Yvonne Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Originally posted by: Hannah1Zou je niet eerst ff gaan douchen?quote> Uhmmmm bedoelde je Igor hier soms mee? hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACTMarcAlbertLytseMadeliefquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Goedemorgen Frummels. Bor Eerst maar koffie. Von, ik ben jaloers op jouw goede nachtje. Tsjonge, wat slaap ik slecht de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Nou, heb het abonnement weer opgezegd.. hoe dat er nou in is gekomen... geen flauw benul dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Das rot Madelief, hoop dat dat binnenkort dan toch weer beter gaat worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Made. ga je dan met een vol hoofd je bed in, waardoor je veel ligt te prakizeren? Vonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Hoe het precies komt weet ik niet. Nachtmerries en pijn in mijn lijf, dat iig. Je word er zooooo gammel van. In piekeren ben ik kampioen. Maar goed, genoeg gezeurd. Hup, hup, in bad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Misschien kun je wat adviezen opzoeken op internet Made. Dat zal er vast en zeker in staan. Het zal misschien toch tijdelijk zijn meis, soms moet men opnieuw leren om te slapen. Soms raad men aan om 1 uur voordat je gaat slapen stil op de bank te gaan zitten en de dag te overdenken. Maar moeilijk blijft het. Zeker als je een piekeraar bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Hannah.... maar ALS je dan alles hebt uitgereden en geplant en zo........ ....... hm, nee, dan moet je het weer gaan bijhouden natuurlijk. De enige manier om het makkelijk te hebben met een tuin is 'geen tuin' hebben ben ik bang. Ik ga de douche eens opzoeken.. zat te doen nog voor ik richting werk mag. Hier nog steeds een zonnetje mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Bolletje, Ja ik moet volgens mijn verslavingsarts een vast ritueel aanhouden. Ook mag ik geen koffie en thee s'avonds drinken. Maar als ik dan in bed lig ben ik nog klaarwakker. Ik pieker dan over domme opmerkingen die ik heb gemaakt ofzo. Of zoals een maandag, toen ik, zoals gewoonlijk, de BOB was, toen ging ik te hard een bocht in, ik zei nog, ik heb toch echt niets gedronken! Nee ik vloog er net nog niet uit, maar anderen zagen het wel gebeuren...... Dan blijft dat in mijn hoofd hangen, waardeloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Originally posted by: Madelief Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACTMarcAlbertLytseMadeliefmariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Originally posted by: borretjeHet zal de 3 maanden- dip zijn, denk ik.Ik vroeg me al af waar hij bleef, maar hij is er hoor.Luid en duidelijk, joehoe!Hebben jullie dat nooit?quote> Borretje, moet je de 40 maanden-dip eens proberen... bluuuuhh. Nergens zin in, totaal geen energie en zelfs geen zin in m'n herstelprogramma, geen zin om anderen te vertellen hoe fijn een clean leven is. En ik moet nog zoveel.. jakkie, bah.. alleen al dáárom heb ik nergens zin in. Zit duidelijk weer in zo'n cirkeltje dat ik moet doorbreken en ik weet wel hoe.. AKTIE!!!!! Maar geen zin.. etc. etc. Ik kan wél accepteren dat ik lui ben, maar niét dat er daardoor niks gebeurd. Ik moet dus de moed zien te vinden om iets te veranderen dat ik kan veranderen. Ik moet mezelf dus in beweging zetten. Ik zal dus moeten accepteren dat, als ik wil dat er iets gebeurd, ik iets zal moeten doen. Ik overzie de consequenties van zowel niets als iets doen, nu moet ik nog de verantwoordelijkheid nemen en een keuze maken.Okee.. ik ga afwassen. Da's tenminste iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Ik ga het zeker proberen Co, maar ik moet er ook niet voor op de vlucht gaan. Ik heb besloten dat, als hij zelf begint over zijn alc. misbruik, ik mijn ervaringen ga vertellen toen ik nog dronk, en nu, nu ik een alc. vrij leven leid. kan ie nog kijken wat hij er mee doet. maar hij is vreselijk koppig en heeft helemaal geen zelfreflectie. Made, dat zal inderdaad schrikken geweest zijn. Je moet voor 200% je aandacht bij het rijden hebben. Dan kun je niet prakizeren. Wees maar voorzichtig meis. Goed ze komen me zo halen met de d.a. en eens kijken hoe de sfeer er vandaag weer is. Een hele fijne dag mensen en tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Goedemorgen, misschien zijn de dipjes wel het gevolg van het ontzettende grijze weer!!! Ik dacht dat de lente was begonnen, maar let je ff niet op is de herfst er weer!!! Nee word een mens ook niet vrolijk van. Ik ga ff rommelen in huis, voordat ik eht weet is de school weer uit van de kids. Kids gaan op schoolreisje, ff betalen: 22 euro per kind ( ik er heb er 3 die meegaan) daar gaat me extra van deze maand!!! pff, het gaat sneller je porto uit dan het erinkomt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 @coco, super dat je het gelukt is!!! maar wat een naar figuur he!!! maar je kan trots op je zelf zijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Originally posted by: mariam Originally posted by: Madelief Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACTMarcAlbertLytseMadeliefmariamlien2206quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Hoi Coco, Ik zet er voor mezelf juist expres veel moeten in, om die cirkel van niets doen te doorbreken.. ik heb al lang genoeg gelummeld zonder werkelijk iets te doen. Zeg maar van 's morgens opstaan met de wens 's avonds weer m'n bed in te duiken en daar zo geobsedeerd door raken dat ik eigenlijk alleen maar de hele dag zit te wachten tot dat moment daar is. Ik weet wel waar dit vandaan komt. Ik ben veel te veel bezig met de toekomst i.p.v. me bezig te houden met de dingen die ik nu te doen heb.. zit ook wat te piekeren en te dagdromen, terwijl ik nu bezig zou moeten zijn met voorbereidingen. En door dat niet te doen, komt de toekomst ineens snel dichterbij zonder dat ik me er op voorbereid heb. Dan wordt die toekomst ineens onheilspellend groot en hoog, als een vloedgolf. Dus ik MOET nu de weg plaveien naar de toekomst, wil ik niet straks voor een onoverkomelijk probleem te komen staan.. Snap je een beetje? Als ik nu niets doe, dan moet ik straks dingen die ik niet meer aan kan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 goeie zonnige morgen weer het is weer fietsdag en mijn engeltje zit al weer klaar om te zorgen dat het mooi weer blijft:rose: Bol, fijn gehad? Niet helemaal bijgelezen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Jopie, mijn stoppen met roken, vol overtuiging, en na vier weken toch weer beginnen met roken, heeft me wel aan het twijfelen gebracht of mijn herstelprogramma wel zo goed is als ik zelf altijd geloofde. Ik heb daarover veel geshared in meetings en met mijn sponsor. En ik ben tot de overtuiging gekomen dat mijn programma helemaal ok is, maar dat ik zelf altijd nog achterdeurtjes openhoud. En nu ben ik wat onrustig, op zoek naar het hoe en waarom van die achterdeurtjes.. daarbij hoort dan een dip in mijn zelfacceptatie, mijn vertrouwen in mezelf en mijn hogere macht, mijn gevoel van: waar doe ik het allemaal voor, kortom, daarbij is mijn self-esteem weer even een paar graadjes lager gezet. Gelukkig weet ik uit ervaring dat dit nodig is om mezelf weer eens grondig onder de loep te nemen en me te realiseren dat ik de ziekte verslaving heb waarvoor geen remedie bestaat, maar waarvan ik de progressie wel tot staan kan brengen door aan mezelf te werken. En dat is wat ik weer moet gaan doen. Niet helemaal terugvallen tot aan gebruiken (drinken) aan toe, maar doorgaan. Dat beruchte stapje terug om weer enkele stappen vooruit te kunnen doen. Niet altijd even leuk en makkelijk, maar het werkt zo wel voor me. De bittere pil om beter te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Luitjes, ik ben er vandoor. Boodschappen halen nu het hier nog stralend weer is. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Coco, Ik heb verleden jaar afspraken gemaakt met mensen die voor dit jaar op mij rekenen. Dat is op zich helemaal geen probleem, maar ik moet daar wel wat voorbereidingen voor treffen. En eigenlijk is dat op zich ook helemaal geen probleem, ben al een aardig eindje op weg met die voorbereidingen. Maar dan ineens ben ik het voorbereiden zat, en wil ik dat het eigenlijk al zover is.. en daar gaat het mis. Ik wil resultaten zonder er iets voor te hoeven doen.. dat is zgn. "oud gedrag".. Door dit nu zo te typen, zet ik voor mezelf de boel weer even mooi op een rijtje. Ik zie ineens weer de onmogelijke wensen die ik heb. M'n wensen kunnen alleen in vervulling gaan als ik ze zelf mogelijk maak. Wonderen gebeuren wel degelijk, maar niet als ik me in een donkere kast verschuil voor de mogelijkheden die me aangereikt worden. Nou is m'n afwaswater weer koud geworden, dus nu echt even aktie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 het houdt ons nederig he Koh ik herken het ook wel. Bij een ander herb je die blinde vlekken niet] maar voor jezelf houd je altijd lessen over om te leren, gelukkig maar anders waren we robotten ook niet fijn. Ik heb het met eten/snoepen en kan, zo blijkt nu, mijn koffie niet missen. dus de vastenkuur is even uitgesteld. Dat belet me niet van de rest van mijn voornemens serieus te nemen. dus een fruitdagje en pas op de plaats overdenken wat ik nou wil en wat ik er voor over heb dat te bereiken de voorjaarsbalans even opmaken en daarnaar handelen hoop ik nu te fietsen met mijn maatje de zon schijnt hier volop fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Wakker. Nog niet aanspreekbaar. Koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Koffie op de grond. Tadaaaa. Het leven is een groot feest, een groot feest, een groot feest... Ik trek mij maar terug op de bank vandaag op mijn schapenvachtjes. Bekaf van de operatie. 13 uur achter elkaar geslapen. Hopelijk wordt ik morgen communicatiever. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Het leven is ook één groot feest G alleen zie jij het ff niet. Dat is oke, het wordt mettertijd beter, echt waar. Laat die eerste staan en geef jezelf kans op herstel. Jopie, het blijft vaag, je huisbazin verhaal maar NIET met de noorderzon vertrekken hoor! Afhandelen, hoe vervelend ook. Nou oke, ken jij niet zo zakelijk weze, geeft nix. Je bent lief, wel een beetje arm zonder borg maar ja. Take care allen, zonnetje schijnt hier ff, lekker. Koh, niets menselijks is je vreemd toch? Tenminste, zo vergaat het mij toch. heb een fijne dag, hasta la pasta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden