gwen Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 @Igor, lijkt een beetje op zeeaster, qua bladvorm. Smaakt sterk naar bosui, groeit in de vochtige slootkant, lekker in stampjes, og gesmoord met een visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 @ yvonne... Mijn maatje is al een maand aan de refusal. Ze Is een keer doodziek geweest na drinken met refusal, nu gebruikt ze minder frequent de refusal. Ik ben superblij met de refusal, helpt me enorm want o o o als ik moet overgeven sta ik doodsangsten uit. Tja dan ga ik nu ook maar es aan een heerlike bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Originally posted by: igorwaar staat die daslook?????????????quote> Borstvergroting Igor??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 @Sofie. Goed geregeld! Gaat ze je nieuwe bank ook beschermen met haar leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 @Yvonne, goh, en ik maar blij dat ik eindelijk iemand spreek die geinteresseerd is in slootkanten en alles wat groeit en bloeit. Jammer Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Pfff jammer dat ze er zo gemakkelijk mee omgaat dan Fofie... Bor operatie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Goeie morgen kanjers. Vannacht paniek hier in de tent. Er lag een koekoeksklok op mijn hoofdkussen en daar kwam een kikker uit. Zo'n grote dikke vette, hij leek in eerste instantie op een steen. Die kroop onder de dekens, dus werd ik wakker en gooide de dekens weg om te kijken waar dat dier was gebleven, maar kon hem nergens vinden. Nog steeds niet het besef dat dat niet kan, een koekoeksklok op bed waar een kikker uit komt die vervolgens onder de deken kruipt, deed ik m'n voeten weer onder de dekens. Het idee dat dat beest mij wel eens zou kunnen bijten, vond ik maar niets. (kikkers bijten niet:Disgust;) Hé hé en eindelijk na zo'n 3 min. ongeveer dacht ik "IK HEB GEDROOMD":huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 goedemorgen allemaal ik heb een vraag als iemand ooit een nieuwe relatie krijg...moet je dan alles eerlijk vertellen ook dat je alcoholist bent ...of niet wat vinden jullie bolletje...hahahah....je had de kikker moeten kussen bor..ik hoop niet dat het ernstig is:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 @Bolletje, Wat een droom! Schrijf hem op! (in je dromenboekje) Over een tijdje snap je hem (of niet) @Snoepje. Tuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 niet echt verzwijgen bor maar om nou al die ellende te moeten vertellen kan iemand ook van afknappen wat heeft iemand daar aan dan zou je ook de de rest van je verleden moeten vertellen nou dan krijg ik nooit meer een nieuwe relatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 eerst maar eens zorgen dan dat iemand helemaal hotel de botel van me is en zodra die me niet meer kan weerstaan dit heerlijke snoepje ...dan vertel ik het op gelost toch nu naar school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Snoep, ik zou zeker in het begin eerst de kat uit de boom kijken hoor, dus niet gelijk mijn hele ziel en zaligheid blootleggen om maar zo te zeggen. Als de relatie blijvend blijkt, kun je meer vertellen lijkt me. Bor, klinkt hartstikke vervelend dus. Maar als niets helpt.. beter dan om die ontsteking weg te halen. En dat stoppen met roken? Tsja, bekend allemaal. En inderdaad... als je rookt herstel je minder snel, bepaalde ontstekeningen kunnen ook niet genezen dan. En ja, zolang er sigaretten in huis zijn is het niet te doen. Ik vond er na een paar dagen nog eentje, een heel oude die onder de wasmachine was gerold... en stond zelfs nog even te overwegen om .... toch maar niet gedaan en snel onder de kraan gehouden Maar verder.... tis me eigenlijk wel meegevallen hoor. Dus... join the club. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Originally posted by: borretjeSnoep; Waarom zou je dat verzwijgen dan?Ik denk niet eens dat dat kan, dat komt vroeg of laat toch wel uit.quote> Heb er geen ervaring mee, maar kan me niet indenken dat ik als ik net een nieuwe relatie zou hebben alles over mezelf ga vertellen. Zal niet gaan liegen, maar zeker in een beginperiiode.... rustig aan ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 dagpact mariam ga naar mijn werk, tot vanavond!fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Goeie morgen Snoepie. ikzelf zou het wel eerlijk vertellen, maar alleen als ik weet of die persoon verder met mij wil. Ik zou hem eerst beter willen leren kennen en ook dat hij mij beter kent. Een mens is heel gauw geneigd om een alci. als geheel mens te zien, niet als een gedeelte van die persoon, omdat hij nog weinig anders gezien heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Ondertussen hondje uitgelaten... Aakie, goede morgen overigens, je zegt exact wat ik bedoelde maar niet zo omschreven kreeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Toen ik mijn huidige man drie jaar geleden voor het eerst ontmoette, wilde ik natuurlijk graag een glaasje wijn. Hij een wijnglas gepakt, en deed er een bodempje in. Ik: is dat alles, ik wil wel graag een ordentelijk glas wijn, dus vol! Want zei ik, ik ben alcoholist. Zo ging dat. Ik heb het ook nooit voor iemand verborgen gehouden, iedereen weet dat ik hem goed kan raken. Hij had er dan wel moeite mee, maar hij vond me gelijk zo leuk (haha) dat ie niet meer zonder me kon. Toentertijd voor hem gestopt, werkte niet, en nu voor mijzelf gestopt, dat gaat beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Ook een goedemorgen vanuit Noord Holland Sofie, lekker zometeen op vakantie, geniet ervan! Fofies al een week zonder, blijf die weg volgen het wordt alleen maar mooier en beter zonder drank , vind ik Borrie Bolletje, moest wel even goed lezen een kikker in je bed...gelukkig, het was een droom Albertina, ik las het bericht over de dochter van je vriendin wat een akelig nieuws dan zijn ineens andere dingen om ons heen niet meer belangrijk soms is het oneerlijk verdeeld lijkt het wel Jopie knus en tevree op de camping zoals ik begreep hoop dat daar een fijne tijd voor jullie aanbreekt Snoepperdewoeper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Snoep, je weet beide wel meteen wat voor 'vlees' je in de kuip hebt het kan ook zijn dat hij zeer veel respect voor je zal opbrengen en je juist zal steunen daarin mocht het ter sprake komen kun je altijd zeggen dat je 'rem' stuk is dat je daarom niet meer drinkt ik denk dat je het maar gewoon moet laten komen zoals het komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Goedemorgen deze morgen! Beetje mistig hier in het wilde westen. Snoep, ik haak ook ff in hoor. Bij je eerste date ga je natuurlijk niet gelijk je slechte kanten opnoemen. Of het moet een blind date zijn die gelijk al tegenvalt, dan wel natuurlijk:D Je gaat je van je beste kant laten zien natuurlijk. Dat doet hij ook, hij gaat ook niet gelijk zijn eventuele nare gewoontes opsommen. Op die manier zou er nooit meer een nieuwe leuke relatie kunnen ontstaan lijkt mij. En bovendien, mocht je hoteldebotel tot over je oren verliefd raken dan is drank en het probleem daarmee wel het laatste waar je aan denkt. Komt het ter sprake dan zal hij je uit liefde altijd bij willen staan hierin en willen helpen. Maarre.... heb je misschien een oogje op de buurman hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 O ja, nog even droog afmelden en weer aanmelden voor vandaag. Dagpact: Mariam Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 goedemorgen alle, het is koud buiten, dus blijven we maar lekker binnen, morgen alweer een maand droog en het gaat goed. hoop gebeurd en toch niet gedronken, ik ben trots op mezelf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Dat kun je zeker zijn Lien, en je zal zien dat het makkelijker wordt in de toekomst. Moghu Travel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Dag nr. 6. Lang geslapen. Begin er gewend aan te raken dat het ochtendritueel van douchen, ontbijten, eten tanden poetsen ongeveer anderhalf uur duurt. Nu goed.... in ieder geval verzorg ik mij. Licht koortsig, maar voel me wel minder rillerig. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Goodmorning, Snoep, direct in huis vallen met verleden is niet listig Teveel er later omheen draaien is mistig Komt de tijd Wees dan een grote meid Vertel je grootste wens En geniet dan intens Open en bloot is koud Soms een beetje stout Maar met de kachel op achttien Is het geen afzien Een moment van liefde gun ik jou Het moment waarop hij zegt ik hou van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden