AlbertRemmo Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Mornink to U all. Lyste:moon: Kleine bikkel! Heb een fijne dag allen. Wij krijgt straks visite uit patattenland:D Kuisen dus. Fleur, kommie nog terug of hoe zit dat? Laterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 DAGPACT Albert Lytse Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Goedemorgen allen. De schijnt hier. Gelukkig heb ik redelijk geslapen. Eerst koffie en dan aan de slag. DAGPACT Albert Lytse Marc Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Goeie morgen iedereen. Goh wat is het hier stil. Iedereen druk bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Goedemorgen Frummers! Gister moest ik weer op gesprek vanwege het niet meer werken van een bepaald uur, ik zelf was er nogal trots op dat ik eindelijk eens voor mezellf was opgekomen, maar in het zoveelste gesprek hier gister over kwam naar voren ,dat ik eerder aan de bel had moeten trekken, dan hadden zij me kunnen helpen, en waarom ik dit niet had gedaan. dus ik meteen op mijn achterste poten, ''zo dus ik voldoe niet aan de gestelde eisen, nu dan denk ik niet dat ik hier nog wil werken blabla'' uiteindelijk heel lang gesprek, en ik kom nog uit de tijd dat je doet wat je baas zegt, voldoe je daar niet aan, vlieg je eruit. Tegenwoordig zoekt men dan naar oplossingen??? ik ben dus slecht in communiceren , klopt! en waarom dan? ja duh... ik heb geen zin om keer op keer gekwetst te worden, dus doe ik het wel alleen!!!! Afijn voelde me als een puber die op haar vingers werd getikt, en ze zei me ''Wat moet jij een moeilijk Leven hebben'' en ''wat heb jij een negatief zelfbeeld van jezelf'' niet leuk om te horen, wel waar denk ik :$ en hier wordt fijn een verslag van gemaakt voor de andere bazen ik wil gewoon werken, en met rust gelaten worden, ik ben altijd op mijn werk, en vor de rest zit ik in mijn eigen wereldje, ja dat klopt, maar hebben zij toch geen last van? weet niet zo goed wat ik hiermee moet, ik denk dat ze het goed bedoelde, ik zie ook alles te zwart/wit. maar ik had zo''n zin om te drinken, niet gedaan, maar het lijntje is nu heel dun, ik ben verdrietig, boos, en ik heb geen idee, wat ik hier nu mee moet, gelukkig moet ik zo werken tot 20.30u vanavond, dus ik ben safe en de refu zit erin, maar..... Moeilijk........ Sorry, moest ik even kwijt, bedankt dat ik het even kon delen, allemaal een hele fijne dag gewenst, en Sterkte aan hen die het nodig hebben, hier schijnt de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Goedemorgen allemaal ! Goed Gaby dat je niet gedronken hebt. Vasthouden ! Gisteren te horen gekregen dat ik als vrijwilliger kan komen werken (als ik dat zou willen) bij voor een vrijwilligersproject in Indonesië halverwege juni. Kinderen lesgeven in het Engels en van alles en nog wat. Weet nog niet of ik het ga doen. Ben Zuid Afrika ook nog aan het onderzoeken met die afkickkliniek. Eind volgende week laat ik de beslissing vallen. In Indonesië ben ik bang dat er de mogelijkheid is dat ik eventueel weer in een psychose zou kunnen belanden... Ik weet alleen maar dat als ik mijn leven werkelijk wil veranderen dat ik eerst de gezondheid redelijk moet hebben en dat ik dan in ieder geval uit dit stramien hier losgebroken moet worden. Hier in dit huis zit ik vast. En een reguliere baan in deze conditie en labiele toestanden nu kan ik toch niet aan voorlopig. Ik realiseer mij steeds meer dat er NIETS is om voor te leven. Geen ouders, geen kinderen, geen baan. Alleen maar leven voor mijzelf. Maar wat dat dan is ...... We gaan er weer voor vandaag. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Thanx Gestopt, ik heb trouwens iemand gesproken die in die kliniek in Zuid Afrika heeft gezeten, en hij was er erg enthousiast over, en... hij staat al een jaar droog! ook vertelde hij me, dat het hem niets kostte, daar las ik hier verschillende dingen over, maar ik kan dus enkel zeggen wat ik heb gehoord! dat gevoel van niets hebben om voor te Leven, ken ik ook, maar ik heb dan nog mijn werk, maar verder eigenlijk ook niets... toch merk ik nu ik langer dan 3 maanden droog sta, dat er erg veel veranderd, ik heb ook besloten dat ik weer naar de AA moet/wil gaan, want een terugval ligt op de loer, en ik wil mezelf dat eigenlijk niet meer aandoen, want dan kom ik nooit uit deze cirkel, vandaar ook dat ik refu slik! Maar je bent goed bezig Gestopt, dag voor dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 werken zwaai,zwaai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Woensdag 18 april heb ik een vrijblijvend intake gesprek bij Serenity in Vianen. Wat ik inderdaad begrijp is als je aan de VOLLEDIGE opname voldoet er werkelijk geen kosten aan verbonden zijn. Ik moet een dezer dagen dan wel naar de huisarts toe voor een doorverwijsbrief. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de afkickkliniek en niet dat vrijwilligersproject in Indonesië. Want anders wordt het allemaal nog niet bij de wortel aangepakt. Ik voel mij redelijk helder vandaag maar vermoedt wel (weet het eigenlijk zeker) dat ik rechts een lichte TIA heb gehad tijdens mijn zuipperiode. Wat kan een mens toch een stom konijn zijn. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Natuurlijk is dit moeilijk Gabs, Je moet aan zoveel eisen voldoen. Maar heel erg jammer dat je zelf het gevoel hebt dat je voor jezelf bent opgekomen en een ander boort dat weer de grond in. Je mag het niet op je eigen manier doen en moet weer aan heel veel eisen voldoen om er bij te horen. Lijkt me veel spanningen te geven als je weet dat er weer van alles verwacht wordt en je daar (nog) niet aan kunt voldoen. Maar toch erg knap dat je het droog hebt weten te houden meis, laat je niet onder sneeuwen. Want toch word je sterk van zulk soort dingen. Dus hoef je niet veel toe doen maar gewoon wachten tot je resultaat zien van je eigen groeiproces want dat is er zeker. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Gestopt, er is wel iets om voor te leven nl. jijzelf. Ik ken dat gevoel maar al te goed hoor, maar ik weet ook dat, toen mijn kijk naar mezelf veranderde, en ik kon genieten van de gewone dingen, ik tevreden werd over mijzelf. Dat was voor mij een van de belangrijkste dingen. Geen hoge eisen stellen en mezelf waarderen om wie ik ben, en niet om hoe mijn verleden eruit zag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Bedankt Bolletje. Ik merk dat er bij mij een ´vergelijkingsmechanisme´ aan het ontstaan is met mijn omgeving. Zo van: ´die heeft een baan, die heeft een vriend, die heeft kinderen etc etc.´ Nou, kinderen kan ik - gezien mijn leeftijd - vergeten en ik zou een kind niet een dergelijk labiele moeder aan willen doen. Verder mag ik denk ik wel blij zijn dat ik er redelijk uit weg kom. Maar ik kan ergens niet geloven dat ik tweeënveertig (!) jaar ben. Gevoelsmatig ben ik veel jonger. Waarschijnlijk omdat ik al die jaren niet bewust heb meegemaakt. Laat ik er nu eerst maar voor zorgen dat die hersenverwarring er uit gaat bij mij komende tijd. Want dat die er is, dat is een ding wat zeker is. Ik geloof dat ik nu voor het eerst NIET verward wakker ben geworden. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Lytse, Van Harte Gefeliciteerd met je jaar (+1 dag) adb !! :present::present::present: Liefs Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 mogge. alles goed? hier beetje mistig, zo misschien wat zon enzo... vandaag rustdagje en heerlijk niets doen. zo eieren met spek hmmm fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Gestopt ik heb het gevoel dat je teveel bezig bent met kijken naar wat anderen allemaal wel hebben en jij niet. Ja dan denk je jezelf in een dip. Daarbij vergeet je dat jij bezig bent met het droog houden en het lef hebt om te kijken wat er in jouw leven gebeurd, en das niet zo maar iets das heel knap hoor. Wuif dat niet weg. Kinderen krijgen is geen makkelijke opgave, ik ben blij dat ik ze niet heb. Zou er ook onderdoor gaan. Tja en ik ben 60 jaar maar voel me ook nog jong. Prima toch? Er is ergens een draadje met "noem 10 positieve dingen op van jezelf" Misschien zou je eens kunnen kijken of je daar wat op wilt schrijven. Dat is niet makkelijk maar je bent de enigste niet. als je dan over een tijd terug kijkt zal je merken dat ook dat veel beter gaat, maar richt je op jouw positieve kanten want die heb je zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Gestopt, ik denk dat je veel zelfinzichten hebt. Ik zou dat gevoel maar volgen van die detox in Afrika, het lijkt een gouden kans en je kunt dan in den vreemde ook jezelf laten zien hoe krachtig je eigenlik bent. Eer blijft altijd vrijwilligerswerk om te doen. er komt vast dan iets op je pad waar je helemaal klaar voor bent dan. Een nieuwe stevigere basis en meer zelfvertrouwen en trots. Je stukje over die TIA raakt me diep. Ik heb dezelfde ervaring, maar niemand heeft me daarin gesteund of wilde het zelfs maar onderzoeken. Ik tob nog steeds met mijn geheugen daarin, verward en snel praten soms, niet helemaal contact met wat ik denk en wat ik zeg. Maar het gaat wel steeds beter en het herstelt grotendeels. Een heel eenzaam proces, dat wel. Ik denk dat je als je hier door komt een hele waardevolle oermoeder wordt die veel mensen wat te leren heeft en ik wens je veel liefde op je pad daarin. Misschien ben je niet gemaakt voor het standaardpatroon, maar wat zegt dat nou helemaal eigenlijk? ga dr voor meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Morgenochtend ga ik naar de huisarts om in ieder geval een doorverwijzing te vragen. Dan zie ik bij de intake wel of ik ga of niet. Ik wil in ieder geval alles wel hebben mocht ik er voor gaan. Vanmiddag ga ik de administratie afmaken. Nu eerst maar eens macaroni kokkerellen nu ik redelijk tot positieven ben. Tis dag nr 15 toch ? ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 De gek die tanden en kiezen heeft uitgevonden, met diegen zou ik wel graag eens even een hartig woordje mee willen uitwisselen. Howaaaaa ! Pijnstiller. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Dag allemaal? ? Het lijkt wel komkommertijd! Rustig zeg. Maar wat er geschreven word is dan wel iets om met aandacht te lezen. Gestopt, ik ben het volkomen eens met wat de anderen schrijven. Fijn om feedback te krijgen, want het is geen makkelijke beslissing. Als ik in jouw situatie zat, dan ging ik naar Afrika. Daarna kun je de keuze alsnog maken om er te zijn voor anderen. Mij is altijd gezegd, door hulpverleners, familie en vrienden, toen ik stopte met drinken, nu eerst aan jezelf denken, later zijn wij weer belangrijk. Borretje, hoe is het met je? Heb je de draad weer opgepakt? Ik hoop het zo! Hoi, Coco! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 middag allemaal... wat een weer zeg hier...net een dikke bui op m'n hoofd tijdens de boodschappen. verders alles rustig...ga zo lekker hobbieen.. ( lees koken) vanavond word het goulash. nu eerst opdrogen met een beker thee en even terug lezen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Tjonge wat heerlijk om zond alco te slapen en weer te dromen. Tis een feest om zonder kater wakker te worden ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 En hier in zeeland is het heerlijk weer!! Gwlukkig geen regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 hier zelfs sneeuw en hagel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden