordat de drank is weggevallen. Mijn doel is om niet meer te drinken in de week en in het weekend zo goed als niets of vooral minder. In de week ging er elke dag altijd wel een halve fles wijn door (al dan niet met apero), in de weekend begon ik al aan de apero op de middag om soms zo een hele middag door te gaan en de avond ook. Is dit haalbaar of is dit not an option voor dit forum? Gisterenmiddag ging ik effe boodschappen doen en dan viel me ineens op hoeveel drank je rondom je ziet! In de supermarkt wordt het gecombineerd aangeboden bij het vlees of vis. @ Cretien: wat goed zeg ! @ Lien: vind ik inderdaad ook stoer van je. Zo, ik ga er nu echt eens invliegen met werken. Deze middag kind afhalen van school, dictee oefenen en dan gaan lopen. Groetjes ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 ik ga me 'nuttig' maken. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Welkom Simonis. Hoop dat je je snel op je gemak zult voelen hier. Luitjes, ik ga aan de slag... iets met belastingen en zo ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Originally posted by: mariamdagpact Lien2206mariamlytseMadeliefquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Goedemorgen allen. Simonis welkom hier. Vandaag heb ik het dagpact echt nodig. Ik zie dat ik het verkeerd heb gedaan met quoten. Zal het aanpassen. Verder ben ik er niet veel vandaag. Sterkte die het nodig hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 goeie morgen luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Ik heb mn vrijw.maatje vandaag Hannah elke woensdag samen fietsen, meestal naar de Reewijkse Plassen. Hij praat niet, maar af en toe hoor ik het woord bankie en dan is het tijd voor broodje of appel. Als het zulk weer is als nu, fietsen we vaak naar de Mac dan zie ik zijn hoofd en ogen oplichten, zo leuk. En is een heel jaar tijd hebben we 2 of 3 keer miezer gehad, en één keer uitgesteld om storm. Dat is toch alsof er een engeltje meefietst he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Goeiemorgen allemaal! Simonis, welkom! Zo fijn dat ik gister hier om hulp kon vragen en kreeg. Ook heel blij dat ik die fles wijn niet heb leeggedronken. Hoe zit dat eigenlijk Frummers: ik doe de weekpact, maar had dus gister gedronken, moet ik me dan bij de weekpact afmelden oid? In ieder geval ga ik vol goede moed verder op dit pad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Goedenmorgen! Gooi neer die verfkwast, powerpoint ,niezende kat! Volg Jane naar het strand. Vandaag is de laatste zomerdag voorlopig. Echt! Probeer elke zonnestraal vitamine D op te slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden