BamBam Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Het sneeuwt hiero:huh: Ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Klaar alweer. Hihi. Jan, top jongen, 1 jaar niet gedronken. Gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Snoep, easy does it. Niet altijd alles is wat het lijkt idd. Vraagje: willen jullie nou eigenlijk wel of geen relatie. Of heeft de 'huiszoeking' alles op een laag pitje gezet omdat jullie daar zo van zijn geschrokken. Als je er niet veel over kwijt wilt, ook goed he. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 bam.bam die huiszoeking heeft alles op een laag pitje gezet maar het is een moeizame relatie er is veel gebeurd in 23 jaar..heeel veel we houden wel van elkaar we hebben allebei onze fouten voor een ander is het makkelijk ..van stop er dan mee maar was het maar zo makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Ik moet er vandoor mensen. HIer schijnt het zonnetje inmiddels, maar het ijs staat nog op de ramen van de auto, hihi. Wens iedereen een mooie dag. Snoep, sterkte.. ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt... maar toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Snoep meid, het valt niet mee. Loslaten is moeilijk en houden van is soms ook moeilijk. Het kan toch nog zo vertrouwd voelen he, als je zo lang samen bent geweest. Ik wens je kalmte, moed en wijsheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Dat energieke kan ik wel gebruiken. Kom maar door! Laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 voor andere komt dit misschien over als gezeur en begrijp dit ook wel maar als je zelf in zo situatie zit ..is het toch heel anders iemand anders voel je verdriet niet en van de kinderen alleen iemand die het ook mee gemaakt heeft..die je begrijp je of houden van iemand ...ook genoeg is voor een relatie dat denk ik niet.. ik ga me ramen maar zemen..even aan iets anders denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 goeiemorgen mensen. Jan je eerste jaar en Sophie een volle maand we discrimineren niet dus allebei dezelfde slinger: van harte gefeliciteerd :light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 hannah jij ben dat ook 1 van de weinige die mijn begrijp maar mensen die dit niet hebben begrijpen dit echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goedemorgen, Weer een nacht geslapen zonder pijnstiller. Ik moet nog altijd wennen aan gewoon wakker worden. Wel hondsberoerd wakker met zweethanden en diarree. Vandaag de laatste dag van de antibiotica. Ik word er steeds meer misselijk van. Morgen start ik meteen met probiotica. De bovenkaak ontspant nu, de onderkaak nog niet. Ik heb last van de rechterkant van mijn lichaam. Om 10.50 uur ga ik naar de huisarts toe. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Maar ik leg gewoon mijn hele situatie voor en dat ik gezond wil worden. Ik schaam mij. Aan de andere kant heb ik respect voor mijzelf. Heel dubbel. Verder ga ik vandaag, als het lukt, een nieuwe laptop met een printertje aanschaffen. Ik krijg nog geld terug van de belasting. Gisteren was ik er tot twee keer toe in staat mijn PC dwars door het raam heen te smijten om daarna te belandden in de vijver van de buren. Ik zag het beeld graag levendig voor mij. De hardware van dit kreng is gewoon niet goed en hier valt niet op te werken. Iedereen een droge dag gewenst vandaag. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Gestopt het is ook dubbel het hele leven eigenlijk beloon jezelf je doet het fantastisch en het is niet makkelijk maar houd vol het is hetwel waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: DAGPACT: Lytse Rosa Ik heb begrepen dat AR weer in Frankrijk zit, dus Lytse, ik heb jou er weer bijgezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goedemorgen Lieve Frummers Snoep, ik begrijp je situatie wel, N zou afegelopen zaterdag hier ook komen om te praten, zo rond 12.45u maar kwam uiteindelijk tegen half 5, tsja en ik had een afspraak om 17u dus dan krijg je een heel kort en raar gesprekje, waarin die zegt ''ik laat me niet meer de les lezen door jou, en daarom had ik niet gesmst dat ik later kwam'', maar hij was vergeten dat ik om 17u een afspraak had, hihi, had ik hem wel gezegd hoor, dus dat vond ie ook weer niet leuk, het enige wat eruit komt, is ''waarom denk je dat ik hier dan nog kom?'' tsja???? LEG DAT DAN UIT, denk ik dan maar het beheerst niet meer mijn Leven, de verslaving aan hem is 'zeg maar' over, al had ik wel verwacht gister iets te horen, maar nee, niets... en dat is wel een fijn gevoel, tussen alle verwardheden door, er gebeurt van alles nu, maar ik drink niet, en mede daardoor kan ik het wel aan, al heb ik nu weer een drukke week voor me, ergens wel goed, want afleiding, en bovendien krijg ik v.a eind mei, heel veel vrije tijd, en daar lag altijd mijn struikelblok, want normaliter dronk ik dan, ik weet wel, dat ik dan op do avond wat te doen had, maar dat meestal niet eens redde, omdat ik het dan niet voor mekaar kreeg om niet te drinken tot de avond :$ dus ja, daar moet ik misschien toch eens over na gaan denken, wat te doen??? maar goed, nu werken, vanmiddag krijg ik een massage aan huis, ben benieuwd... daarna meteen door naar de notaris, dan werken, even snel wat eten en vanavond weer werken... dus ik mis mijn middagdutje, nu komt de grote drukte, en dan straks de stilte, ik vraag om KMW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Snoep hier ook hoor 21 jaar met de scheidingsjaren mee 24, pfff leef met je mee al is ieders situatie verschillend:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Gestopt, wat leuk een nieuwe comp, ik moet denk binnenkort ook aan een nieuwe laptop, die van mij is al een jaar of 5 en wordt steeds trager, maar geen idee, waar ik op zou moeten letten dan, enne..... ga zo door, je gaat echt goed en Sophie :):light::) voor je eerste maand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Janneman van harte kerel, een geweldige prestatie. Snoepie ik heb zo'n situatie nog nooit mee gemaakt maar begrijp jouw gevoelens erg goed hoor. Bijna iedereen heeft wel eens in een situatie gezeten waarin hij een dierbaar iemand verloren heeft. Of dat nu met een scheiding te maken heeft of met de dood, het voelt allemaal aan als een groot verlies. Ik hoop dat het zo voor je uit gaat pakken dat jij daar vrede mee zal hebben. Soms moet men uit elkaar gaan om te weten hoeveel men van die ander houdt. Daarna kan er nog van alles gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 werken...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 en al zou hij een ander hebben kan er niks over zeggen..want in principe is het over maar toch komt dat jaloerse gevoel naar boven dat die iemand anders leuk vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Heb je dan het gevoel dat je gefaald hebt Snoepie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 bolletje nee hoor dat niet echt er is toch geen leukere vrouw dan ik;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: snoepjebolletjenee hoor dat niet echter is toch geen leukere vrouw dan ik;)quote> Juist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goedemorgen op deze maandag de 16e Jan en Sofie, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 mogge koud en wolken waar is die zomer!!! hmm ga hardlopen en doe maar een sjaal om sjalom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden